Nee dus... nou dan moet ik mezelf maar gaan vermaken hier.. tja wat doe je hier in je eentje... smileys kijken... en ontdekken dat er geen smiley is voor iemand die zwanger is... even verzinnen dus... verder hoop ik dat bij iedereen de duivels wegblijven... of voor mij zeker wegblijven maar als ze dan toch moeten komen, doe dan maar zaterdag ofzo...heb vrijdag een uitje met het werk... niet zo goed gepland als ze dan komen... maar doe maar een positieve test... wat kan ik nog meer schrijven??? GEFELICITEERD VOOR IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, ikke is er nog.... maar het schrijven ging zo snel bij iedereen dat ik het niet meer kon bijhouden 8)
nee... moest wel lachen hoor. Zit ik net alle pagina's bij te lezen sinds gisteren. Belt mijn moeder. Ik 20 minuten aan de lijn. Hupsakee weer 3 pagina's erbij.... hahaha
ennuh.... snif snif, er zijn geen leuke smileys voor zwangeren. Alhoewel.. ik meen me te herinneren, dat Terese hier of bij NOD augustus een paar hele leuke wist te plaatsen.. gniffel. Ik ben ze alleen vergeten op te slaan.
Heb last van steken in buik (links van navel). denk dat ik deze keer laat eitje heb. En jij? Over 4 dagen NOD? Ik hoop dat die duuvels weg blijven... en als ze komen, inderdaad pas zaterdag. Kan jij van de avondje genieten. Maar heb je het gevoel dat ze komen dan?
nee ik voel echt helemaal niks.... ben alleen moe, en mijn tepels zijn zacht???? zeg maar echt rond..??? snappie
ja klinkt heel raar, zal het uitleggen hihi.... normaal hebben ze van die rimpeltjes??? nu zijn ze ronder/groter en zacht/egaal
ook donkerder???? want dan zou je evtl. zwanger kunnen zijn. Ze zeggen dat dat ook één van de symptomen is. Haaaa kimmiej.... ook nog hier