Hallo meiden, Ben een poos niet geweest maar vnadaag is mijn nod en heb al buikpijn dus ben bang dat de duivels eraan komen. Groetjes Zotje
Jammer Manuela79 dat je test negatief is... maar net wat je zegt tis de 1e ronde.. Ik pin me er ook niet zoveel op vast... t`zou super zijn maarja ben ook bang voor die grote teleurstelling.... Maargoed ik moet nog even wachten ook Ik ga gauw even verder bijlezen, en inderdaad ik zat gister ook voor de tv voor Gooische Vrouwen
hallo meiden Astrid : veel succes bij de Ha Ging ook nog iemand naar de gyn. die natuurlijk ook succes gewenst. MAnuele balen dat je nega teste, maar misschien over paar daagjes, wie weet. Alice: sjips meid dat ongi is gekomen Tigger: van harte, geniet er maar lekker van en hopelijk krijg je snel weer beetje mee nachtrust. Alle andere in spannende fases, heel veel succes gewenst. MOrgen ga ik 15 dgn op vakantie en hopelijk zie ik weer boel zwangeren als ik terugkom. Twinny
Het kan nog Zotje, zolang je geen bloed ziet is alles nog mogelijk twinny, prettige vakantie, en hopelijk kom je zwanger terug!! Moons
Hoi moons Bedankt voor de vakantie wnesen. Kan niet helaas niet zwanger terugkomen want hebben deze cyclus niet geinsemineerd, hihi....... Twinny
Twinny, veel plezier op vakantie. Alice, blen voor je meis maar nieuwe ronde nieuwe kansen Sophie, thanks Hier hetzelfde als gisteren, luchtbel in mijn buik en nu ook steekjes rechts in mijn buik. Pffff dat wachten is zo slopend.
sorry Twinny, nee dan gaat het niet lukken. In ieder geval hoop ik dat hier veel zwangeren zijn als jij terug bent. Liefs Moons
hey tigger GEFELICITEERD!!!!! ok nu ga ik ff verder bijlezen! vanochtend eerste ovutest gedaan maar nog geen ei volgens clear blue zou ik deze wel moeten krijgen vandaag (volgens de gebruiksaanwijzing moet je op de 12de dag toch echt meest vruchtbaar zijn tot de 14de dag) maar goed we w8 ff af. morgenochtend weer testen. temp was wel weer gestegen. is nu 36.8. ok nu ga ik echt verderlezen hihihi
Manuela, nouhou niet leuk! Maar, wie weet over een paar dagen.... [-o< Bij mij exact hetzelfde, vanochtend getest, dik vet negatief En nog steeds niet ongi, terwijl ik toch wel regelmatig ben steeds, zooo vaag! Ik vind dit maar nix, dat onzekere, ben me ook erg bewust van m'n baarmoeder, laat dan die ongi maar komen ofzo. Ik ga maandag maar weer testen, of zal ik langer wachten?
twiggy veel plezier op vakantie en geniet ervan! mariekepieke, misschien test je pas laat positief? ik hoop het voor je meid! zijn er nog meer die vandaag gaan testen? er moeten minstens nog 4 zwangeren deze maand komen
TIGGER......... HARTELIJK GEFELICITEERD!!! GAAF MEIS.... geniet er maar lekker van!! En over die slapeloze nachten, maak je maar geen zorgen. Daar komen er nog wel een paar meer bij. (hoe richt ik het kamertje in, wanneer moet ik naar zwangerschapsgym)... Maar het is een leuke manier om wakker te blijven........ hihihi Dikke cyberknuf
Ik hoop het ook Kimkivits! Manuela, wanneer ga je weer testen? En wat ik helemaal vergeten was net: TIGGER gefelicitaart, lijkt me een heel bizar gevoel! Geniet ervan! :cheers:
wat is het hier stil..... bijna weekend! aangezien ik hier alleen ben zal ik mezelf vermaken hahaha dit weekend niet uitslapen want ik ga morgen meehelpen met de verhuizing van mijn vriendinnetje. is zo zielig want ze heeft al een kleine van 9 maanden en die is zo ziek omdat die regelmaat nu weg is ivm de verhuizing. en ik hoop morgen een dikke smiley te krijgen op de ovutest want dan kunnen we zondag gaan klussen! ik heb het al helemaal uitgestippeld (in mijn hoofd...) want dan ga ik het bad laten vollopen en alle kaarsjes aan, glaasje wijn en wat lekkers dat moet the mood wel stellen d8 ik zo ach ja eeuwige romanticus hihihi
ha kim, nou dat wordt een super romantisch weekend. ik ga zondag lekker een heel end rijden op mijn nieuwe motor. Mijn ei komt over een paar dagen en misschien moet ik dan ook maar een lekker drankje en hapje in een tas stoppen zodat lief en ik ergens RUSTIG kunnen gaan picknicken ofzo en wie weet wat nog meer hihi Zou wel leuk zijn om zo je kleine te verwekken geniet er van zou ik zeggen
hey jackie wat gezellig! wat gaaf dat jij je moterrijbewijs hebt! nou ik lees hier ook over dames die hun kleine in de huwelijksnacht hebben verwekt... dat is pas romatisch hahaha.
oh ja ook ja ma kheb nog geen trouwplannen zou wel willen hoor hihi we hebben het er wel eens over want we zijn nog gewoon vriendje/vriendinnetje en we hebben wel een koophuis *oeps* dus wie weet volgend jaar juni ofzo hoe is het verder met jou we zitten een beetje op dezelfde lijn he....
nou ik wil ook héél graag trouwen maar leon niet. ja hij wil wel trouwen maar dan met zn 2-en in las vegas ofzo, in elk geval ALLEEN. dat is nou niet bepaald mijn idee van een droomhuwelijk maar ja... leon heeft er nogal problemen mee dat hij niet in de spotlights wil staan hahaha. ja we zitten idd een beetje hetzelfe, scheelt 2 dagen! nou ik heb al 2 dagen mijn dag niet. er komt niks uit mijn handen maar ja zal de weerswisseling wel zijn denk ik. verder uhm... ja ik heb nog steeds kutverschijnselen die duiden op een zwangerschap uhum... toch dinsdag negatief getest. ik blijf buikpijn houden in mijn onderbuik hetzelfde als wanneer ik ongie ben. alleen ben ik het niet hahaha. mijn temp is ook redelijk hoog maar zit nu geloof ik redelijk op 1 lijn. ben vanochtend begonnen met de eerste ovutest maar die gaf nog geen ei aan helaas. hopelijk morgen wel dus hoe is het met jou???
sorry moest ff offline (zelfde schuitje zit ook op me werk hihi) Ik heb net een honda shadow gekocht zo'n verbouwd ding met breed stuur grrrrrrr wij willen ook niet groot trouwen maar wel met fam./vrienden dus het wordt gewoon onze achtertuin hihi ook leuk. Hier bij mij nog geen kwaaltjes ik ben in afw8ting van me eitje vorige maand heb ik hem heel duidelijk gevoeld maar ff gaf 2 dagen later pas een kruis gek he dus ja hier nog geen echt nieuws