NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Dat is lekker een middagje vrij nemen toch?
    Ik ben niet zo goed gehumeurd vandaag ;) en mijn kleine meid wil steeds met mij voetballen buiten,...zo maar lekker broodje eten en misschien ga ik ook wel even slapen,..maar het is wel heel mooit weer buiten :sunny:

x sanne

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja ik denk dat ik mezelf eens ga verwennen vandaag!

ben bijna jarig en ik heb zin om te gaan shoppen!
    iemand nog leuke ideetjes wat ik kan vragen voor mijn verjaardag!?

3. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    zwangerschaps testen hahahahahha

grapje hoor

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou sanne

telephatie? ik d8 hetzelfde! maar is wel cru hahaha

nee ik heb dus echt geen idee wat ik moet vragen. het is zelfs zo erg dat ik gewoon nieuw ondergoed heb moeten vragen aan mijn hubbie.... ow ja en make up!

vorig jaar heb ik lekker alles voor mij nieuwe huisje gevraagd maar dat kan dit jaar niet meer aangezien we er nu al een jaar inzitten en alles zo goed als af is...

5. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    he kim

hoop dat je wat leukst vind voor je verjaardag. Kon geen fotoos van tennis en voetbal meer terug vinden op me pc, baal baal!!!

Wel van jiujitsu, maar zijn al ouder, want ga inmiddels al voor de bruine band, hihi............ Zie er trouwens wel nog hetzelfde uit...........

Las trouwens dat je incognito wil blijven op deze site...waarom plaats je dan je foto in de avatar?? Vond wel grappig........

Ik moet maar eens gaan strijken anders heb ik zaterdag niets om mee op vakantie te nemen!!!

Twinny

6. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    nou ik ben ook niet echt productief vandaag,heb vandaag een vrije dag van mijn werk en heb nog niks gedaan...erg of niet???

mijn zoontje heeft een verjaardag van een vriendje is net gelijk uit school meegegaan en mijn dochter krijgt vanmiddag een vriendinnetje te spelen..

en wat moet je voor je verjaardag vragen????
    tja moeilijk...

groetjes drieske

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    twinny

ik wil juist NIET incognito blijven. ik schreef dat ik die behoefte juist niet had en daarom ook mijn hele fotoalbum heb volgezet hahaha.

ik vond het jammer dat weinig mensen dit doen omdat ik altijd benieuwd ben naar de persoon achter de naam hahaha

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Vind ik ook kimkivits! Zou wel een stuk leuker zijn als iedereen dat zou doen......ik doe het nu (nog) niet want mijn collega is zwanger en kijkt ook veel op dit forum!!
    oooo ben ook al weinig productief..en wil ook een vrije middag!!!! heb ook (weer) testen besteld bij de webwinkel en die krijg ik vandaag...hoop dak mezelf in de hand kan houden om nog 2 daagjes te wachten...............

9. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Daar heb ik nou eigenlijk nooit last van, weet altijd wat ik voor mn verjaardag wil :D .Krijg het alleen nooit, misschien ook niet zo raar als je dingen vraagt zoals eeuuhh een weekje malediven of een mooie villa met een nieuwe auto voor de deur. Maar goed, misschien een leuke schoonheidbehandeling met alles erop en eraan? Heerlijk hoor.

Ik begin geloof ik een beetje hypogonder te worden of zo. Heb sinds gisteravond af en aan pijnlijke steken in mn linkerborst, van die korte felle pijnscheutjes zeg maar. Het lijkt mij alleen nog veel te vroeg om symptomen te voelen aangezien ik pas 3 dagen geleden mn eisprong heb gehad. Dus ik zit me al helemaal druk te maken, bang dat ik het aan mn hart heb :oops: Ik heb altijd wel pijn in mn borsten maar dit heb ik nog nooit eerder gevoeld! Vind het niet grappig :(

10. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Goedemorgen (kan nog net...)

Sanne -> balen dat de test negatief was! Maarrrrr misschien nog te weinig HCG, er is nog hoop toch???

Nienke -> ik heb gestemd op de foto hoor, hij is echt super mooi en lekker zonnig!

Astrid -> dat is schrikken! Hopelijk is er niets aan de hand en kan je lekker gaan genieten!

Klussers -> zet'm op hè, pak dat ei!

Er zijn er een hoop overtijd zeg! Daar moeten toch nog een stel zwangeren bij zitten???

Fijne dag allemaal!

11. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Trouwens... ik zet geen foto's in m'n album omdat een vriendin ook zwanger is en hier wel eens kijkt, en er misschien nog meer bekenden rondlopen... die niet gelijk de eerste dag hoeven te weten als ik zwanger ben!

Dus misschien over een tijdje, als iedereen het toch al weet als ik zwanger ben... zal ik eens wat leuke fotootjes opzoeken. :D

12. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    kimkivits,
    ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar de mensen achter de text! ik vind je dan ook erg stoer met al je foto's..
    Maar ik weet dat hier ook bekenden rondhangen en ik vind niet dat zij eerder dan vriendlief hoeven te weten dat we een ukkie verwachten.. (er zijn er nu wel 2 die weten wie ik ben, maar die kan ik hebben haha).

Ik moet wel altijd heel erg moeite doen met een afsluiting, ik ben nogal geneigd mijn naam er onder te zetten!!

Leuk verjaardagscadeautje?? Ik heb mijn lijstje al grotendeels klaar: digitale keukenweegschaal, sloffen (van die leuke beesten), hand- en theedoeken, nieuw servies (zoonlief sloopt het in no-time!), make up/lekker luchtje....
    en dan ben ik pas in december jarig hihi

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja meiden jullie hebben wel gelijk wat betreft die foto's.
    ik kan me heel goed voorstellen dat jullie het anders zien als ik. maar goed tot die tijd dat jullie er klaar voor zijn om foto's te plaatsen kijken jullie maar lekker in mijn album hahaha

tante pollowop, eengeurtje is idd een leuk idee voor op mijn lijstje!

en jaslyn ik snap wat je bedoeld. best flauw he dat je geen reisje naar de malediven krijgt! toevallig gaat een klasgenotteje van me er over 3 weken heen. nog even op huwelijksreis... die meid is 22! ik geef het toe... ben jaloers ;)

14. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Goeie "morge' Nou eerder middag :oops:
    ff lekker uitgeslapen... En weer klaar voor de volgende ronde..
    De :evil: zijn verdwenen... En nu heb ik nog avonddienst ook.. :confused:
    Dus of t klussen word... Ach t eitje is dr nog niet ... En kim die foto's heb je helemaal gelijk in.. Als je niet anoniem wilt blijven kan je net zo goed een fotootje neerzetten.. Ik zal is ff kijke of ik nog wat foto's heb...
    we schelen zo te zien precies 2 maanden... grappig 8)

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kimmiej idd
    een naamgenootje en zo dicht bij elkaar qua leeftijd!

ben benieuwd naar de foto's!

16. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja kim de wereld is klein;)
    ik krijg mijn foto's niet kleiner voor op mijn avatar..Maar zal ff fotootje in mijn album zetten.

17. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    en dan kan ik t foto album ook al niet vinde om ze te plaatse.. pff toch wel blond he :oops:

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kimmiej dat is heel simpel
    in dezelfde lijst als waar je je prfiel kunt aanpassen zie je ook fotoalbum staan
    daar ga je heen en dan moet je ze in je PERSOONLIJK album zetten

19. Niet meer actief

Helleuw effrieboddie

Ik heb echt zo'n bleh-dag vandaag. Totaal geen energie en het liefst doe ik helemaal nix. Is meestal zo hoor de eerste hevige dag van mijn menstruatie. Een bijverschijnsel is dan ook dak ontzettend melig kan worden :p

Ik heb iedereen hier wel gelezen maar zoals ik al zei; ben lui vandaag.
    Hahaha ben dus ook de helft alweer vergeten. Dus vergeef me ;)

Een innesteling vind meestal 5 tot 7 dagen na de bevruchting plaats. En je voelt 'm meestal niet. Wel kan er soms een beetje bloedverlies optreden.

Tjah, en wat betreft die foto album hier. Ik vind 'm ook wel leuk. Idd jammer dat veel meiden liever anoniem blijven. Maar van de andere kant ook wel weer te begrijpen hoor. Voor mezelf maakt het niet zoveel uit als er hier bekenden van mij ook rond zouden neuzen. Hah iedereen weet het toch al! :D Ik ben niet zo goed in geheimpjes van/over mezelf. Ben een open boek 8)

liefs,
    Gerrina

20. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    nou kim ik heb er ff snel 2 fotootjes in gezet die ik kon vinde op mijn pc..

Deel Deze Pagina