Hallo iedereen Ik zie dat het dit weekend erg spannend word Kom op meiden en ik wil veel positieve testen zien Bij mij is de bloeding opgehouden en het stelde niets voor Ik hoop zo dat het een innesteling is. Iedereen succes met het klussen en wachten Groetjes Alida
als de er nog niet zijn zaterdag dan test ik mee. ja ik was ook een van de zaterdag testers. dan moet ik er denk ik maar aan geloven. ik vind het wel: :shaking:
wij hebben deze keer niet bewust gemikt tijdens het klussen heb totaal geen idee waneer nou psies mijn eisprong was heb dat expres niet gedaan omdat ik er dan tevee mee bezig ben en het klussen minder leuk is teveel spanning hoop alleen dat het geholpen heeft nu kan ik er toch niks meer aan veranderen
hey meiden! zo weet veel bijgekletst zie ik! ik ga ff bijlezen tot strakjes! ow ja mijn temp is weer gestegen vanochtend! mijn ei komt er aan
Vraagje, zijn hier ook meiden die roken, en willen stoppen zo gauw ze een positieve test in handen hebben?? Ik rook namelijk wel, heb bij de andere 2 ook doorgerookt, maar wil nu toch wel graag stoppen. Misschien kunnen we dit samen met andere meiden doen. Dan is het waarschijnlijk makkelijker. Kun je elkaar er een beetje doorheen trekken als je het moeilijk vindt. Als ik zaterdag positief test gaat mijn tabak in de prullebak!!!! Moons
goedemorgen meiden. Ik ben nog steeds afwachtende, heb nog niet weer getest. Ik denk dat mijn cyclus toch weer langer is nu en dat 14 dagen geleden die kletsnatte afscheiding toen iets met de eisprong heeft te maken gehad. Dus eigenlijk verwacht ik de duivels dit weekend. Ik heb nog wel steeds een spierpijn gevoel onder in de buik wat ik niet kan plaatsen. Wat duurt wachten toch lang...
Nou wij mogen door naar oktober Vanochtend vet vroeg wakker (want ik zou gaan testen), snel getest.. 1 streepje te weinig. Ik douchen, verlies ik wat stolsels Meiden die nog afwachten: heeeel veel succes! Ik ga lekker mijn bedje weer in, want mijn griep is duidelijk nog niet over!
Ik ben al ver vantevoren gestopt, in februari al, wat helpt is doppinda's zonnebloempitten en pistasch nootjes, kaugom, als je wilt roken dan ga je pellen!!! eerste week is helllll en de eerste 3 a 4 maanden houdt je zin in sigaretten. aolala
@kimkivits:waneer ben jij jarig ik ben ook bijna jarig word 13 september 27 alweer pffff hihihi @moons:ik was al gestopt vorige maand maar de test bleek negatief te zijn en toen maar weer begonnen. bij mijn vorige zwnagerschap ben ik gestopt zodra ik een positive test had en dat ging me goed af puur en alleen denk ik doordat ik een doel had
Tante Pollewop, shit meid, stolsels van de ongi??? Heb je dit wel vaker?? Even een update voor mij, was je overtijd of niet? Misschien heb je het wel verteld, maar ik weet het niet meer. kusjes Moons
Ik ben 2 jaar geleden al gestopt. Na de zoveelste poging. Na de zoveelste poging. Maar nu is het een blijvertje. Wat mij ook hielp is, dat ik iedere keer als ik zin had in een sigaret een heel glas water leegdronk. Hé jammer Tante Pollewop.... dan hoop ik maar dat ze nu goed doorbreken, want dan kan je sneller weer aan de slag, toch?
moons: ik was 5 dagen over tijd (normaal bijna tot op het uur nauwkeurig) en ja stosels heb ik wel vaker. niet altijd,maar soms de 1e dag.. lekker ranzig!! bedankt voor alle lieve woorden!
@tante pollewop dan word je nu dus ook een oktobertje, you're one of us now en wij oktobertjes hebben een oktober deal wij krijgen een HCG explosie deze maand. het is maar dat je het weet!!! aola
IKKE IKKE IKKE stom eigenlijk dat ik wil stoppen als ik een posi test in handen heb. waarom niet nu......... (het is zo lekker he) maar voor mijn kindje zou ik dan stoppen
Ladies, Ik heb me zojuist maar even aangesloten bij het oktober topic; maar ik houd jullie zeker nog wel in de peiling! SUCCES voor de klussers en de wachtenden