goedemiddag dames mamaris heel veel sterkte toegewenst en dat je het een plekje kan geven in je hart tigger je wist niet datje in blijde verwachting bent het is dan nog zo pril nu je het weet kan je het ze vertellen geniet van je zwangerschap :sunny: leuk te lezen dat er meer vrouwen zijn die met motor in de weer zijn we zijn hier ok volop met motor we hebben er 4 staan :cheers: alle testers morgen we draaien de duimen overuurtjes alle klussers succes go for it gr maria
oh leuk mark en maria ik ga hem straks ff poetsen om van het weekend lekker te showen heb hem net nieuw namelijk. Nou meiden ik ga ff bankhangen en dan pizaatje warm maken voor ons Ik zal heeeel hard duimen voor de testers dit weekend en ik zal proberen tussendoor te updaten anders tot maandag liefs jackie
dag 31 ondertussen (vorige 'eigen' cyclus, eerst na pilstop was 35 dagen dus baseer ik me op 35) en nog niets van te bekennen. hoopvol afwachten ... alhoewel ik ergens weet dat het toch niets is .. :scratch: zo een voorgevoel ... en maar verder afwachten!
Oh ja, doe ook graag mee in de motorbike club! Wij hebben een Yamaha FJ1200 en we hopen er volgend weekend voor een lang weekend mee naar Friesland te kunnen....... (hopen op mooi weer). Helaas heb ik zelf nog geen rijbewijs, maar ben van plan dat volgend jaar in te halen (mocht ik niet zwanger zijn, anders daarna).
Meiden allemaal een heel prettig weekend, ik ben er maandag weer! Hopelijk veel nieuwe zwangeren, in ieder geval Tanja en Moons hè! (er waren er nog meer geloof ik...) Groetjes!
Zooo ik heb weer even bijgelezen. Mammairis, veel sterkte voor je/jullie. Ik ga heel hard voor je duimen dat t volgende ronde goed raak is. T wordt hier steeds vunziger op t forum zeg T is net soap hier. Vooral die kussies op de auw hahahahaha En dan die mannen in de tuin. Das stukken beter dan werken Nou, kom op testers, laat veel ++++++ zien. Voor degenen die de hebben, balen
hoi dames, wat een berichten weer.... 10 pagina's!!! ben net terug van ons personeelsuitje... was erg gezellig.. had voor de zekerheid maar tampons meegenomen, maar heb ze niet nodig gehad... joehoeeee...
Stelletje gekke meiden met kussies op de auw! Enne ook een hoop motormuizen, wat leuk zeg Ik heb een CBR 600F en mijn ventje heeft een Fireblade. Ik duim mee voor de testers van morgen hoor! Hier nog geen spoor van (aankomende) duiveltjes te bekennen. Verder nog een minder berichtje hier... we moeten zo met een van onze katten naar de dierenarts, gisteren viel ons op dat ze zo vaak naar de kattenbak ging maar niks deed. In de gaten gehouden en vandaag ging ze weer zo vaak en heeft ze ook in mijn voetenbadje en in de plant geplast... Mijn moeder had het over blaasgruis, dus ik speuren op internet. Toch maar even de dierenarts gebeld want wat ik las stond me niet aan. We moesten urine opvangen, en dat is al niet zo makkelijk maar gelukkig liet ze het toe, na 4 pogingen een paar druppeltjes en daarna kwamen er druppels met bloed. Gelukkig kunnen we over een uurtje terecht met kat en de urine. Iemand hier die er ervaring mee heeft? Ik vind het maar eng hoor...
hey wat leuk allemaal bikers!!!ik heb zelf een honda cbr 600 rr!!ben er helemaal verslaafd aan!ik "moet"morgen ook ongi worden en hoop dus net als iedereen hier dat het uitblijft!heb gister en vanmorgen al nega getest dus heb er een hard hoofd in!!maar ga voor jullie duimen hoor meiden!!!!!! liefs maloeke
Ik had hier vanavond al neer gezet dat de duivels eraan kwamen omdat ik buikpijn had maar nog helemaal niks. Snap er niks van dus mocht er morgen nog niks zijn dan gooi ik er een testje tegen aan. Iedereen die morgen gaat esten veel succes
Ik heb een poes die blaasgruis had. Hahaha ja niet MIJN poes maar nu een echte poes op vier poten Zij plaste ook bloed dus gelijk naar de dierenarts gebracht. Hij liet het me ook zien onder de microscoop. Hele kleine kristalletjes had ze in haar urine. Dat is gelukkig nog niet zo erg maar die kristallen kunnen aan elkaar gaan klonten en dan krijg je steentjes. Om dat dus te voorkomen moet ze nu speciaal voer krijgen. Brokjes, urinairy van royal canin. Dit moet ze nu haar hele leven blijven eten. Het zijn best dure brokken. 45 euro voor 5 kilo. Maar liever dat dan een hele zieke poes. Sterkte ermee. Hoop dat het niet ernstig zal zijn. Liefs, Gerrina
Oh balen Gerinna, tja idd liever duur voer dan een zieke kat We gaan over een kwartiertje weg dus ik ben erg benieuwd wat de DA zegt. Ik laat het even weten als ik terugkom. Ik las net dat ook bij een blaasontsteking ze bloed kan plassen dus hopelijk is ze er dan met een antibioticakuurtje vanaf! Maar het is voornamelijk zo zielig voor haar, iedere 5 min naar de kattenbak en er komt maar niks uit... zo sneu
Ik hoop ook dat het niets ernstigs is. Blaasgruis valt al best mee. Met de juiste voer blijft het goed. Maar blaasontsteking is misschien dan beter ja. Laat het me weten. Succes zometeen. Liefs, Gerrina
Manuela79 heel veel succes met je kat heb er hier 3 en moet ook niks mee zijn zijn mijn kindjes heb een kawaski 454 ltd heb eerst een yamaha 750 gehad maar hou van snelheid en zag de bomen als tandenstokers dan is hettijd voor een tour motor maar ben erg gek met mijn motor al kan ik er nietmeer zoveel op rijden als ik zou willen aankomende testers succes wachters spannend gr maria
Hoi meiden! Jee, het wordt wel steeds rustiger hier in september. Ik denk dat ik binnen korte tijd ook door ga naar oktober. Volgens mij komt mijn ongie eerder. Ik heb zo'n voorgevoel.....had op mijn werk al zo'n opruimbui ...krijg ik altijd een paar dagen voordat mijn ongie komt. Is wel nuttig zo'n bui, maken mijn collega's dankbaar gebruik van.. Maar ik hou nog even de moed erin!!! Maar probeer er toch maar wel vanuit te gaan dat ook ik doorga naar oktober. Mijn temp was vanochtend ook lager (al had ik erg weinig geslapen). I'll wait and see...... Groetjes!!!
Nou we zijn weer terug van de dierenarts! Wat een ontzettend lieve vrouw trouwens, was ook heel aardig voor Laika al vond ze dat zelf niet geloof ik aangezien ze 2 spuitjes heeft gekregen. 1 spuitje met antibiotica en 1 spuitje met een blaasontspanner, zodat ze niet z krampt als ze moet plassen. De DA denkt dat door de stress (aankomende verhuizing) ze een blaasontsteking heeft gekregen en daardoor is er wat gruis ontstaan. Verder was alles goed en was het een gezonde maar tengere poes. Dat tengere is gewoon haar bouw, ze heeft geen ondergewicht ofzo. Vanaf morgen moeten we de komende 3 dagen 2x per dag een pilletje geven (blaasontspanner) en over 4 dagen moeten we terugkomen en krijgt ze nog een antibioticaspuitje. Dan moet het over zijn. Pff, kan ik weer met een gerust hart gaan slapen! Ohja, enne nog steeds geen in aantocht hier Liefs Manuela