NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Van harte Tiger !!!
    Een hele fijne zwangerschap toegewenst , geniet ze meid !!!

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ikke ook !!!

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Tigger, GEFELICITEERD, super meid. Was je overtijd of niet?? Ik weet het niet meer. Ik wil ook!!!!!!!! Ga denk ik toch maar morgenvroeg testen, heb mijn potje al bij het toilet gezet.

Liefs Moons

4. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Tigger, hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Super nieuws :) :)

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Tigger: Ja hoor je kan morgen gewoon een VK bij jou in de buurt opbellen. Sommige HA's willen ook weten dat je zwanger bent, dus die kan je eventueel ook even bellen.

@Moons:Zou je dat wel doen voor je NOD testen? Lees anders het verhaal van Heidy onder zwanger worden (er niet van kunnen genieten heet het geloof ik)

6. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Zorra, eigenlijk is morgen mijn nod, heb op dag 11 mijn ei gevoeld, ben uitgegaan van een luteale fase van maximaal 16 dagen, dus dat is dan morgen. Heb hem voor de zekerheid 1 dag verder gezet, dus zaterdag zou ik 1 dag overtijd zijn. Maar ik heb er gewoon een heel goed gevoel over, weet haast zeker dat ik zwanger ben. Een soort intuitie denk ik.

Moons

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Tigger, van harte gefeliciteerd!!!!! :D :D

Die Ninetje toch....super zeg... ;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Moons, wat doe je nou... haha..

Nee hoor meid, als je morgen wilt testen lekker doen!!! Maar ik doe nog niet met je mee

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Moons, Vissie dankjewel meid! Ik hoop het zoooo. Kunnen we meteen de babykamer inrichten in het nieuwe huis. [-o<

Divanaatje, Toontje; balen meis... hopelijk meer geluk in de volgende ronde!

Astrid, wat ongelofelijk kl*te meis... gelukkig heb je een hele lieve vent en als je je hart wil luchten of juist afleiding wil, kan je altijd hier terecht gelukkig! En succes/sterkte bij de dokter morgen. Dikke knuffel van mij.

Alida; dat klinkt zeker als een innestelingsbloeding... ik ga heel hard voor je duimen!!

Moons; wat je zegt over dat roken, is bij mij precies zo! Zodra ik een posi test heb, wil ik ook gaan stoppen.

Tante Pollewop; voor jou ook balen zeg, hopelijk voel je je snel beter en kun je binnenkort weer lekker aan de klus!

Marieke; welkom terug, en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Wij gaan allebei gewoon positief testen morgen :D Edit; ik zie nu dat Moons ook morgen gaat testen! Dus ik steek vanavond even 3 kaarsjes aan ipv 2!!!

M&M; balen zeg... ik ben ook zo bang voor de tandarts. Hopelijk voel je je snel beter.

Ninetje; even een dikke knuffel voor jou!! Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad met je vent! Enne heb je over mij ook zo'n droom gehad dat je zo'n positief gevoel erbij hebt?? :)

Tigger (en hubby natuurlijk ;) ); Wat een fantastisch nieuws meid!! Van harte gefeliciteerd, en een lekkere duidelijke test ook!! Nu genieten!

Cella; het is zeker spannend he?! Ik hoop maar dat je over een weekje net zo'n mooie test krijgt als Tigger!

Pfff, zo ik ben weer bijgelezen!
    Vanavond lekker een avondje bankhangen met wat lekkers... Ben echt kapot van het klussen maar het schiet erg op nu! Hopelijk kunnen we volgende week verhuizen. En dus meteen de babykamer inrichten hihi
    Ik heb tot een week geleden veel krampen, steken etc gehad en nu de laatste dagen helemaal niks. Ik zou vandaag ongi moeten worden als ik tenminste een cyclus van 28 dagen heb. Wie weet ben ik aan het ontpillen want ik voel niks aankomen van nadere :evil: :evil: Al hoop ik natuurlijk dat het door een andere reden komt! ;)

Nou lieve meiden, een hele fijne avond en ws tot strakjes hihi

Kus
    Manuela

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    hoi

ik voelde mij al de hele dag zo goed en plots zo een down gevoel, raar...
    vanmiddag voelde ik nattigheid, ik dacht o nee, zijn mijn :evil: daar nu al!!! kon niet meteen naar het toilet :x
    Maar wat later, gewoon wat natterig maar niets te zien, en dan :idea: ik kan nog niet :evil: zijn, ik zit in mijn vruchtbare periode :confused:

Ik denk dat ik er wat teveeel mee bezig ben, ik zit ook voortdurend anders te denken dan mijn banner, langste cyclus 28 dagen maar de laatste cyclussen waren 25,24, en ik zit altijd uit te rekenen, mijn banner -3dagen, enz...

aan iedereen heel veel succes!!!

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Tigger proficiat meid, geniet ervan!!!

Alle wachters veel succes!!

12. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Van harte gefeliciteerd Tigger, wat een duidelijke test. Kan me helemaal indenken dat je er beduust van bent :)

13. Niet meer actief

TIGGER!!!!

\:D/ YEAH \:D/

Van harte gefeliciteerd meid
    =D> =D> =D> =D> =D>

eh.....was dit nou de 4e of 5e zwangere van deze maand? :scratch:
    Dit gaat helemaal de goede kant op.

Geniet ervan

Liefs,
    Gerrina

14. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Eh ja, :oops: hier nog iemand die dat heeeel graag wil. Maar............wij moeten eerst nog klussen ;)
    Liefs, mussie

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja... het gaat goed... het is pas de 7e en toch al wat zwangere dames.... ik wil voor elke dag van de maand een zwangere.... :)

dus 30 op het eind!!!

hihi, dacht ik net... als ik zat test en hij positief is.... dan zijn vriendje en ik precies 3 jaar samen....joehoeeee... leuk cadeautje

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @tigger...jah ik vind het ook bizar hoor...Met pendelen kwam ik er niet meer uit dus dat heb ik resoluut gestopt...en dan komen er 2 dromen over zwangere...en alletwee komen ze uit! :rolleyes:

Dat ik een *gave* heb geloof ik nu ook steeds meer...maar ik moet wel iemand vnden die me erbij op weg helpt..en dat heeft even heel veel preoriteit nu...(schrijf ik vast verkeerd)

Ik zou het heel mooi vinden als ik voorspellende dromen mag houden die uitkomen!!

Manueel...Bij jou was t meer ingeving he...naar aanleiding van ons mailcontact...misschien heb jij pas vorige week je eitje gehad...gezien die krampen...dus zou het zomaar kunnen dat je toch nog even moet wachten op een posi test, zeker gezien je aan het ontpillen bent...maar mijn gevoel is er idd goed over!

dames die gaan testen binnenkort...ik duim voor positief nieuws!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik vind dat dus echt zo bijzonder he....!!! lijkt me eng maar ook iets moois...

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    marloes...zolang t bij dromen blijft...vind ik t nog niet zo eng...maar ik wil absoluut verder!

Ik zat pas met iemand op msn en wist uit het niets de naam van haar vader die helaas aan het hemelen is...ik kreeg ook bepaalde woorden door die allemaal heel nauw betrekking tot haar vader hadden...dat was niks engs...alleen een beetje *algemeen*...

Ik had vanacht een heel rare droom...

Ik was bij de ha van mijn moeder(moeder hemelt helaas ook) en de man zocht een nieuwe assistente...Ik moest een soort zwangerschaps test uitleg voorlezen maar dat stond door elkaar in 10 verschillende talen...dus ik kwam er niet echt uit.

Bij die gebruiksaanwijzing waren meerdere testen geplakt met een postief groen kruisje er stond een foto bij van een gezicht van een vrouw/meisje

Deze dame had een voller gezicht en een soort onderkinnetje,die doorliep met haar gezicht, verder droeg ze haar in een staart of in een knot en ze had donkerblond/bruin haar...Niet brildragend.

Naar mijn idee was het een gelovige dame..of in elk geval zo kwam ze qua gezicht op mij over...jullie weten vast wel wat ik bedoel, de dames die gelovig zijn en naar een kerk gaan hebben een bepaalde haardracht/uitstraling...snappen jullie wat ik bedoel?

Natuurlijk ben ik al gaan proberen of ik op 1 van jullie fotos die dame kon herkennen...maar helaas er zijn er maar weinig met fotos...

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jammer mijn antwoord was niet geplaatst...

ik zie er niet zo uit, ninetje.... haha maar misschien herkent iemand zich wel...

fijn dat je er iets mee wilt gaan doen... denk wel dat je het niet voor niks gekregen hebt

20. Niet meer actief

Hmm.... :-k Kan het ook niet gewoon een "buitenlandse" vrouw zijn.
    Ik bedoel...als je naar het eerste symbool kijkt: verschillende talen die je niet kent
    En dan het andere symbool: Gelovige vrouw

Hoeft natuurlijk niet het christelijke geloof aan te hangen maar gewoon, gelovig :idea:

Ik probeer ook maar wat hoor ;)
    Ik verdiep me al jaren in dromen. Ben ook erg goed in het onthouden van mijn eigen dromen. Niet dat ze voorspellend zijn ofzo maar sommige "duidelijke" dromen hebben me echt wel wat zinnigs te vertellen. Ik deed dat altijd met een goede vriend van mij. Hij legde mijn dromen uit en ik de zijne. Was wel altijd leuk om te doen.

Deel Deze Pagina