NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    het duurde niet zo lang... geen dag... merkte het bij het afvegen, de volgende dag was het weg... maar voor de zekerheid hadden wij ook nog snel geklust... haha

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo ga nu even eten bij mijn mama.... lekker makkelijk elke woensdag... frietjessss

tot vanavond (zonder duivels)

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

Hahaha...ja ja ja...en voor mij is alles wat onder de rivieren zit...weer buitenlands..Toch?

Je hebt wel gelijk over dat gezette hoor...en soms ben ik ook wel blond...dus!! Je mag door voor de balpen! Of heb je liever zon blinkend kettinkje dat net echt lijkt maar toch na een paar keer dragen uit elkaar valt...die heb ik er ook nog zat!

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lieve alida...

Wat spannend meiske...zon dag of 5 tot 7 na je eitje kan er een innesteling plaatsvinden..soms gaat dit gepaard met een kleine bloeding...ligt eraan waar het eitje zich innestelt natuurlijk, als het tegen een adertje innestelt dan kan er een kleine bloeding ontstaan, vaak merk je niks van de innesteling hoor.

Het hoeft niet altijd te zeggen dat je ook daadwerkelijk zwanger bent als er zon kleine bloeding optreed, want zoals gerrien al zegt, het kan ook verkeerd gaan met innestelen en dat betekend dat men gewoon de ongie krijgt op de dag dat het moet komen...

Heel veel vrouwen weten niet eens dat ze zwanger zijn geweest omdat er dan gewoon op de normale tijd een ongie komt...

Daarbij terese had het ook...precies op de dag dat haar temp als een idioot daalde, de zogenaamde innesteldip...en ook bloed een beetje...En die bleek niet zwanger...

Dit even om je niet te veel hoop te geven meiske...anders valt het strakkies weer zo tegen...

MAAR...we gaan er natuurlijk gewoon vanauit dat het raak mag zijn bij je Alida! En bij Marloes ook natuurlijk!

Duimen draaien overuren!!!

Iemand nu al wat van tigger gehoord?

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
  6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ow, haha, wat lief van jullie!!!

Hier nog niets te bekennen...

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Daar issie toch!!!

Tigger...ik heb vanacht gedroomd dat jij een berichtje had geplaats met...JAAAAAAAAAAA ik ben zwanger....

Helaas nog niet vandaag dat berichtje...MAAR het kan nog!!

Wanneer ga je testen??

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    OH echt??? Nou dat zou wat zijn... Hihi...

Ik wilde morgen gaan testen, maar ik denk dat ik nog even wacht... durf niet zo goed meer...
    Vorige keren die teleurstelling...
    En ik heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn. Ik voel eigenlijk helemaal niets.

Nou ja, nog steeds mijn boobs wat beurs gevoel, en een soort duizeligheid in de auto...en een beetje pietsie moeig... Maar ik ben net begonnen met nieuwe baan en zit nu in opleiding, dat is best intensief.. dus ja... Maar verder.

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Deze zag ik ergens en vind em zo lief....

Spannend hoor Tig...

IK heb al eens eerder gedroomd dat er iemand zwanger was...en jah hoor...dat is uitgekomen...IK hoop voor jou ook!

Stom eigenlijk...waarom droom ik anders over jou!?

IK hoop t !!!

En dan niet te lang wachten met de uitslag he?!

Beloofd?

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nog zwangeren erbij???

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    neeh...helaas wel eentje eraf...:cry:

Mamairis is toch ongie geworden...die arme arme lieverd...

12. Jetje75

Jetje75 Lid

18 aug 2006
    86
    0
    0
    Wow, denk je 'effe' bij te kunnen lezen...pfff...daar ga ik niet aan beginnen hoor...ik moet dalijk nog even bij m'n splinternieuwe neefje gaan kijken, dus geen tijd!

Maar voor degenen die zwanger zijn: Super, gefeliciteerd!!
    En voor degenen die (weer) een teleurstelling moeten verwerken: Effe balen en op naar de volgende ronde!

Ik heb nog wel effe iets wat ik kwijt moet...
    Twee dagen na mijn NOD-dag had ik bruine afscheiding. Die heb ik nu, een week later, nog steeds!! Met twee dagen tussenpoze. Echt ongesteld ben ik dus niet geworden. Ik moet er wel bij zeggen dat dit mijn eerste ongi zou moeten zijn na het stoppen met de pil.
    Heb overigens twee dagen geleden voor m'n eigen gemoedsrust een test gedaan: hartstikke negatief.

Herkent iemand dit soort 'bloedingen'??

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik lees het net, wat vreselijk.... Arme mamairis... :( :( :(

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Nee jetje.. Sorry. Ik zou het niet weten.. Wat vervelend dat soort onzekere dingen...

15. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Nou, moons van mij mag je met héél positief nieuws aankomen over een paar daagjes :)
    Ik hoop je niet terug te zien in de Oktober NOD ;)
    Mijn duimen beginnen alvast voor je te draaien.

Liefs,
    Gerrina[/quote]

Dank je Gerrina, ik hoop dat het helpt.

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    hoi ninnetje

Ik zal me er niet te veel op spitsen dat ik zwanger ben maar je hoopt het gewoon zo graag.
    Maar bedankt dat jullie mij even weer met beide benen op de grond zetten :D .
    Nog elf dagen wachten en dan weten we misschien meer.
    Jullie horen het gauw

Groetjes Alida

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Alida, ik hoop dat het een innesteling is en dat het vruchtje mag blijven zitten zodat je op of na je nod een positieve test hebt.

Tigger, ik duim voor je meid, hopelijk test je postitief.

Ik voel ook weinig, alleen af en toe een pijntje en tintelingen in mijn borsten. Heb wel het idee dat mijn tepelhof aan beide kanten groter is. Wat voor afscheiding heb jij??? bij mij is het wit en dik. Vorige ronde's had ik vanaf mijn ei al een soort ongi pijn, nu helemaal niet. Hopelijk is het een goed teken. Het is vandaag 14 dagen na mijn ei, ga uit van 16 dagen dus dan zou mijn nod vrijdag zijn. Mijn banner staat op zaterdag. Ik kijk wel even wanneer ik ga testen.

Moons

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    natuurlijk hoop ik ook dat het een innesteling is en dat ik op mijn nod een positieve test heb.

SPANNEND HOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :) 8)

19. Niet meer actief

Muts! Ik heb je foto gezien! Jij bent toch niet gezet!?
    "gezet" valt bij mij toch echt wel onder "behoorlijk rond" hoor :)
    Ennieweej....balpennen heb ik zat. Mag ik dan alsnog gaan voor die net-echt-ketting?

Ow enne....zodra je over mij gaat dromen....wel ff melden heh ;)
    Zolang het maar niet vunzig is ofzo :tongue:

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    We blijven duimen, als jullie dat ook nog ff voor mij doen ;)

Ik heb eigenlijk ook helemaal geen kwaaltjes meer... vreemd hoor zo`n vrouwenlichaam

Mn man vraagt al steeds van ben je nou al zwanger? Haha, en we zijn net in de 1e ronde. Wel lief dat ie zo mee leeft he ;)

Deel Deze Pagina