Hé Kim, ik ben me sinds kort ook een beetje aan het verdiepen in het temperaturen, maar het kan best dat je ei nog moet komen hoor! Meestal daalt de temperatuur vóór je ei, en als hij dan stijgt is je ei geweest. Maar echt laag is hij bij jou niet geweest, en een erg grote stijging ook nog niet. Dus het kan best dat je ei nog komt hoor!
Mogge trouwens... (onee het is al weer middag zie ik) Mazzel hadden wij hè! Want 3 dagen na mijn trouwdag was het alweer bagger weer, heb ik gehoord (wij zaten toen een eind weg 8) ) Maar precies die mooie week hè! 25 graden, begin mei, niet te geloven toch Spannend Moons! Ik heb wel hoop voor jou. Er zijn er zat die weinig klachten hebben en toch zwanger zijn! Wow dus er gaan er van 't weekend wel een stuk of 5 testen? Als jullie nog niet ongi zijn dan hè... Hopelijk niet! Mariekepieke, heb je er een goed gevoel over? Hopelijk morgen positief! Alice en andere testers, wij wachten op goed nieuws!!! Hier komen de klusdagen al weer in zicht.
Ik zit vandaag aan dag 30. Telt al lekker op dus! In juli ben ik gestopt met de pil, mijn eerste after-the-pill-cyclus bedroeg 35 dagen (wat langer is dan voordat ik de pil nam) dus kan het nu misschien terug korter zijn. Spannende dagen!!!
nou we duimen voor je julie bij mij nog steeds niet veel te melden ben in afw8ting op me eitje en temp ziet er nog normaal uit. Vanmorgen iets hoger maar zegt nog niks
ja, zie je wel, net zw testen besteld wat denk je kom net van de wc en ja hoor daar zijn ze grrrgrrrgrrr op naar ronde 3 ik ga vandaag denk ik maar een bankdag inlassen met een groot stuk chocola
oh balen toontje nou ga idd ma lekker op de bank dan met een lekkere reep succes in de volgende ronde
Ik wil ook pas gaan stoppen wanneer ik een posi test in handen heb. Ik heb het al eens eerder geprobeert maar lukte steeds niet. Mijn mannetje rookt overigens ook. Maakt het ook een stukje moeilijker en ik kan van hem niet eisen dat hij met mij mee stopt. Maar zodar ik zwanger raak stop ik gelijk. Zoals Realtjuh al zei; dan heb ik een hele goed drijfveer en dat maakt het stoppen stukken gemakkelijker.
Niks, nada, niente, Nop! Ik ben nog steeds helemaal klachtloos (nieuw woord, haha) Zoals altijd...Ik voel mijn ei niet, en van de ongie voel ik ook niks, geen krampen o.i.d. Vandaar dat ik er ook vanuit ga, dat het niet september zal worden voor mij... Maar ik blijf wel een beetje hopen, misschien ben ik één van die mensen die niks voelen en waarbij het toch raak is!?!?
Ah verdorie toontje!! Wat ontzettend jammer....en dan ook net als je de testen in huis hebt! Helaas maar door naar oktober.... Ga maar lekker op de bank meid! Liefs @ Moontje: ik ben er nog voor de zaterdag!
@ Vissie: Heb ik ook, helemaal klachtloos! Geen zwangerschapsverschijnselen maar ook geen ongi-pijntjes....gek he? Krijg er ook beetje hoop van...nou we zullen wel zien!! *duim* Liefs
Hallo meiden!!! Ik moet morgen naar de huisarts om toch even na te laten kijken, omdat ik het vruchtje nog niet verloren heb. Hij wil me voor de zekerheid toch even zien en dan is het even afwachten wat hij wil gaan doen en wat de bedoeling is. Groetjes, Astrid
Dan wens ik je alvast heel veel succes morgen. Stomme vraag misschien maar is het wel zeker weten fout gegaan?
nou mamairis wat een kleine opluchtig toch... ik hoop echt zo dat het toch nog goed zit! alvast veel succes