goh astrid, wat ontzettend k*t. sorry ik heb er geen andere woorden voor. alle wachters, ik wacht mee. over here nog steeds niks ook geen krampen en klachten mbt ongi maar ook niet van evt. zwangerschap. alle bloeders: balen en op naar de volgende ronde
tja stom he, voor mijn NOD wil ik bij wijze van elke dag testen en nu durf ik het niet ik denk als ik morgen nog niet ongi ben dat ik dan een test ga halen en dan morgen of vrijdag maar een test doen. ik word eigenlijk al misselijk van de spanning als ik er aan denk dat het wel eens positief kan zijn. maar we wachten eerst morgen maar af
Al die mannen zijn ook hetzelfde heh. Ze denken allemaal dat ze SUPER zaad hebben en dat het zo gepiept is
Wat denken jullie, vandaag is het 14 dagen na mijn ei. Ga uit van 16 dagen dan is vrijdag mijn nod. Zal ik morgen al testen???????? Een zenuwachtige Moons
tja je kunt het proberen moons maar als de test dan negatief is....... het is wat je hart je ingeeft. heb je toch wel wat klachten>testen
Aan de ene kant denk is, als hij positief is hoef ik niet meer in de zenuwen te zitten, maar als hij negatief is denk je, heb ik nu tevroeg getest, of komt mijn ongi gewoon???? Ik kijk nog wel even. Moons
ik zou wachten anders is ie misschien tocg negatief,ik weet:makkelijker gezegd dan gedaan. succes!!!! groetjes drieske
Ik denk dat ik maar naar jullie luister. Ik zal proberen te wachten. Op een ander forum waar ik meeschrijf had 1 meid al 5 dagen voor haar nod vet positief getest. Deze had ivf gehad. Moons
Hoi allemaal,.. Hier nog steeds klein beetje bruin,...weet het wel dat de eraan komen maar toch hoop je toch nog klein beetje irritant is dat. Fles wijn staat koud hoor!! Zijn er op het moment wel vrouwen die positief getest hebben?? Dat zou mijn humeur absoluut goed doen! x sanne
Volgens mij krijgt iedereen ondertussen hoop eelt op die duimen Ik ga gezellig met mijn kleine meiske douchen, we hebben van dat badverf vind ze echt super!! Veve zegt ze dan zoooo lief,..daar word ik gelukkig ook weer vrolijk van ons :sunny: in huis! x sanne
Maar ik heb zoiezo nooit echt afscheiding... Dit was de eerste keer dat ik na mijn ei uberhaupt iets van afscheiding had...
Ik heb niet veel afscheiding, een beetje, af en toe met afvegen, en dan is het dik en wit. rond mijn ei had ik ook niet echt wat, alleen de dag na mijn ei een dikke klodder rekbaar slijm, en daarvoor niet. Vreemd is dat toch niet?? Hoe is jouw baarmoedermond, of voel je die nooit. die van mij is nog hard, hopelijk blijft dit zo, volgens mij hoort hij hard te blijven bij zwangerschap, en gesloten. Moons
Hey lady's Nog ffies en dan weten we meer.. Spannend nog steeds.. Laten we hopen dat er een mazzel is deze maand!! Liefs Ikk!