NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi :D meiden!!!

Zo heb net 'even' bijgelezen! Ahum.....kostte heel wat tijd, maar nu snap ik waarom: Tigger heeft hier de hele middag gezeten! Met haar goede nieuws :D :D

TIGGER: Gefeliciteerd met je positieve test en je zwangerschap!

Wat leuk voor Tigger, maar tegelijk voor de andere waarbij de ongie toch is gekomen, zo dubbel......blij en verdrietig........

K Leef met iedereen van jullie mee!

groetjes
    Nicole

2. patrien

patrien Niet meer actief

JOH Tigger: Gefeliciteerd meid, en natuurlijk je hubbie ook.
    tjee september wordt volgens mij een vruchtbare maand.....

3. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Tigger: PROFICIAT!!!! En nu lekker ervan genieten!!!!

Hier snap ik er helemaal niks meer van...... :S heb gisteren nog een test gedaan en was negatief........maar ook nog geen ongie te bekennen....weet iemand hoe lang het kan duren voordat je een positieve test krijgt??? Of zou dat nu niet meer kunnen en moeten de ongie toch nog komen????? Vind het maar raar hoor....ben wel ooit 1 of 2 dagen te laat maar nooit zoveel.

Kan trouwens ook niet zeggen dat ik me zwanger voel....iets wat de vorige keer wel duidelijk zo was....

Snap er helemaal niks meer van.............

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hee Tigger van harte gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van!!! :D

Heel veel liefs,
    Duveldraakje

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Mispoes: er zijn vrouwen die pas na een paar weken positief testen, alles kan dus nog :D Het kan ook zijn dat je ei wat later is geweest en er daardoor nu nog geen genoeg hcg is. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat een geweldig nieuws Tigger!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Hoe is het nu daar op die roze wolk? geniet er lekker van!

Liefs

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Alice,

Ik zie aan je banner dat je ook morgen kunt testen! Ga je dat ook doen of wacht je nog een paar dagen?

Liefs
    Manuela

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    joepieeeeeeeee Gooise vrouwen is weer terug...

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoi Manuela!
    Ik kan inderdaad morgen testen maar ik probeer het uit te stellen tot zaterdag....ik heb namelijk gister al stiekem getest...dus voor de zekerheid even wachten...Wanneer ga jij het doen?

@ Marloes80: Eindelijk weer Gooische vrouwen jippieeee!!!!

10. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    tigger gefeliciteerd.

idd misschien had je het eerder kunnen weten maar dan was het misschien wel een vaag streepje geweest en nu heb je een dikke vette streep

nou een heerlijke nacht toegewenst en lekker dromen tigger.

en de rest ook allemaal.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    @Alice; Ik ga morgen testen... spannenddddd hihi

Ik hoop het zo, maar ja, dat doet iedereen hier natuurlijk! Het is voor mij ook de eerste ronde pas dus ik ga eigenlijk er vanuit dat de test nega is... maar je weet nooit!! [-o<

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh geen wonder dat het hier zo rustig is... hihi iedereen zit natuurlijk GM te kijken!!

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Leuk maneula...gaan we samen op!! Dit is denk ook mijn eerste echt ronde..want vorige maand maar een klein beetje ongesteld geworden....Misschien dat ik mezelf niet kan inhouden hoor morgen hihi....hou je me op de hoogte?? Ik duim voor ons.....Spannend!!!

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jaa ik meld het meteen hoor als ik de test heb gedaan. :D

Voor jou is het dus ook al zo spannend... ik ga nu even een paar kaarsjes aansteken voor ons!!

Hoe oud/jong ben jij eigenlijk? Je woont iig niet zo ver weg!

Liefs
    Manuela

15. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    WAAAAAUUUWWWW tigger!!!

Ik ben zooooooooo blij voor je!!!!

Super gefeliciteerd!!!!

Geniet ervan!!!

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    @gerien...euhm jah dat kan natuurlijk ook nog....

Maar ik kreeg wel een duidelijk gezicht door...vandaar, die oogde niet buitenlands..

Ik weet natuurlijk niet of elke droom wat te betekenen heeft....
    Het plusje bij de testen waren ook fel groen....

im in love with an alien...im in love with his eyes...hehe...hmz...nu ik eraan denk...het was zon soort kelly familie typje...die vrouw....

Jah dat was t!

felgroen als verwijzing naar aliens...en dan een soort kelly family typje...

Hmz ik draaf door...lol

17. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Jaaaaaa Tiggerrrrrrrr! Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd! En wat een super duidelijke test! Da's wel beter dan al die vage streepjes die je soms bij sommige ziet, nu weet je het gelijk 100% zeker!

Nu Moons nog hè? Die moet toch ook wel heel duidelijk positief zijn? Als je er zelf zo'n goed gevoel over hebt? En je hebt al kinderen toch?

Haha Ninetje, da's grappig! Dat kan je duidelijk omschrijven! (Ik droom wel heel vaak, maar meestal weet ik het 's morgens niet meer)
    Maarre, ik heb geen onderkin, maar wel vaak een staart, donkerblond haar en gelovig (ga ook naar een kerk), maar alleen soms wel brildragend. Was ik het? ;) Haha ik ben net ongi geweest maarja... ;) Ik wil gewoon zo'n positieve test!!! Hihi. Oww maar ik heb geen vol gezicht trouwens... :( Maar misschien is er idd wel iemand die zich herkent in deze beschrijving? -> Opsporing verzocht! <-

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Nee hilversum en apeldoorn ligt niet ver uit elkaar! Ik word in december 23 jaar jong...heb al lang tegen de kiddo's van mn zussen aangekeken (ze zijn 10 en 12 jr ouder dan ik) en nu wil ik zelf heel graag zo'n kleintje! Steek ook wat kaarsjes aan...spannende tijden....

Liefs

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh wat een lieverds zijn jullie!!! Thanks allemaal.

Moontje, ik was 3 dagen over tijd...

Ninetje, ik hoop dat je iemand vind die je kan helpen. Want het is wel belangrijk om je gave op een positieve manier te ontwikkelen.

Zorra, echt zo leuk dat je nog even komt kijken. En bedankt voor je tips. Ik zal volgende week wel even gaan bellen.

Voor de rest wens ik iedereen ontzettend veel succes en hoop dat er snel nieuwe aansluiten in de rij.

Het is zo onwezelijk...

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik blijf maar kijken naar die test van Tigger....hij is zo mooooii =P~ haha

Deel Deze Pagina