@Divanaatje: Ik hoop dat ons geduim zeker gaat helpen. Ik duim me suf hier . Hopelijk blijven die echt weg! Wanneer ga je testen? Liefs, Duveldraakje
Marloes en Moons: dat wordt extra spannend komend weekend! Ik duim voor jullie, dat ook de bij jullie wegblijven. Er moeten toch nog wat zwanger septemberdames erbij komen, niet???
heel veel sterkte mammairis ik lees het net....zucht. waarom het nou niet goed mag gaan he ????? hopen dat het nu maar weer snel raak mag zijn en dat het dan wel goed gaat kop op..... hier alles nog lekker rustig en geen vreemde dingen. iedereen die moet wachten ... wachtse. iedereen die gaan testen eerdaags lekker een vette streep en ja die ongi zijn geworden spreekt voor zich... go for oktober toi toi toi. slaap lekker meiden. xx
Denk dat ik zelf ook in het weekend maar een testje er tegenaan gooi, indien de ongesteldhied, nog niet is doorgebroken. Wordt weer even zenuwpezen, denk ik!
sanne tuurlijk, ik ga flink klussen deze periode, dan moet het toch goed komen, wanneer is jou volgende NOD??? en moet je nu niet in okt zitten, kom ik net vandaan, berichie achtergelaten, eigenlijk zit ik telkens te switchen ik hoor nu in okt maar iedereen van okt zit in sept?????waarom???? aola
[quote="Ninetje Oeh meiske...pijnlijk! Maar als ff geen eitje aangeeft wil dat niet zeggen dat er geen is geweest... Natuurlijk moet die bacterie bestreden worden maar kun je niet voor alle zekerheid morgen ffkes je ha bellen om te zeggen dat je antibiotica hebt gekregen maar dat je naar alle waarschijnlijkheid wel NA je eitje zit? Heel veel beterschap...k wilde zeggen kussie op je auw...maar das een wel erg intiem plekkie [/quote] hahaha, is idd wel zeer intiem plekje, maar dat je er aan denkt vind ik heel lief (je bent een schat).... Bedankt voor je beterschapswensen. Ik voel me trouwens alweer opknappen nu ik weer op het forum ben..... Bij de huisartsenpost heb ik aangegeven dat we bezig zijn voor een kleintje en ik niet met zekerheid kan uitsluiten dat we zwanger zijn. Hij heeft me antibiotica gegeven waarin het volgende in de bijsluiter staat: Gebruik tijdens zwangerschap en borstvoeding: In overleg met de arts kan dit geneesmiddel, voor zover bekend, zonder gevaar voor de vrucht tijdens de eerste 6 maanden van de zwangerschap gebruikt worden. Vlak voor of tijdens de bevaling moet het niet meer gebruikt worden. Dussss....... Ik ga ervan uit dat het goed zit, maar ik bel morgen nog even met de assistente van de ha (hij zelf is er niet)... Wie zijn er nu allemaal deze week aan het testen (of willen testen). Ik las net Moons, Divanaatje, maar er zijn er toch nog meer die overtijd zijn??? SPANNEND
Ik heb nog niet in oktober gekeken aolala hihihii blijf je naam grappig vinden zal daar zo van mij laten horen! Het is hier gewoon heel gezellig eigenlijk,.. x sanne
Haai allemaal! Ben weer terug van vakantie en heb morgen m'n NOD, spannend! Hoest hier? Al mei-mamma's?? :