vaag hier hor.. t ene moment ben je er ff niet en kan je gelijk 10 pagina's na lezen.. en nu is dr bijna niemand all1 wij met ze 3en..
maar je zit bijna aan het einde toch? Kunnen jullie er ook weer tegenaan. Ja, daarom ga ik toch zo maar douchen en met hubbie onder de wol. Waarschijnlijk een laat eitje deze maand, dus nog even klussen. @marloes..... oeps.. geen idee.... Zijn ze ook gevoeliger dan?
oha meiden, dat wordt nu all1 met zijn 2en.... geeuw gaap geeuw. Ik ga douchen (kwam een uur geleden uit de sportschool). Ik zie jullie morgen weer! En kwebbel ze nog lekker verder. Trusten
nou kimmie.... daar gaan ze weer. je hebt wel gelijk, in een uur schrijven ze 3 pagina;s vol en nu....
Hallo dames!! Wat wordt hier veel geschreven!! Ik kan er wel een dagje voor uittrekken om het allemaal te lezen wel ontzettend gezellig! Ik zit ook in de spannende dagen op het moment...erg leuk maar ook heel erg onzeker he Je ziet alles als een symptoom.....maar je moet gewoon geduld hebben...nou dat heb ik dus niet en heb vanochtend al een test gedaan. Met een vergrootglas erbij...echt absoluut niks te zien :x Nou ja over een paar daagjes kan het nog.... Nou meiden allemaal heel veel succes en ik duim ook mee hoor!! Liefs
ja marloes... bij mij zijn ze net weg...en bij gerrina zijn ze er net dus dan moete we ze maar bang maken voor jou hoeveelste ronde is dit voor je?
alice... ja dat wachten is echt :thumbdown: en als ik ergens een hekel aan heb is het wachten.maar je je lichaam is een raar iets.. maar succes met w88...
Solly kimmiej. Morgen feest ik weer. Heb vannacht zo ontzettend slecht geslapen dak nu bijna omval van de slaap. Dus ik ga jullie vanavond vroeg verlaten voor een welverdiende nachtrust. Have fun dames. Slaap lekker voor straks. en een hele dikke kus liefs, Gerrina
@marloes:dat lijkt me helemaal verschrikkelijk een MK... Maar ronde 3 ..ik ben net in mijn 2e ronde..dus nog een groentje.. Maar wie weet is het deze ronde raak voor je meid.. nog een paar daagjes geduld en dan zal de test je uit je lijden verlossen
Jaaa....kon ik maar gaan slapen en over drie dagen wakker worden...(zo moe ben ik ook wel dus dat is appeltje-eitje voor me) hihi