Pffff irritant he, zo'n vrouwenlichaam!! Soms zou ik willen dat ik een vent was. Die hebben het een stuk makkelijker wat dat betreft. Maar ja, het is ook weer heel speciaal, als het allemaal goed gaat, dat wij 9 maanden een kindje in ons buik mogen hebben....
Nou Marloes... ik vind het ook een heel onwerkelijk idee!! Laten we hopen dat we het snel mee mogen maken...
Alice/Marloes; hebben jullie eigenlijk klachten momenteel? Iets van een nadere ongi of juist een zwangerschap?
Oh leuk! Kunnen we samen op pufcursus op een skippybal Dat komt toch ook in GM of is dat al geweest : ik volg het pas sinds vandaag
tigger van harte gefeliciteerd geniet er van hoop dat er nog vele volgen met positieve testen voor de gene die de als nog op bezoek hebben gekregen balen alles klussers succes [i]hier is de pijn nog tans niet minder blijf spoelen met zoutoplossing geen pretje pfftt maarja lachen is gezond dus zal dat meer blijven doen ninetje kan het niet uit een joods geloof zijn zien er ook wel zo uit als je beschrijving al blijft het denk ik een raadsel hoop dat je meer duidelijkheid krijgt gr maria
Tigger GEFELICITEERD meis \/ :cheers: Geniet ervan. Ik ben af en toe misselijk en heb nu een opgeblazen buik en heb het gevoel alsof er een luchtbel in mijn buik zit maar ja nog een weekje en dan zal ik wel zien of de duivels op bezoek komen ja of nee. Meiden ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik nu wel een heel erg positief gevoel heb hoor, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar het voelt gewoon heel goed. Maar ja misschien houdt heel mijn lichaam me wel voor de gek.
Spannend Noesje... ik duim mee voor je!!! Hopelijk is het raak. Helaas moet je nog even afwachten.. Ik ga lekker slapen, morgen weer een dag hard klussen! Slaap lekker allemaal Liefs Manuela
Thanks Manuela en weltrusten O ja heb ook nogal veel last van een opgeblazen gevoel, winderigheid en boeren maar zoals ik al zei ik zie het wel volgende week. Oooh ik hoop het zo en natuurlijk voor jullie allemaal die op de NOD wachten [-o< [-o< [-o< [-o< Oeps ben nu een beetje aan het overdrijven denk ik
Nou mijn eerste nacht als mama in wording viel wat tegen.. Pfff... Had het al twee dagen dat ik vroeg wakker werd, maar nu schoot gelijk zwanger door mijn hoofd en ik kan niet meer slapen. Weet niet hoe ik moet liggen. Voor de testers spannend!!!!!! Ik duim zo ontzettend hard voor jullie. Want 2 zwangere is echt te weinig nog hoor....
Helaas. Ik heb zojuist getest en negatiever kan gewoon niet! Niet eens een heel licht streepje. Ik baal eigenlijk behoorlijk Nu is het dus afwachten op mijn ongi en als die uitblijft doe ik volgende week nog een testje.
Nou meiden ik moet om 9.40 uur bij de huisarts zijn, zo gauw ik thuis ben laat ik jullie wel even iets weten. Ik heb net even mijn foto-album gevuld met leuke foto's zo had ik toch even wat afleiding!!! Groetjes, Astrid