Heb net sokjes gehaald en daar de test in gedaan voor mijn hubby zo... Uiteraard Teigetje sokjes... hihi... Tigger is iets van ons zeg maar...
Hello ladies, Ik ben een beetje zenuwachtig, raar he. Nog 6 dagen tot m´n NOD, ik zou het liefste nu al willen testen (gewoon, zodat ik iig niet meer zenuwachtig hoef te zijn....) Deze week weer begonnen met werken na een lange vakantie. Ik vind het wel weer gezellig om met collega´s te kletsen en natuurlijk om de kinderen allemaal te zien en te spreken (ik geef les aan 3e en 4e klas vmbo). Ga lekker prutje koken en dan vanavond naar een modeshow (geld spenden dus ) Tiger: ben heeeel benieuwd naar de reactie van je hubbie als ie die sokjes ziet: zou ie het door hebben??
hallo tigger Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en heel veel geluk en geniet ervan. Echt lief van die sokje voor je mannetje. Groetjes Alida
Spannend Cella.. Het gekke is dat ik deze keer niet zoveel moeite had met wachten.... Heel apart. Maar ik heb ook helemaal geen klachten, alleen wat ietsie pietsie zere borsten en moe....
Hij verscheen ook gelijk.. Hoefde nog geen seconde te wachten.. ja tot ie doorgelopen was met urine... Maar niet op de streepjes... Had ik nou maar eerder getest, hihi.... Voor niks zolang gewacht...
Maar sonja weer gelijk... Wel september getest maar augustus al zwanger... Terese ook gelijk.. Nu afwachten jongetje of meisje...