een kruis? op je tempkaartje bedoel je? ja ik snap niks van dat ding. vul hem elke dag braaf in maar snap nog steeds niks hoe ik het moet interpreteren en zo blond ben ik nu ook weer niet hahaha. is dit de moter die je hebt? heb m ff opgezocht op internet hihihihi
ja nou ze zijn heeeeel verschillend is dit is een standaard gecustomisde bike stuur me anders een pbtje met je mail adres dan stuur ik een foto per mail nou dit is me 2e ronde met FF en vind het fijn om wat inzicht te krijgen in me eigne lichaam. Ben benieuwd of hij overeenkomt met vorige maand. Je leert het vanzelf hihi ik is ook blond hoor dus
ja idd dat temperaturen is wel fijn alleen moet ik er nog wel ff aan wennen. hoe hoog is jou temp? als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen hahaha maar ik heb al een kruis gehad op dag 6 ... ???
op dag 6????? uh ja das vroeg mijn temp begin op vrijdag ja 36.5 - 36.5 - 36.5 - 36.5 - 36.6 - 36.4 - 36.7 - 36.5 dus loopt nog gewoon had ik vorige maand ook voor mijn ei
ja dat ding geeft het aan maar goed het zal nog wel komen hoor denk ik. ik zat steeds op 37/37.3 en nu een paar dagen 36.7/36.8 in welke ronde zit je jackie?
Hihi, jullie hebben het gezellig hier zo met zn 2tjes Tis nu volgens mij ook wel heerlijk weer om op zo`n ding te rijden... Lekker zonnetje derbij enzo... Hihi, heb net een test gekocht en die veilig opgeborgen in mn nachtkastje, ben benieuwd hoe lang die daar blijft liggen Wel raar hoor om zo`n ding te kopen, hahaha
oooooohhhhhhh spannend candijtje! nou ik heb denk ik al honderd euro uitgegeven aan die krengen hihihi dus voor mij niet meer nieuw om er weer 1 te halen. maar heb ze nu besteld op de site. veel goedkoper en makkelijker. ga je het denk je volhouden die 3 dagen? heb je al last ergens van? (hoezo nieuwsschierig?)
haha aagje je hebt mail kim. candijtje spannend joh. Ik heb maaaaanden geen test meer gekocht. Maar nu heb ik er 2 liggen ......waarom???.......kweenie hihi ik zit in ronde 9 kim kijk onder mijn banner voor de rest van de info redelijk gelijke cyclus ik ga ff bammetje eten
Afgelopen maandagnacht wat krampen en buikpijn net op ik ongi moest worden, werd er echt wakker van... en maagzuur begin van de week zowel sochtends als savonds dat dat op kwam borrelen... Maar de laatste dagen heb ik nergens meer last van eigenlijk... Spannend hoor, maarja tis ook de 1e ronde dus het kan alle kanten op hoor. Prent het mezelf ook wel in wanneer de test dan negatief uitslaat is de domper nog groter he. Blijven nog maar ven duimen
we blijven duimen hoor. Maar ik zou wel w88 tot paar dagen na je nod want je weet je cyclus ook nog niet he als je in ronde 1 zit. Is zo zonde van je geld. Ik had het ook gedaan maar nega daarna nooit meer getest was altijd op tijd op ze hoogst 2 dagen te laat
Ja precies, dat weet ik... Het idee is ook om pas volgende week vrijdag de 15e te gaan testen mocht ik nog niet ongi zijn in de tussentijd...
@ jackie, ik heb ook een honda shadow gehad 750 cc, had ik samen met mijn ventje helemaal afgebouwd en naar eigen smaak terug opgebouwd. Inmiddels verkocht en ondertussen een wegracer kawasaki ZXR 400 en een Yamaha R1, Nu even niks i.v.m. opknappen VW hippie bus. Ja een hele omschakeling van een chopper naar een racer maar het is alletwee echt super!!!! Oke wel even bij het NOD blijven Ik heb nu steeds meer steekjes in mijn buik. En stond net onder de douche en mertke met wassen dat mijn tepels een beetje gevoelig zijn. Klint goed maar weet het niet hoor, ik hoop het zo.
Hebben wij ook eens geprobeerd op vakantie, helaas niet gelukt... Hihi ook geprobeerd, maar we zaten toch niet in de 'goede' dagen dus had al geen hoop dat het zou lukken. Maar zou wel romantisch zijn! Maar 't maakt me nu niet meer uit waar het gebeurt, als het maar raak is! De klus tijd komt er weer aan dus... Noesje -> Klinkt idd goed! Jackie -> ik heb bijna dezelfde temp als jou, kijk maar in het tempkaartjes topic. Iedere dag tussen de 36.4 en 36.7 tot nu toe. Zit nu op de 8e dag. Ben benieuwd wat de temperatuur volgende week gaat doen... Kimkivits -> hopelijk snel duidelijkheid over je ei! Hier is nog niets bijzonders te melden...
Nou meiden hier even een verslagje van mijn bezoek aan de huisarts. Hij heeft me inwendig onderzocht, naar de baarmoedermond gekeken ( die stond een beetje open). Zijn conclusie was dat ik een spontane abortus/ miskraam heb. Ik moet komende dinsdag terugkomen voor nacontrole. Ik voel me nog steeds best k.t , maar dit heeft een reden gehad. Oke het klinkt mss cru maar er moet iets niet goed zijn geweest en dat mijn lijf daarom heeft gezegt laat het maar afbreken. Ik ga proberen om er weer vol goede moed tegenaan te gaan en wie weet...!?! Groetjes, Astrid
Jeetje mammairia wat balen voor je dat het toch een miskraam is. ik zal voor je [-o< [-o< dat het snel weer raak is en dat dan alles goed gaat. Sterkte en toi toi toi meis.
Kon het niet laten om toch ff met jullie mee te lezen, we hebben nu nl 2 uurtjes vrij....wat is er weer een hoop gebeurt. mammairis wat ontzettend k.., balen, s... en op z'n frans: merde Hoop voor je dat je idd snel zwanger bent, maar neem nu ook ff tijd voor jezelf hoor! Voor de rest voor allemaal duim ze, klus ze...ben benieud wat er allemaal weer gaat gebeuren. Ga nu even genieten van het franse zonnetje hier, het is dat er zoveel taaie stof wordt besproken(seminair), maar verder heb ik echt een beetje een vakantiegevoel. Misschien krijg ik nu wel extra energie voor volgende week ..let's hope so...ik begin er steeds meer naar uit te kijken....