heeft iemand trouwens ervaring met het bestellen van de testen hier? Hoe snel heb je die dan in huis?? x sanne
sanne ik had ze de volgende dag thuis in een witte envelop niemand zal ooit weten wat er in zit hahaha
ik had ze ook de volgende dag al in huis,werkt prima... en ja misschien een innestelling,had ik bij mijn vorige 3 zwabgerschappen ook.. groetjes drieske
ja idd! als je naar de apotheek gaat kosten ze al snel 7,50 als het niet duurder is! en deze testen zijn ook gewoon heel erg goed. je krijgt er 3 voor de prijs wat normaal een test kost in de winkel.
Inderdaad snel in huis. Super service. Mn allereerste test deed t alleen niet. Maar ja, kan gebeuren... De andere wel (alleen niet zoals ik zou willen haha). Heb er net weer 9 besteld Drieske, spannend
hahaha sophie zuL je net zien dat je deze maand aantelt! Ik heb nu nog maar 1 test! maar ga deze maand aan de slag met de ovulatietest en ben zo benieuwd wanneer mijn eitje komt! ik voel deze nml nooit. nog 2 dagen en dan kan ik de eerste ovutest doen
nou drieske... dat klinkt toch echt als een innesteling.... of je zou deze keer wel héél erg vroeg zijn met je menstruatie
Jeetje wat vervelend drieske,..ik heb veel gelezen dat dat heel goed mogelijk is dat je wat verliest,..maar het maakt je wel onzeker dat kan ik me heeeel goed voorstellen! x sanne
Mijn NOD valt ook in september, namelijk op de 15e. Ik heb altijd een exacte cyclus, dus ik denk dat ik de 16e maar ga testen, als de duiveltjes niet aan komen wandelen. Een vraagje, ik heb sinds gisteren erg pijn in mn onderbuik en het was een paar dagen geleden mijn eisprong.waneer voel je iets van een innesteling? Deze gevoel heb ik nooit gehad! :S
dan wel heel erg vroeg.. bij mijn vorige zwangerschappen was het ook de eerste maand na het stoppen met de pil al raak.. dus wie weet.. groetjes drieske
Hey ladies, ik zie dat jullie de testjes via deze site hebben besteld...ik dacht da's ook wel handig voor mij, dat scheelt me een hoop blozen en hartkloppingen. wilde eigenlijk ovu en zw testen bestellen...maareh met welke van de 3 hebben jullie de beste ervaringen??
Ik heb die bovenste van Midstream besteld, vond ze fijn. Heb er ook al positieve verhalen over gehoord. De volgende dag al in de brievenbus!! Succes!
hoi meiden Astrid: hoop dat je de Ha hebt gebeld en wat gerustgesteld bent. Lijkt me inderdaad schrikken....... Drieske: hopelijk een innestelingsbloeding... Sanne: balen meid, maar zaterdag test je met clearbleu gewoon zwanger!! Alle andere in al hun spannende fases weer veel succes gewenst...... Gister was ik weer voor de eerste keer na de zomerstop naar de voetbaltraining!! Word er toch echt te oud voor, barst van de spierpijn, hihi!! mischien moet ik eens wat minder sportief doen............ zal eens wat actie fotoos in mijn albumpje plaatsen........ grtjs Twinny
hahaha misschien doe ik dan wel gewoon 9 testen om te checken of t echt wel zo is Heb er dan trouwens in totaal schat ik 13. Oeps ongeluksgetal, misschien nog maar meer bestellen Succes met je ovutesten! Ben benieuwd (heb er geen ervaring mee).
nou sophie ik denk dat op het moment dat je licht posi test je automatisch er nog een test tegenaan gooit! er zijn maar weinig dames actief vandaag op dit topic ik ben vandaag dus totaal NIET productief! er komt niks uit mijn mouwen. misschien een half dagje vrij nemen..?
Haha ik ben dan wel vrij vandaag, maar ook niet echt productief. Net uit douche vandaan en direct weer achter die computer Ga zo maar ns afwassen denk ik bllllllll Goed idee half dagje vrij met dit mooie weer. Zou ik doen als ik jou was!