NEEEEEEEEEEEJ Astrid Kweenie wat ik zeggen moet. Verschrikkelijk. ......geen woorden voor.... Ik zou willen dak nu een arm om je heen kon slaan. Dan maar een hele dikke virtuele knuffel van mij Verdomme...dit is.... Nee, geen woorden voor
Dank jullie wel meiden ik zit hier nu te janken omdat jullie zo lief voor mij zijn!!! Ik voel me echt super K.T momenteel!!! Groetjes, Astrid
gerrina je bent idd melig! wat leuk! ja zoetigheid is idd onmisbaar in de ongietijd! gelukkig zit bij mij de AH XL om de hoek!
astrid,als je k*t voelt schrijf het hier maar van je af,dan kunnen wij je virtueel steunen... liefs drieske
wow shit, mamairis ik heb helemaal over je heen gelezen meid... k*t ik heb er geen woorden voor... ik kan je alleen veel sterkte wensen en als ik zo thuis kom ga ik metéén een kaarsje voor je opsteken
fotos staan er.... het was erg warm die dag en we waren nogal...aangeschoten na de diverse drankjes die geschonken werden bij de bbq...
nou aan je 'pik' is wel te zien dat hij een aantal wijntjes heeft gehad hahaha wel een HELE leuke foto, en een knap stel hoor
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen meis. Jeetje...ik zat vorige maand al te janken op de plee omdak ongesteld geworden was terwijl ik zo overtuigd was dat ik zwanger was (voor het eerst sinds 2 jaar) Ik kan me voorstellen dat het dubbel zo erg is als je posi-test hebt gehad en er dus vanuit gaat dat het genieten kan beginnen, maar het je later toch weer af wordt genomen. BAH BAH knuff
jeetje wat is het toch een kutzooi af en toe,..sorry voor mijn taalgebruik. Ik ben ook net ongesteld geworden volgens mij, heel lichtbruin,..dit is voor het eerst in mijn leven dat ik onregelmatig ben heb nu ineens cyclus van 33 dagen ofzo,..normaal altijd 28 ook zonder pil,..Vind het heel erg dat ik mijn eigen lichaam niet meer kan vertrouwen dacht toch echt te weten hoe het voelde om zwanger te zijn (aangezien ik dochter van twee heb rondlopen) had er echt een positief gevoel over. Vind het heel erg jammer, zit me nu lekker vol te proppen met van alles en nog wat en vanavond trek ik een fles wijn open ZO!! Astrid heel veel sterkte meis,.... ik huil met je mee hoor! x sanne
hahaha...dankjewel hoor...k heb vele betere fotos...maar die moet ik ffkes zoeken... K gil wel als er nieuwe bijstaan! Jullie zijn ook allemaal lekkere meiden hoor!!
sanne...lieverd ook voor jou een warme knuffel.... En we zijn er altijd voor elkaar! Heerlijk forum zo...
idd hier kun je lekker je gal spuwen zeuren, zanniken en miepen je geluk delen advies vragen maar helaas soms ook je verdriet kwijt....
hehehehe....heb ook ff naar je foto's zitten gluren, Nien 8) En idd hele lekkere.... hond heb je Kidding :tongue: Echt een leuk stel. Raar toch dat je je soms de mensen héél anders voorsteld en dat je dan een foto van ze ziet en denkt: heh? Nee die zag er in mijn gedachten anders uit