wat hebben jullie weer veel geklept.... @manueel...jouw posi test komt nog wel wijffie! Het is idd pas ronde 1... @mamairis...het vervelende nieuws is dus toch bewaarheid...bah! Nog een dikke kus! @noesje...als je zo doorsmikkelt...dan komt idd die dikke buik ook vanzelf wel Alhoewel...crackers...die vullen toch ook niet echt?? @kim aan de klus dus jij met je eitje in aantocht! @gerrien...je laat ons toch niet in de *steek* he...stille willie
Ninetje, nee cracker vullen niet echt maar normaa eet ik niet voor een uurtje of 3 en nu barts ik van de honger. Maar ja blijven duimen en ooit zit ik inderdaad met en zwanger buikje op de bank achter de pc
Mjah...heb zo weinig te vertellen nu. Zit eigenlijk te wachten tot die weg zijn. Sta ik net onder de douche mezelf te scheren.... ....snij ik zo in me poes zeg!!! Nu bloed ik dubbel Nu vragen jullie je natuurlijk af; wat moeten wij met die info?! Ja nix eigenlijk Ik deel gewoon graag
hihi lekkere humor nou zal de duvels wegblazen pfffffffffffffffffffffffffff zo nu kun je weer lekker aan de klus succes meid
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo ben nu buiten adem hoor
Gerien... Waarom neem jij je poes mee onder de douche...en dan nog scheren ook...is t zon behaarde langharige pers?? Die beessies houden niet van water!!! Hehehe...flauw hoor.... Kussie op je auw?
hahaha gerrina je bent echt een lekker wijffie! kom je toevallig uit het noorden? mijn vriendin uit den haag is net als jou, die vertelt ook alles hahaha
hehe nee ff op adem komen hoor ik spring zo op me fietsje om een lekkere pizza te halen heb totaaaaaaaaal geen zin om te koken en me mond doet zeer. kom net bij de mondhyg. vandaan