hehehehe....was een voutje :tongue: Keb nog nooit een toverkussie gehad van een vrouw Maar voor jouw wil ik het best proberen Misschien volgende maand Zaterdag @ Kimkivits Woon nu in Tilburg omdat mijn man hier al een eigen huis had voordat ik 'm kende. Maar we zijn van plan om in de toekomst weer richting Boxtel te verhuizen.
hey wat gezellig zeg hier dames helaas moet ik zo weer afsluiten vrijdagmiddagborrel! maarre boxtel is ook heeeel dicht bij waar ik woon gerrina!
Ik heb de dokterassistente gebeld trouwens... Ze zei dat ik wel even moest oppassen bij de tandarts met foto's maken...(zit in dienst en heb dus alles bijelkaar vandaar dat ze het zei.) Tja, laat ik daar vorige week geweest zijn en heeft de tandarts foto's gemaakt... Tja, kun je niets aan doen... ik had echt geen idee...
lieve meiden, ik ga stoppen, het is hier borrel. vanaaf ga ik mijn zwangere vriendin gezelschap houden. dus mijn weekend begint goed hihihi. als ik de tijd vind kom ik ff langswippen in het weekend want ik ben zo benieuwd of er weer nieuwe zwangeren tussen zitten! allemaal succes met testen en klussen en w8 etc etc. ik blaas wat geluk en hcg jullie kant op en blijf duimen. dikke x en een heeeeeel vruchtbaar weekend gewenst
whoehaahaa... dames.... Jullie maken het weer lekker bont hier... en ik moet al zovaak pla..en Kim veel plezier op de vrijdagavond borrel. @ninetje.... ik heb ook nog een paar plintjes over.... @Tigger.. oei oei, maar dat kan toch geen kwaad? Als je het nu maar niet doet, toch? Ik had vanmiddag een paar lekkere klussers op bezoek. Nee echt joh!!! Konden zo uit de cola light reclame gesprongen zijn!! mijn tong hing zowat aan de grond..... Ik bedoel mijn hubbie is al een lekker ding, maar deze zagen er ook fantastisch uit. Heb de hele middag boven de was opgehangen en daarbij uit het raam lopen koekeloeren hoe zij met de buitenverbouwing bezig waren (metselen enzo)... hihihihi.... het was mooi weer, dus hoop blote borsies...
Tussendoor naarstig op zoek geweest naar mijn camera, maar helaas, dieheeft hubbie meegenomen naar de zaak. UITGEREKEND VANDAAG!!!! Zucht en de camera van mijn mobieltje reikt niet ver genoeg. Dus ik kan jullie helaas niet laten meedelen in dat moois.
nou jammer dan....maar je geeft ons wel goede spirit haha dat wordt een leuke avond voor de meiden hier hihi
Zet het geluid van je foon uit, zet 'm op de camera stand, loop de tuin in met mobiel achterloos in de hand, doe net of je iets wilt weten/vragen, en maak stiekum foto's
Dames...ik ga weer ff ATWT kijken. Ik kom straks wel weer ff gluren of er stiekum toch foto's zijn gemaakt Alvast smakelijk eten. Liefs, Gerrina