he he, eindelijk alles weer bijgelezen. gisteravond geen tijd gehad om mee te kletsen, staan er gelijk weer 10 pagina's bij.... ik kan alleen niet zo goed onthouden wat iedereen schreef , dus ik kan niet echt reageren. sorry daarvoor. hier nog steeds geen nieuws, geen enkel teken van de . als ik in het weekend nog geen ongi heb, gooi ik er nog maar een testje tegenaan.
Ik kan je helaas niet zeggen wat dat betekent maar kan me zo goed voorstellen dat je nu wel erg bang bent. Kan je niet misschien even naar je ha bellen en dat aan de assistente vragen, misschien dat zij meteen antwoord op je vraag heeft? Ik hoop echt voor je dat het allemaal meevalt! liefs Jaslynn
Lieve Astrid, Ik zou ook even bellen om je gerust te laten stellen. Volgens mij kan er gewoon een bloedvaatje geknapt zijn o.i.d.? Succes en liefs xxx Sophie
Astrid.....ik heb altijd gehoord dat als je geen grote hoeveelheid rood verliest en er geen krampen bij heb dat het komt doordat je bm heel erg doorbloed is momenteel en dan heb je sneller last op wat roze verlies door een klein scheurtje....... als je je er niet goed bij voelt moet je echt gewoon ff bellen.......sterkte met je gevoelens
Astrid, het kan idd zijn dat je ongi toch nog doorzet. Je hebt natuurlijk al heel vroeg een posi test nu. Maar rozig slijm komt heel veel voor, als het niet doorzet, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Ik begrijp dat je je heel onzeker voelt door dat roze verlies. Ik heb het ook 2x gehad. Een keer ging het goed, een keer ging het mis. Sterkte meis, ik hoop dat het rozeverlies stopt. Marloes, lief dat je ook op je werk hebt gestemd hihi! Strax eens even kijken hoeveelste ik sta. Zolang je BM hard blijft, komt je ongi er nog niet aan. Hoe voel ik me vandaag, tja, nog wat bruinverlies vanochtend, dus ik ga er vanuit dat ik toch wel ongi ga worden hoor. Temp was 37.0 nog, dus vandaag zal hij waarschijnlijk nog niet komen. Toontje, spannend he als je mag testen... Als je bang bent voor een nega test, zou ik ook voor de zekerheid nog even wachten. Samcat, tnx voor je stem en wat een geklets hier he? las, balen rozig slijm is bij mij meestal ook geen goed teken, is het bij jou al doorgezet? Sanne, succes met testen (als het nog nodig is) x Nienke
Hoi dames, Heb vanmorgen getest en NEGATIEF ! Daar was ik al bang voor aangezien ik dat de vorige zwangerschap ook had,...hmgrfff, lekker domper maar nog steeds geen . En uit ervaring kan ik weten dat als ze wegblijven er nog van alles mogelijk is! x sanne
Owww Sanne, je was hier al bang voor he? Maar wat je zegt: geen bloed geeft moed!!! Als je bij je vorige zwangerschap ook niet positief testte en met een bloedtest moest blijken dat je zwanger was, blijf ik optimistisch voor je! Misschien een idee om de HA te bellen dat het weer zover is? Sterkte en ik duim voor goed nieuws! x Nienke
ZO! ik heb een kwartier/20 minuten nodig gehad om jullie gekwebbel bij te lezen! wordt bijna een dagtaak hahaha @las--> meiske wat jammer, maar duim voor je in de volgende ronde @mammairis--> dat roseverlies is heel normaal in het begin van de zwangerschap. mijn zwangere vriendin heeft nu met 10 weken zelfs nog bruin en roseverlies @divanaatje--> je maakt het wel spannend hoor! ben benieuwd... voor de rest vd wachtende meiden ik blijf duimen draaien! zo spannend!!! nou ik gisteren weer tot 9 uur naar school geweest. waar AL 2 zwangere vrouwen in de klas zaten te pronken met hun mooie buiken. en je gelooft het niet! DE DERDE meldt zich aan! is nu 12 weken. het is toch statistisch gezien onmogelijk dat er 3 zwangere vrouwen in je klas zitten? maar wel leuk voor haar. het is ook echt een leuke meid, en het is alsof ze het aanvoelen maar waarom vertekllen ze het mij altijd als eerste??? nou ik zal ophouden met dat gezeur hihihi vanochtend temp gezakt naar 36.7. nog steeds aan de hoge kant maar goed we zijn aan het dalen! zondag even geklust (niet dat het nut heeft). misschien heb ik wel een héél vroeg ei?
Ik heb een hoop bijgelezen en ben een hoop vergeten. Mammairis: ik zou de ha bellen bij die onzekerheid. Hoop dat het niets is en dat het gewoon goed gaat. Sanne: hopen dat een bloedtest wel positief is. De rest die nog moet gaan testen: Succes Degene die ongi zijn geworden: succes in de volgende ronde De klussers: veel plezier Hier gaat alles goed. Ik ga zo met een vriendin 3 dagen naar Ameland. Zonder man en zonder kind (wel 1 in mijn buik van 2mm ). Ik zal als ik terug ben een hoop bij te lezen hebben.
@sanne meiske kom op! jammer dat die test negatief was maar het zegt nog niks! zolang de duivels niet op bezoek komen.... misschien ben je we gewoon een late posi tester?
tsja tis wel heel irritant hoor! Ik moet wel zeggen dat ik bij mijn vorige keer de eerste twee die negatief waren huismerk testen waren, en na bloedtest had ik toch nog test clearblue gehaald en die was met urine van overdag meteen positief zou het aan de testen kunnen liggen, nee toch? Ben meteen chaggerijnig nu BAH!! Dit is niet leuk! Als ik niet ongesteld word ga ik zaterdag weer test doen maar dan voor de zeker heid de clearbleu,... x sanne
sophie--> laten we het hopen! en sanne houdt de moed erin! ik snap dat het klote is dat je nega test maar aan de andere kant ben je nog steeds niet ongie... er is dus nog hoop meiske! hoe ver was je de vorige kere overtijd toen je posi testte?
Dat weet ik niet meer precies volgens mij dik een week dat ik posi teste. Ik weet dat er nog hoop is hoor,...Moest het gewoon ff kwijt,.. Nou ik hou jullie wel op de hoogte hoor! x sanne
Goedemorgen meiden, Ik las dat een aantal meiden negatief getest hadden, maar nog geen duivels in zicht. Zolang die duivels wegblijven is er nog hoop. Ik duim voor jullie dat je alsnog positief test eind van de week. Hier nog alles hetzelfde, geen ongi pijn, baarmoeder is hard, af en toe wat tintelingen in tepels en een steekje hier en daar maar verder niets!! Heb er nog steeds een goed gevoel over. Had net wat meer afscheiding, helder/wit. nog 3 nachtjes slapen!!! als ik kan wachten tot zaterdag. Liefs Moons
nienke:ik heb gestemd op je foto!!!mooie bruidspaar zijn jullie hoor,erg mooie jurk.. sanne:ik hoop dat je over een paar dagen wel posi test en anders inderdaad misschien een bloedtest bij ha???succes!!!! Wat een geklets hier,maar wel erg gezellig,voordat ik alles gelezen had... hier alles nog rustig,alleen nog steeds hoofdpijn en vanmorgen een beetje rozig bloed op mijn wcpapiertje.. groetjes drieske
Goedemorgen ladies, * Alle zwangeren...GEFELICITEERD !! * Alle dames die bijna mogen testen...SPANNEND !! * Alle wachtende dames ...I KNOW HOW YOU FEEL !! * Alle dames die bezoek van de duivels hebben gehad...SH@$T, BALEN...VEEL SUCCES IN DE VOLGENDE RONDE!! Hier gaat alles een beetje vreemd? Volgens mijn Banner zit ik in mijn vruchtbaarste periode, echter ik voel niets...terwijl ik in deze periode altijd een lichte ongi pijn heb. Mijn temp is vanmorgen wel wat hoger dan de voorgaande dagen (36.6) maar volgens Persona en mijn Ovulatietesten NIETS !!!! Hmmmm ik hoop niet dat ik weer een lange cyclus tegemoet ga....