Ik zit ookal de hele tijd te switchen tussen sept. en okt. Op zich wel grappig, maar als er veel geschreven wordt is het moeilijk bij te houden af en toe. Liefs, Duveldraakje
Is goed Alice He Mariekepieke, was je vakantie leuk?? Ga je morgen al testen?? Mariska is zwanger, en mammairis had positief getest, maar is nu toch ongi geworden. Moons
Plas wekker?? Dat ze nog even moet plassen ofzo?? Mijn dochtertje (net twee) is nog niet aan potje of toiletverkleiner toe dat vertikt ze dus ik weet dat nog niet echt allemaal. x sanne
Mariekepieke: dat wordt SPANNEND!!! duim duim Ik weet zelf nog niet of het zaterdag of zondag wordt; laat het nog wel weten... Voor nu: allemaal welterusten en tot morgen!!!
ik wacht rustig af... nog geen spoor van duivels te bekennen..... een ook geen ongi-klachten.... volgende week maar weer een testje tegen aan gooien denk ik.... [-o<
Ja is goed... dus zaterdag test: Moons Marloes Alice Divanaatje??? ga jij ook zaterdag testen, zet dan je naam in de lijst!!!
Hoi terug!! Ik test ook mee zaterdag! Hardstikke leuk!! IK blijf gewoon solidair met jullie Ingemoppie...als het in de bijsluiter staat en die kerel/vrouw weet dat jullie bezig gaan dan kan het vast geen kwaad! Wist je dat blaasontsteking ook een heel pril zwangerschaps kwaaltje kan zijn...IK ben zo positief joh! Zow...ik heb net heerlijk ge***** Zei net...ik neem hem te grazen...maar dat was dus duidelijk andersom! Nu maar hopen dat ie volgende week ook een aafje doordeweeks thuis is...want dan zit ik vruchtbaar!
Hahaha, Ninetje, wat ben je toch een lekker ding!!! heel pril zwangerschapskwaaltje.... (proest) Maar je werkt wel aanstekelijk.... zozo, dus dan moet jij hem volgende week te grazen nemen?? Wel spannend, lijkt wel een thriller.... wie neemt het eerst wie te grazen!!
Een hele goeie avond! Nou ik ben weer bij...pfff komt 'ie: Mamairis, jemig wat balen meid! Ongelofelijk, ik wens je heel erg veel sterkte! Wat een boel meiden zijn er weer ongesteld geworden, dus Sanne2, Geeke, Duveldraakje, Juanita, heel succes in oktober! Silly43, voor jou is het fijn dat ze zijn doorgebroken, nu maar hopen dat het in oktober weer raak is, succes! En voor velen begint het echt spannend te worden en wat zijn er veel over tijd...tantepollewop, Marloes80, Moons, Toontje80, Oek Oek, Divanaatje Mariekepieke (hopelijk heb je een leuke vakantie gehad?) Voor jullie is het superspannend! Ik ga duimen!!!! Alida127, ik hoop echt voor je dat het een innestelbloeding is! Ingemoppie, balen zeg een blaasontsteking, hoop maar dat ninetje gelijk heeft met haar zwangersschapsverscjinsel..haha! Ninetje, ik was helemaal beniuwd naar je foto's, na al die reactie's... Maar ik snap je helemaal, is ook voor mij de reden om me anoniem te houden... Voor iedereen die ik ben vergeten, sorry, maar ik wens iedereen veel plezier, sterkte en ik zal duimen!!!!! Nou hier nog steeds geen nieuws... Dus dat is maar saai, geduld geduld geduld....
ingemoppie...ik had dat nl echt...blaasonsteking tot bloed toe plassen....test gaf ook nog eens zwanger aan....Dus wie weet!! Vissie...ik wil em best nog even plaatsten hoor...zo bijzonder issie niet de foto...ben je er dan NU?
Hoi meiden, Het begint gelukkig ook erg gezellig te worden in het oktober forum,... Ik kom hier echt nog wel even kletsen,..Voor mij is september afgedaan maar de meiden die zitten te wachten heeeeeeel veeeeel succes!!!!! x sanne
Haal hem er nu maar weer snel af dan....hihi (sorry, mannetje kwam net thuis van 't werk..ik moest effe gedag zeggen)
hahaha oke dan...dat moet je ook bijhouden! Mijn menneke is ook lekker thusi vanaaf...nu echt hopen dat ie volgende week ook op deze aaf thuis is!! IK gaat weer ffkes bank hangen! Tot morgen all