je geduld is dus wel beloont en misschien als je later had getest dat hij wel negatief was. Geduld is een schone zaak Groetjes Alida Leuke sokjes trouwens
haha Kan ik mij voorstellen maar geniet ervan Feliciteer je mannetje ook even. Zo'n banner wil ik ook Groetjes Alida
gefeliciteerd Tigger!!!!! Geniet ervan!!! En vertel..hoe voelt het om zo'n banner aan te maken?? ik wil ook ik wil ook ik wil ook
hoe laat komt je mannetje thuis ben benieuwd hoe hij gaat reageren. Hoeveel zijn er nu zwanger 3 of 4 ik ben de tel kwijt en we zijn er nog lang niet toch!!! Groetjes Alida
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! IK WIST T IK WIST T IK WIST T!!!! Gefeliciteerd!!! Das mijn 2de *voorspellende* droom!! Vandaar dat ik t pendelen op heb gegeven...was niet mijn *ding* Hihi...ik wist t dus eerder dan jij tigger....TE GEK wijffie!! Geniet ervan!!! Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee!
Thanks lieffies... Hubby is helemaal de weg kwijt, haha... Zijn ogen velen bijna uit zijn hoofd. Haha.... Hiij is zooooo blij...
Yesssss Tigger zwanger!!!! Super! Gefeliciteerd! Ga er maar een lekker avondje van maken met je mannetje, en er saampjes lekker van genieten
Hahaha...Ik kan dat niet dwingen natuurlijk. Ben wel blij dat ik t van te voren nog tegen tigger heb gezegd...heb dit soort dingen wel vaker en dan doe ik er niks mee en dan achteraf blijkt dat ik t juist had...maar goed das achteraf natuurlijk... Zodra ik een nieuwe zwangere droom dan hoort die persoon het gelijk natuurlijk...wil helaas alleen niet altijd zeggen dat het dan ook nog uitkomt...nu toevallig al wel 2 keer... Bizar eigenlijk! Heerlijk tigger...geniet maar lekker samen van jullie roze wolk!
ga er samen lekker van genieten.... jullie geheimpje... haha en wij wisten het al eerder dan je hubby...
Echt heel apart Ninetje... Je hebt een gave... Ja, maar dat geeft niet dat jullie het al wisten... Dat is toch anders...