NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Beterschap!! Tjee, dan mag ik van geluk spreken. Wat lijkt me dat vervelend joh.
    Helemaal ideaal voor jou om zwanger te zijn idd :)

2. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik voeg me hier ook bij... Als ik alles heb begrepen over de de term NOD dan moet ik die van mij op 12 september hebben.... Maar het lijkt me stug want dat moet de 1e pilloze menstruatie worden... Maargoed we klussen vrolijk voort natuurlijk... haha...

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Beterschap Twinny en Angel Eyes!

Enne het wil niet altijd zeggen dat als je zwanger bent, je ook geen vloeiingen meer hebt. Was laatst bij een vriendin en die had een collega op visite, nou zij vertelde dat ze al 4 maanden (soort van) ongesteld is gedurende haar zwangerschap...

Ach, we gaan er maar van uit dat dat bij ons niet gebeurd he?!

Ik ben vandaag nog lekker een dagje vrij, vanochtend naar ons nieuwe huis geweest (we krijgen 4 september de sleutel) samen met een stucadoor die een offerte op gaat maken en zojuist de verzekeringsagent om alles te upgraden.. pff ben blij als dat soort dingen voorbij zijn en we echt met het huis aan de gang kunnen!! In het nieuwe huis ook voldoende ruimte voor een paar kleintjes :D

Liefs
    Manuela

4. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Angeleyes, wat vervelend dat je er zoveel last van hebt, ik hoop dat je je snel weer wat beterder voelt!!

Twinny, dat geldt ook voor jou natuurlijk, hoop dat het snel weer wat beterder gaat!

Candijtje, spannend! Dus je zit nu nog in je "pilmenstruatie"? Wie weet is het de eerste ronde meteen raak!! Dat zou natuurlijk heel mooi zijn, en anders hoop ik dat je cyclus snel op gang gaat komen!

Manuela, wat leuk en spannend dat jullie bijna de sleutel van het nieuwe huis krijgen!!

Vandaag is m'n eerste vakantiedag, balen dat het regent, maarja, voor het klussen is het niet zo erg!!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Poessie, ja het is zeker spannend, en ook al krijgen we vrij snel de sleutel, het duurt me veel te lang hihi, ik kan echt niet wachten want dan hebben we ook eindelijk vakantie! Nou ja, zal een drukke vakantie worden, maar we hoeven niet veel te doen aan het huis dus hopelijk kunnen we ook nog even genieten.

Enne bedoel jij nou met klussen, klussen in huis, of voor een baby? (a)

6. Juanita

Juanita Lid

25 jul 2006
    20
    0
    0
    Hee Vissie,

bedankt, ik heb een prima vakantie gehad! Alleen jammer dat ik ongesteld was, ik heb dus niet veel gezwommen. Ik heb nl een hekel aan tampons!

XX

7. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    manuela, haha, in dit geval kan het voor beide toepasselijk zijn, maar eigenlijk bedoelde ik klussen voor een baby!! ;)
    Al vermoed ik dat september weer een hele zonnige maand gaat worden, omdat augustus tot nu toe nog niet echt zonnig is geweest!

8. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Dat heb ik nou ook altijd! Hoe verder het richting m'n NOD gaat, hoe minder zin. En als de ongi weer voorbij is is het juist andersom ;)

Ongi heb ik trouwens ook altijd erg veel last van, de eerste dag moet ik soms echt naar bed met 'n paracetamolletje, kan dan bijna niet lopen van de buikpijn! En vaak ook hoofdpijn en rugpijn. Maar meestal gaat het na een paar uur al beter. De derde dag heb ik al helemaal geen buikpijn meer.

Steekjes, gevoelige borsten of andere dingen rond de eisprong heb ik nog nooit gevoeld...

9. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    twinny en angel eyes
    dat is echt balen
    wens jullie veel beterschap
    ik heb snel leest ff snel wens veel klus plezier

gr maria

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Verdorie twinny, mooi balen... En nu ook nnog eens een ronde wachten... Sterkte...

Angle eyes, jeetje das wel heel erg...

Ik heb tijdens mijn ongie niet zoveel last ben het zelfs maar 2 en een halve dag.. Maar sinds ik gestopt ben met de pil heb ik gewoon veel doorgaanse klachten... veel last van mijn buik en rug... Nu ook, ik lijk wel zwanger, helemaal opgeblazen... Raar...

Candijtje Welkom hier! succes meid!

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Sorry meiden, ik kom even klagen... ik heb al bijna het hele weekend hoofdpijn! Wordt er nu onderhand echt s***tziek van!

Ik kan soms bijna niet meer uit mijn ogen kijken van de pijn en het gebonk in mijn hoofd. Net maar weer een molletje genomen ondanks dat ik daar een hekel aan heb..

Vanavond maar vroeg naar bed met een kopje thee... :cry:

12. fran

fran Nieuw lid

14 aug 2006
    3
    0
    0
    Mijn NOD is 3 september. Dus ik sluit mij hierbij aan voor september. Spannende tijd hoor. Hopelijk heb ik een beetje steun van jullie. We kunnen er zo een beetje voor elkaar zijn, want het is toch wat die ongesteldheid, die je gewoon niet meer wilt, omdat je naar een kindje verlangt. Maar ja, we hebben er geen inspraak in en kunnen alleen maar afwachten (naast het andere werk natuurlijk).

Groeten,
    fran

13. Juanita

Juanita Lid

25 jul 2006
    20
    0
    0
    Precies Fran, zo denk ik er ook over.... Lekker klussen, de tijd zal het uitwijzen..

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Allereerst

@Fran welkom! Hier vind je alle steun die je zoekt!
    Het is echter wel een verslaving ;)

@angel eyes en twinny...heel veel beterschap en knuffies jullie kant op!

@manuela Meis idd lekker vroeg naar bed, kan wonderen doen. Ook beterschapjes voor jou en een warme knuffel!

@Candijtje WElkom ook voor jou!

@Tigger: Hier precies hetxelfde aan de gang hoor...na deze menstruatie zijn mijn klachten ook niet weggegaan en zit nog steeds met zere borsten en pijn in de buik wat steeds meer toeneemt maar er zit dan ook een ei aan te komen dit weekend en heb vaak de week ervoor al krampen...

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Manuela, idd maar even wat rustig aan doen... Klinkt vreselijk. Knuf van mij...

Ninetje, klinkt onaardig, maar ben blij dat er meer zijn. Ik maakte me al wat zorgen of het wel lekker zit down there...
    Wel ontzettend vervelend...

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Fran, welkom hier meid! Succes, hier kun je lekker je ei kwijt... ;)

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey meiden, ik heb niet alles terug gelezen. Ik heb vandaag een echte down dag :cry: zal wel door de ongi komen. buikpijn rugpijn en tot overmaat van ramp is mijn mannetje aan het werk vanavond en vanacht. :( Hij is altijd zo lief voor me als ik zo'n dag heb.

Ik ben die film 6 days seven nights aan het kijken best een leuke film. Lekker in joggingbroek met een deken op de bank. vol zelfmedelijden ;)

alle nieuwe september NODders welkom, ik lees misschien vanavond en anders morgen de rest van de berichten.

liefs
    Angela

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    @Angel eyes en Manuela, jullie beide veel beterschap, en sorry dat ik het er zo effe inwrijf dat ik helemaal nergens last van heb... Ik moet mezelf daarmee in elkgeval enorm gelukkig prijzen. Balen voor jullie! Hopelijk zijn jullie er straks voor maand voor 9 mnd vanaf!

@twinny, och nee toch balen meid! Ik heb je verhaal al meegelezen op het aug-forum. Ik hoopte zo dat de 3e poging gelukt was! Pff nu een ronde overslaan (wat ik me wel kan voorstellen om je lichaam wat rust te gunnen) Maar dan duurt het wachten weer extreem lang!!! Veel sterkte en succes de volgende keer, en klets maar lekker hier mee hoor!

@fran en candijtje, welkom en veel succes!

Gelukkig ben ik niet de enige die geen ei-sprong voelt. Ik moet zeggen dat ik er ook nog nooit op gelet had, maar dat ga ik nu maar eens doen! Het is tenslotte ook nog maar de eerste ronde..

Och mijn vriendig belde net dat ze in verwachting is van de 2e....! Leuk zeg. Ik hoop zo dat ik nog even met haar mee kan zwangeren. Wat is het moeilijk op zo'n moment om je mond te houden! Maar het is me weer gelukt. (En dat terwijl we de beslissing nog maar een 5 weken geleden hebben genomen, dat wordt nog wat...)

-x-Vissie-x-

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi!
    Net thuis en ben te moe om nog uitgebreid bij te lezen :oops: . Morgen maar weer.
    Ninetje heeft voor me gependeld. Zie uitslag onderaan :p
    Spannend hoor.
    Dag allemaal xxx

20. Terese

Terese Fanatiek lid

Voor mij heeft ze het ook gedaan. Nu heb ik zo'n beetje elke maand wel kans :D

Alleen de kans dat het een meisje is, lijkt wel groter 8)

Deel Deze Pagina