Ik zou het ook graag willen om nu te stoppen maar ik kan het niet hoor heb het geprobeert , maar als ik ooit een posi test in handen heb gaan alle sigaretten de deur uit. Mijn ventje rookt niet dus is misschien een stukje makkelijker. Maar aan de andere kant ik werk in de horeca dus zal het moeilijk maken, nu pak je op een rustig moment een sigaretje
hellup NA mijn ei? klotezooi! (woeps sorry) dan heb ik een te vroeg ei gehad.... naja dat verklaart in elk geval wel de buikpijn die blijft aanhouden na de ongie... ik zal mijn tempkaartje zo wel ff in mijn fotoalbum zetten, dan moeten jullie maar ff kijken wat je ervan vind want ik snap het net meer hahaha. tante pollewop jammer meiske, maar ik blijf voor je duimen in oktober. gemke ik ben pas de 21ste jarig hihihi maar ik heb al sinds kind af aan dat ik een maand van te voren al blij ben dat mijn verjaardag er aan komt hahaha miza.... dat klint nog steeds hoopvol meiske. wanneer ga je testen??? alida dat bovenstaande geldt ook voor jou! wat houden jullie het spannend! iedereen die ik vergeten ben, sorry het is nog vroeg en ik heb mijn lezen verkeerd om in (ja zeg maar niks, BLOND).
Mijn mannetje rookt wel. Misschien wil hij wel samen met mij stoppen, scheelt ook weer een hoop geld in de maand. Wij roken allebei 3 pakjes tabak in de week. Is dus 6 pakjes x 5 euro. Scheelt 30 euro in de week. Ik ben echt van plan om te stoppen deze keer, het moet lukken. Moons
ok het tempkaartje staat in het album... please HELP hahaha maar moons ik vind dat wel knap hoor als je zomaar kunt stoppen.
Ik rook ook en wil ook gaan stoppen als ik positief test. Sommigen vragen mij waarom ik nu dan al niet stop?.. Omdat ik nog geen goede drijfveer heb om te stoppen... ik kan het wel proberen, maar ik weet nu gewoon dat het me niet gaat lukken... Misschien heel raar, maar ik heb nog niet genoeg motivatie.. maar bij een positieve test ECHT WEL! Mijn vriend rookt ook en ik heb al eens eerder geprobeerd te stoppen, maar dan werd ik al misselijk als hij alleen maar naast me kwam zitten (die lucht enzo), dus dat was ook geen pretje, terwijl ik er wel achter stond... Daarnaast zeek ik hem constant af over alles en nog wat en was ik echt niet te genieten... Als ik nu ga stoppen na een positieve test, heb ik tenminste een 'smoes' waarom ik niet te genieten ben en telkens zo misselijk ben (hormonen!)
remeber ik zie het nu pas idd hoe krijg ik dat kreng erin? ik ga ff kijken hoe ik dit moet oplossen ze zeggen dat ze het bestandtype niet accepteren [/img]
pollewop....balen balen balen.... hopen dat de duivels snel weg zijn... en dan op voor oktober!!! zit nu op school. kids zitten achter de pc...erg handig, ik dus ook haha wel goed dames, dat jullie stoppen met roken als je een posi test hebt!!!! beter laat dan nooit toch.... hier nog niks...haha...ik wil het niet... heb een uitje en dan is het zo onhandig om ongesteld te zijn... paar uur in de trein nl...
laten we het maar zo doen: van zaterdag t/m maandag : 37.0 dinsdag en woensdag : 36.7 vandaag : 36.8 wat denken jullie? want ik zou vandaag de eerste ovulatietest mogen doen en dan zou mijn ei (volgens de boekjes) op zaterdag of zondag mogen komen....
Kimkivits ,ik temp niet maar heb deze cyclus mijn ei op dag 11 al gevoeld, hij kan dus zomaar eerder komen hoor!! Moons
@ Moons, ik ben er ook zo een hoor!! Ga ook zaterdag testen en is het poitief dan stop ik gelijk! Veel succes alvast en ik duim ook voor je! Liefs
@ kimkivits, nee hoor volgens mij zijn je kansen dan nog niet bekeken! Een zaadcel leeft veel langer dan een eicel. Heb gelezen wel een week, dus dan kan het toch nog wel? Hoop het voor je!! Succes Liefs
pfew ok dan... nou als ik thuis kom wil ik meteen die ovutest doen! straks is mijn ei al geweest en heb ik dat niet eens in de gaten gehad!
@ kimkivits Ik heb even rondgekeken: Volgens Te Velde is de vruchtbare periode van een vrouw langer dan veel mensen denken. Zij denken veelal dat de dag van de eisprong de enige vruchtbare dag is. "Dat klopt niet. De dag voor de eisprong is de meest vruchtbare dag, maar volgens verschillende onderzoeken is het tijdens de vijf a zes dagen daarvoor ook goed mogelijk om zwanger te raken. Bij de meeste vrouwen met een regelmatige cyclus van 29 dagen, liggen de meest vruchtbare dagen tussen dag 8 en 15 van hun cyclus (de eerste dag is dan de dag van het bloedverlies). Toch kan de vruchtbare periode iets eerder of later beginnen. Het is heel zeldzaam dat alle zes vruchtbare dagen precies tussen dag 8 en 15 vallen. Uit recent onderzoek blijkt dat vrouwen tussen dag 6 en 21 van hun slechts tenminste 10% kans hebben om in hun vruchtbare periode te zitten. Het blijkt vaak lastig te voorspellen wanneer de vruchtbare periode begint, zelfs wanneer een vrouw een regelmatige cyclus heeft. Voor vrouwen die geen anticonceptie gebruiken, maar niet zwanger willen raken is het dus niet honderd procent veilig om te denken dat ze alleen de week rond de beroemde veertiende dag geen gemeenschap mogen hebben." Heb je een week voor de vruchtbare dagen gemeenschap, dan kun je de week daarop zwanger worden. Gezond sperma kan namelijk wel een week lang in je baarmoedermond blijven leven, wachtend op de eisprong. En niet 24 of 48 uur zoals veel mensen denken. Het komt zelfs voor dat sperma tien tot veertien dagen kan blijven leven, maar dit zijn uitzonderingsgevallen. Een eicel daarentegen gaat bijna meteen dood. Deze kan hooguit twaalf uur blijven leven. Veel paren denken dat sperma kort kan blijven leven en ze precies op het goede moment moeten vrijen. Vlak voor die eisprong dus. Dat blijkt helemaal niet nodig. Te Velde: "Wat ik vaak zie, is dat mannen hun zaad dagenlang opsparen om op dat ene goede moment voor een krachtige zaadlozing te zorgen. Want dan zou het zaad sterker zijn. Maar het is beter om, als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, de week vanaf de achtste dag van je cyclus elke dag gemeenschap te hebben. Bij de meeste stellen is dat echter onhaalbaar, logisch ook. Daarom adviseer ik mensen altijd om te proberen om twee tot drie keer in die vruchtbare week seks te hebben. Daarmee heb je een grote kans om zwanger te raken. Nog beter is natuurlijk om elke week twee tot drie keer te vrijen. Met name wanneer je een onregelmatige cyclus hebt, want dan kan die vruchtbare periode in een heel ander moment zitten." Dit heb ik gekopieerd uit de info topic: "we vrijen al jaren verkeerd" Best hoopvol toch?
hmmm zeker hoopvol ik heb op dag 9 geklust pfff ik snap niks van die vrouwenlijven.... wordt er een beetje moe van. denk je te weten hoe het zit hahahaha nou ik ga TOCH een ovutest doen tot mijn stripjes op zijn (7 in totaal) heb ik na 7x nog geen gelijke lijnen dan weet ik dus zeker dat ik een vroeg ei heb gehad... maar hoe zit dat dan met je temp? dat schommelen in hoogte?
Inderdaad heel frustrerend! En ook dat je soms hoort dat een meid 1 x de pil vergeet..en hup zwanger! Die temp dat weet ik ook niet zo..
ja idd er zijn er zat die door de pil heen zwanger worden het is gewoon belangrijk om te weten hoe je lichaam in elkaar zit dat maakt het héél wat makkelijker! ik ben al vanaf mij 11de aan de pil dus weet mijn god niet hoe een lichaam ECHT werkt zonder hormonen etc.