Yesssss, tis gelukt, zo en nu allemaal maar gluren naar mn fotos (verwacht nog steeds wel de fotos van Ninetje natuurlijk *LoL*)
Wat is een innestelingsbloeding precies wie weet hier meer over te vertellen wanneer hoe en wat het is Groetjes Alida Kun je na 18 dagen cyclus al weer ongesteld worden???
Tuurlijk snel ff gegluurt...gegluurd (blijft stom staan dat woord ) Ik wilde gelijk roepen: Hey wat leuk. Hebben jullie een tweeling? Maar ik zag op tijd dat het neefjes waren Wanneer getrouwd? Of stond dat er ook bij en heb ik het gemist
Hihi, ja neefjes De linker is van december 05 en degene die ik vast heb is van februari 06, zit dus heel weinig verschil tussen... 11 mei zijn we getrouwd, zo`n geweldige dag
Een innesteling vind meestal 5 tot 7 dagen na de bevruchting plaats. En je voelt 'm meestal niet. Wel kan er soms een beetje bloedverlies optreden. een cyclus van 18 dagen is wel erg kort. Hoe waren je vorige cyclussen?
mijn vorige cyclussen waren 28 dus wat ik heb zou een innestelingsbloeding kunnen zijn voel ook verder niets altijd als ik ongi moet worden dan heb ik vreselijke buikpijn maar nu niet. En betekend het als je een innestelingsbloeding hebt gehad dat je dan ook zwanger bent domme vraag misschien. Maar ik wil gewoon graag weten wat het is. Bloedverlies is iets wat je niet wil TOCH!!! Groetjes Alida
Wij zijn getrouwd op 3 januari. Het was koud maar een prachtige zonnige dag. Helaas (heb ik weer) had ik een griepje te pakken. In geen jaaaaaaren de griep gehad maar toen dus wel Had de hele dag flinke koorts maar met 8 paracetamols heb ik die redelijk goed kunnen onderdrukken. Al met al toch een geweldige dag geweest hoor.
Als je eitje zich heeft ingenesteld (+ eventuele lichte bloeding) dan ben je volgens mij daarna zwanger ja.....*duimen*
Och jee zeg, ziek zijn op je trouwdag is niet het eerste waar je aan denkt.... Gelukkig heb je wel kunnen genieten! Bij ons was het weer super 25 graden, echt net die heerlijke week in mei
Weet gewoon nu niet meer wat ik moet denken Ben al steeds onzeker en dit maakt je nog onzekerder. Hoelang kan die bloeding dan duren en hoe hoort het eruit te zien of is dat bij iedereen ook weer anders Groetjes Alida
Als het eitje zich gaat innestelen betekend dat dat het idd bevrucht is. ALS je zo'n bloeding krijgt bij het innestelen (wat dus niet altijd het geval is) dan is dat meestal licht roze en niet veel. Wanneer een eitje bevrucht is en het gaat zich innestelen, kan het toch nog verkeerd gaan hoor. Wil je niet bang maken ofzo maar er zijn veel vrouwen die voor hun NOD positief getest hebben en alsnog later niet zwanger blijken te zijn omdat er iets mis is gegaan bij het innestelen en blijkbaar dus het vruchtje niet goed is geweest. Vandaar dus dat de meeste het advies geven pas een paar dagen na hun NOD te testen om teleurstelling te voorkomen. Liefs, Gerrina
hoi dames, wat een slechte berichten zeg... dikke knuffels vanuit hier... balen balen balen... Sanne en Astrid>>> dikke knuffellll voor jullie... alle andere meiden die ongesteld geworden zijn; voor jullie ook natuurlijk hier geen veranderingen... nod is vanaf vandaag... (normale cyclus) tot over 3 dagen (langste cyclus die ik 1 x gehad heb).... het wordt echt afwachten.... geen tekenen...nergens van trouwens....
ik heb dus inderdaad licht roze bloed ik weet niet meer wat ik moet denken moet maar gewoon afwachten. nog 11 dagen dan mijn nod en dan maar zien of die rot ook komen hoop het natuurlijk niet. Groetjes Alida
over een paar dagen kan ik misschien wel antwoord geven... ik heb het halverwege deze cyclus ook gehad... licht rozig en heel weinig. ik dacht dat het bij de eisprong kon horen