JOEPIE ik ga lekker om 3 uur naar huis krijg niks uit mijn handen vandaag... echt H O P E L O O S dus ik ga naar mijn mama, die zeurt elke dag dat ik haar te weinig zie/bel/sms terijl we elkaar elke dag spreken....
hoi hoi meiden Ik was vanmiddag vrij en ik was benieuwd hoe het met onze testers is. Maar ik las net dat het niet goed was gegaan. Sanne2 en Mammairis: Wat kl*te voor jullie zeg.....toch ongie geworden.....wat kan zo'n lijf toch raar doen he!? Huil voor jullie mee Klinkt zo cliche...hopelijk volgende ronde meer geluk.......weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.... groetjes nicole
Hoi hoi, Zolang ben ik nog niet bezig dus ik vind het niet zo'n heeeeel erg drama dat het deze keer niet is gelukt wat ik wel erg vind is dat mijn lichaam me voor de gek houd!! Kan er nu niet meer op vertrouwen,...Ik test volgende maand pas als ik anderhalve week overtijd ben ofzo,.pfffff
Sh*t, sh*t, Sh*t!!!!!!!! Balen zeg Eerst helemaal blij en nu super verdrietig Ik baal met je mee en een dikke knuf voor je. Ik zelf ben vandaag ongie geworden, de eerste keer na mijn MK. Te vroeg naar mijn berekeningen (wat er te berekenen valt na een MK) maar ben er heel blij mee! En dat is gelijk de laatste keer dat ik er blij mee ben!!! Ik ga lekker weer een bannertje maken en we gaan er weer voor 200% voor. Heb er weer helemaal zin in!
mammairis, wat erg voor je, een vroege miskraam dus waarschijnlijk. Hoop voor je dat het misschien toch nog goed gaat. Knuffel meid. Moons
meiden ik ben er weg van! lekker een paar uurtjes vrij! ik blijf duimen en kaarsjes branden in de hoop dat het gaat helpen... dikke x en misschien tot vnv
Sanne, veel succes de komende ronde. Ben je wel echt ongi???? Misschien zet het niet door. liefs Moons
Ik denk het wel mijn lijf is erg in de war denk ik ofzo!! Ik heb er meteen een tampon ingestopt kon het niet meer aanzien Zal zo is ff checken maar ik had ook nog een negatieve test vanmorgen he! Dus het is echt hoooooooogst onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben! x sanne
Lieve Astrid, Wat vind ik dit kl*te voor je. Echt zwaar k*t. Veel sterkte lieverd. En Sanne, ook voor jou k*t.
Nou helaas voor mij ook de volgende ronde. De zijn 10 minuten geleden gekomen!!! Had altijd een cuclus van 31 dagne, nu 28 dus gaat de goeie kant op... Voor iedereen die deze maand nog dr NOD heeft, heel veel succes. Iedereen die de ondertussen ook heeft, op naar de volgende maand. Gefeliciteerd voor iedereen die nu zwanger is. Ik ga nu verder naar oktober... Liefs, Duveldraakje
Leuk al jullie foto's. Inderdaad grappig...ik dacht bijvoorbeeld dat Ninetje blond was. Hoe ik erbij kom Zelf vind ik t een te intiem onderwerp om open op internet over te praten, dus blijf voor buitenwereld liever anoniem
Bah wat lees ik nu weer? Meiden ontzettend veel sterkte gewenst, en ik hoop zo dat het de volgende ronde raak is!! Liefs
@ Geeke en Duveldraakje Blijft elke keer weer balen, heh Maar kop op en positief naar de volgende ronde. Hopelijk brengt September jullie meer geluk. Liefs, Gerrina
@sophie...soms ben ik ook wel blond...qua haarkleur dan he...dan weer rood...bruin...en nu tijdelijk ffkes zwart...was niet de bedoeling dat t met verf gedaan werd maar helaas...verkeerd gepakt...dus nu moet t helemaal uitgroeien...zucht! @gerrien...HOE zag ik er dan uit in jouw verbeelding?? Ik haal de fotos ook weer weg hoor...sophie heeft gelijk...alleen jullie weten dat we bezig zijn... Trouwens...manlief is niet van buitendlandse afkomst hoor...al horen we dat wel meer...hoewel...limburg is toch ook een beetje buitenlands
geeke en duveldraakje....ships...das niet leuk!! Er moeten er toch zeker nog 3 bijkomen om aan de 5 te komen.... Hebben jullie al wat van tigger gehoord...die loopt overtijd...