NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    toontje80 wat klote voor je ik hoop dat oktober jou maand is.

mammairis veel succes bij de dokter morgen.

Hier nog steeds hetzelfde heb helemaal geen last meer van klachten dus het is alleen maar wachten wachten en nog eens wachten.

Groetjes Alida

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey meisjes, hebben jullie ook al zo'n baaldag als ik?

3. Niet meer actief

Neuh, ik niet.
    Waar baal je van dan? ;)

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Heb je anders wel altijd ongiekrampen enzo? Want die heb ik nl ook nooit. Dus bij mij is het niet anders dan toen ik de pil slikte, alleen duurde het nu 31 dagen ipv 28....

Dus ik heb juist geen hoop...Omdat er niks anders is dan anders snappie!?

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Veel sterkte Astrid!
    Ik hoop op toch goed nieuws....! Om hoe laat moet je naar de ha? Ik zal voor je duimen!

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou volgens mijn cyclus vandaag ongi moeten worden, maar ik merk nog niet veel, terwijl ik dat normaliter wel heb. :(
    Dus ik heb een kleine hoop, maar ik ben zelf pas 2 maanden met de pil gestopt, dus ik weet eigenlijk nog niet precies hoe mijn cyclus loopt :(

Maar ik vind het zooooooo spannend!!!!!!!! :)

Liefs
    Joyce

7. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    van alles! hahaha

nee ik heb gewoon echt mijn dag niet vandaag :(
    op t werk gaat het niet zoals ik wil en ik ben gewoon zo moe! terwijl ik gisteren op tijd naar bed ben gegaan.

mijn lieve vriendinnetje belde me net nog op, die zijn aan het verhuizen en hun kleine is heel ziek.

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    En Astrid, heel veel suc6 morgen, ik zal ook voor je duimen :)

Joyce

9. Niet meer actief

@ Kimkivits Ik hoop toch wel dat je nog energie genoeg hebt om aan de klus te gaan. Volgens je banner is je ei in aantocht ;)

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    k`heb ook weinig tot geen klachten meer... Afwaachten nog tot in iedergeval na maandag... Duimen blijven overuren draaien ;)

Mamairis sterkte bij de huisarts!

11. Niet meer actief

Ik heb geen flauw idee, heb wel af en toe krampjes, maar er komt nix. Ik durf niet meer te denken.... :confused:

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    @ Vissie: Ja ik voel het juist altijd aankomen (mn ongie)...als ik wat voel kan ik er de klok op gelijk zetten...vandaar....nou we blijven hopen!!

Liefs

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    gerrina-->

ja ik hoop het!
    morgen gaan we de eerste ovulatietest proberen! ik vind het zo spannend slaat nergens op maar i am dying to know how my body works :D

dus morgenvroeg laat ik het jullie weten hihihi
    pff nog fftjes en dan is het alweer tijd om naar huissie te gaan.
    eerst ff een nieuwe kattenbak halen want hubbie heeft m gemold :( en dan koken etc etc
    the usual wanneer kimmetje thuis komt.

14. Niet meer actief

Wordt weer spannend hier met een paar testers in aantocht ;)

Heel veel succes, dames.

15. ping

ping Lid

29 aug 2006
    25
    0
    0
    docent
    spijkenisse
    hallo allemaal,

ik zit al jullie verhalen en antwoorden met volle aandacht te lezen.
    net als bij jullie , voel ik bij mezelf ook wel de spanning stijgen. over een weekje kan ik testen. mijn eisprong was vroeger dan verwacht, maar er is geen twijfel over mogelijk, want ik voelde 'm. natuurlijk de dagen ervoor druk aan het klussen geweest, maar het zou wil heel snel raak zijn, want ik ben net een maand met de pil gestopt.
    toch denk ik soms dat ik me anders voel. loop al een paar dagen met een vaag misselijk gevoel. niet dat ik moet overgeven, maar 't zit meer in mijn keel (kennen jullie dat ?)
    misschien houdt me lichaam me wel voor de gek, want dat lees ik hier zo vaak.

in ieder geval hoop ik dat het voor jullie allemaal snel raak is (en voor mezelf natuurlijk). ik zal net als de rest voor jullie duimen !!!

toedels, Inge

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi Ping,

Welkom! Helaas ik ken dat soort verschijnselen niet en kan je er dus ook niet bij helpen. Veel succes!

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    divanaatje hmz balen! De poppekes waren niet eng genoeg denk! Vol goede moed de volgende ronde in!

manueel spannend!!! Ik wacht met zenuwen af voor je!

tamar Ik klus wanneer ik kan..mijn kerel zit op de vrachtwagen en het is maar net welke avond hij thuis is...Beperkt zo wel de kansen helaas maar het is niet anders...Er zal best een keer een goed zaadje tussenzitten... ;)

alida oeh erg spannend!! We duimen met je mee!!

toontje ik zie dat jij de pendel van mij en terese als *helaas niet geworden* hebt neergezet...maar het kan nog steeds dat je zwanger raakt in september ;) Knuffel!

moons hier ook zon rookster...ook ik wil stoppen als ik een positieve test in handen heb...en de 2 weken na mijn ei hou ik al erg rekening dat ik veel minder rook..de kilos vliegen er dan aan in die 2 weken...poeh

miza spannend hoor!!

tantepollewop bah balen! Knuf...en vol goede moed naar de volgende ronde!

kimkivits ik denk dat ik je gerust kan stellen door te zeggen dat je je eitje denk ik nog NIET hebt gehad...je temp schommelt gewoon...NA je ei stijgt ie met 0,2/0,3 graden...Ik denk echter wel...dat ie er nog aankomt hoor! Misschien vandaag evt...ben benieuwd wt de ovu test zegt...

mariekepieke welkom terug en hopenlijk met goed nieuws!!

mowtown spannend!!! hoe is het ondertussen daar?

ping succes met wachten

vissie jij ook!!

mamairis heel veel succes en misschien is er toch nog goed nieuws...Ik hoop het! Duimen draaien!!

Nou hier nog niet erg veel te melden...ik zit ondertussen op dag 7 en heb voor het eerst geen *na de ongie* pijntjes...heerlijk! Zag t al helemaal niet zitten om maandenlang elke week pijn te hebben...
    Gisteren heerlijk van mijn kerel genoten...we hebben een leuke aaf gehad...nu komt ie pas weer vrijdag thuis...en dan gaan we het weer heel gezellie hebben...ik gaat na het weekend ook op voor mijn eitje...denk dat ie woensdag gaan komen...ben benieuwd!

18. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    mammaris
    heel veel succes bij de huisarts :sunny:

toontje
    balen verwen jezelf en vol goede moed naar volgende ronde :thumup:

voor rest aankomende testers duimen duimen duimen duimen duimen duimen

aankomende klussers succes met de klus :thumup:

was gisteren bij de mondhyginiste mijn tandvlees was goed doorbloed maar nog steeds onstoken ze heeft mijn tanden schoon gemaakt en gepolijst
    s'avonds een pijn in mijn mond
    vanmorgen nog pijn en allemaal blaren op mijn gehemelte
    ik bellen schijnt een bijwerking ervan te zijn en spoelen met zoutoplossing
    pffftt heb nog nooit wat met mijn gebit gehad
    2 vulling dus mag niet klagen voor de rest :oops:
    maar leuk is anders ben namelijk beetje erg bang voor de tandarts :oops:

succes allemaal

gr maria

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803