Nou dat is dus idd het gekke, die is al een paar dagen keihard en laag... Normaal wisseld ie om de zoveel tijd op 1 dag, naar laag en hard en zacht en hoog... Nu is ie de hele tijd hard en laag...
Hee Tigger, Ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is. Ik DUIM voor je. Laat je gauw iets weten? Liefs, Duveldraakje
dan nog even wachten.... misschien dit weekend ofzo??? als hier de duivels wegblijven (denk het niet) dan gaan we voor zat of zondag
astrid wat ontzettend kl*te heel veel succes en sterkte toegewenst al is het een vroege mk het is erg verdrietig tigger hoop het voor je heel veel succes test wanneer jij je er goed bij voelt er is zoveel getypt ik hou het maar algemeen wachters heel veel succes en de aankomende klussers klus er op los gr maria
@ Tigger: Ik zou vrijdag of zaterdag testen, dan ben je bijna 1 week overtijd. Het moet raar lopen, wil je dan nega testen. Mocht het nou toch nega zijn, dan zou ik ff naar de HA gaan voor een bloedtest. Succes Liefs, Duveldraakje
he he, eindelijk kan ik weer inloggen.... geen idee wat er was. zojuist een klein beetje rozige afscheiding na toiletbezoek, zouden de dan toch doorzetten????