hey kiemmiej je bent idd blond! hahaha ik ook alleen niet van nature maar af en toe wel van dwaasheid hahaha je oogt wel ouder dan 21 wat voor werk doe je eigenlijk dat je nachtdienst hebt?
@kim: ja ik was vroeger spierwit..en naarmate ik ouder werd (ow ik ben al zo oud ) Werd ik donkerder..ik ben nu donkerblond maar verf me haar lichter.. maaruh ja ik ben toch echt 21 jaar ... ik heb avond dienst moet zo beginne om half 3.. tot half 12..werk in een verzorgingshuis met bejaarden..dus ja daar is 24 uur perdag werk..
ik vind dat zo knap mensen die hetzelfde werk doen als jij! ik heb daar echt bewondering voor, ik zou het je niet na kunnen doen in elk geval!
ja dat iedee had ik eerst ook maar doe t nou al weer 4 jaar dus..de tijd gaat snel. heb t naar me zin.. en wat doe jij voor werk?
nou in elk geval heel iets anders dan jij hahaha ik werk op kantoor bij een adviesgroep als P&O'er in welke ronde zit je nu? (ik klets gewoon gezellig door aangezien we de enige actieve forumleden zijn op dit topic hahaha)
dit is de 2e ronde.. ben net gestopt met de pil..en las allemaal van die rare verhalen hier over dat ontpillen.maar wonder boven wonder werd ik netjes na 26 ongesteld.. Dus nu op naar de 2e echte ronde....maar dat w88 is zo vervelend he...Ja t is ff rustig nu..maar als ik vanavond laat thuis kom moet ik weer een half uur uittrekke om alles te lezen.. O
Wakker? Meid heb er al een halve dag op zitten. Heb jij het zo druk met beppen hier dat je niet eens mijn eerdere berichtje hebt opgemerkt?! Foei Heb ook ff lekker in jullie foto album zitten gluren. Maar kimmiej, meid, wat kijk je toch sexy op die eerste foto =P~ Sowwie...ben melig
Whaha ja ben zo druk met kim... ben ook al tijdje wakker hor beetje uitgeslapen en net ff gekookt.. want heb zo avonddienst..en dan moet ik wel normaal eten vanavond.. Dus d8 nog ff klesse besse hier.. hahah ja die foto's ben niet zo foto geniek
hey gerrina!!!!! hahaha nou ik had toen ik stopte met de pil meteen een perfecte cyclus van 28 dagen. en nu nog steeds trouwens. nu lieg ik een beetje want ik was de vorige x 3 dagen overtijd.... ja idd als ik morgen weer onlimne ben heb ik weer 20 pagina's te lezen hahaha ff kijken of ik vnv wel online kan want meneer gaat voetballen kijken vnv...
Juist wel. Kan zo op de voorpagina van de eh....weet ik veel.....Veronica gids? Maar ff serieus. Mooi koppie hoor. Vind het altijd wel leuk een beeld te hebben bij iemand.
haha ja manne en voetbal.. nou ik ben dr gelukkig niet .mis ik ook nix van dat voetbal.. maaruh ja ik hoop dat mijn cyclus ook netjes blijft.. Afw88 maar.. we lope beetje gelijk..zou wat zijn. zelfde naam bijna net zo oud...en zelfde tijd zwanger hahah.. Laat het een vruchtbaar maandje worden voor de Kimmie's...En natuurlijk ook voor de andere..
Tnx.. zal is ff belle naar de veronica hahaha..zal ff intervieuwtje dr bij sturen en ze ligge zo in de winkel...ow ik word melig en dan moet ik over 5 min al weer weg aan t werk.bah ukel: helemaal geen zin in..
Nou meiden ik heb net de huisarts aan de lijn gehad en hij denkt dat de innesteling niet goed is geweest en het vruchtje toch is afgekomen. Nu moet ik gaan kijken hoe lang de bloeding duurt en hem begin volgende week nog een keer bellen. Het is helaas niet bij een beetje roze gebleven, maar is inmiddels heftig losgebarsten met een gigantische buikpijn erbij Groetjes, Astrid
foto's in de albums maakt t wel wat persoonlijker als je met elkaar praat..GEzellig! maar meiden kim en gerrina..ik ga jullie verlaten..ik ben er vanavond na 11e weer.. Tot dan.. Kiss
hihihi ja laat het idd maar een kimmiemaand worden (ANDEREN OOK!) ach ja, het w8 duurt zo lang... maar ik heb mijn verjaardag om naar uit te kijken dus dat scheelt. zou een leuk verjaardagskadootje zijn hihihi alleen is mijn NOD pas 3 dagen later
Wat is dat toch..dat niemand zin heeft vandaag...ben niet vooruit te branden hier (op werk)!! Is ook zo'n lekker weertje!!!! haha nou dat wou ik even kwijt..
jah...wou net zeggen EN IK DAN?! :x Maar je hebt jezelf op tijd goed ingedekt, kimmiej Ik ga vanavond maar es lekker banken. Invasion kijken. Gisteren al de hele dag en avond aan de pc gezeten. Hoezo verslavend! 8) Loop ik net naar de kast voor een reep chocolade. zijn #$%^&*#$@%^&% de repen op!!!! Heb nog een open zakje m&m's gevonden. Ligt er volgens mij ook al een half jaar in. Mwoah...smaken nog goed hoor. Kan echt niet zonder chocolade als ik ongesteld ben Hahaha...kan je nagaan, ben nog te lui vandaag om naar de supermarkt te gaan.
Hey Astrid, balen zeg. Hele dikke knuffel van mij, heel veel sterkte. Tja, dan kun je toch beter de eerste keer negatief testen denk ik, weet je tenminste niet beter....