NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    Manuela79
    fijn om te horen dat het goed met de dame
    een opluchting

sharon onze poes kan daar ook heel slecht tegen maar word 4 oktober 21 dus dan mag dat wel een beetje

hopelijk blijven ze weg de duivels

gr maria

2. Female

Female Niet meer actief

Pfffff zo onderhand vraag ik me wel 100 x per dag af wat er gaat gebeuren..... wel, niet, wel, niet......?!

vorige mnd 1e ronde was cyclus 35 dagen, in dat geval kan ik over 2 dagen testen (als het nu weer zo is..)

Ik heb nog stteds pijnlijke tepels (maar vorige mnd ook), al bijna een week heel rommelige darmen, veel winderigheid en boeren :oops: :oops: ... Weet niet of dit wat zou kunnen zijn... heb vd week ook wat steekjes id buurt van mijn baarmoeder gevoeld... temp was 2 dagen 37.1 en gister 36.9, vandaag weer 37.... verder misselijk met vlagen, vooral overdag...

Ben zo bang om negatief te testen dus denk steeds... wacht nog maar even... Moeilijk, want er liggen er nog 4 in het badkamerkastje :)

Liefs female

3. Niet meer actief

@ Manuela79 Gelukkig is alles goed met je poes ;)
    Nu maar hopen dat de rest ook goed gaat en je over een paar daagjes positief gaat testen

Liefs,
    Gerrina

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    M&M, ooh das ook wel een flinke leeftijd zeg!! En ouderdom komt met gebreken he... hopelijk mag je haar nog heeeel lang (gezond) bij je houden!

Gerinna; dankjewel meis. En hoe is het met jouw poes?? Werken die toverkusjes van Nien al? ;)

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames,

wat is het een rustig avondje...

ik ben echt zo 'stijf', heb de hele dag gewandeld... pffff haha

deze dag weer zonder duivels door gekomen....

6. Niet meer actief

Hier ook nog geen ongi-verschijnselen, alleen nog steeds erg bewust van buik enzo :confused:

Spannund!

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Marieke, nog bedankt voor je eerdere lieve berichtje. Ik had al wel alles bijgelezen maar door het gedoe met mijn poes ;) even van de leg!

Spannend ook voor jou zeg! Ik zou er idd nog maandag een testje aan wagen als je dan nog ongi bent geworden. Maar je kunt ook samen met mij wachten tot vrijdag, dan ga ik nog een keertje testen ;)

Hopelijk hebben we beiden over een paar dagen een 2e streep dan wel een plus!!

Liefs
    Manuela

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

Jaaaaa jij gaat gewoon de komende 9 maanden zonder duivels doorkomen lieverd!!! Lekker een positief testje voor jou morgen :D

Enne ik dacht juist dat je van beweging wat soepeler werd ;)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    niet als je een bloed fanatieke collega hebt, die alles wil winnen, wat er te winnen valt...en als een speer door de stad wil gaan...

10. Niet meer actief

Ja verrek zeg!
    Al het bloeden is opeens gestopt :-s
    Wonderbaarlijk die Nien ;)

Nog ff en we kunnen weer aan de klus.
    Voorlopig nog ff sexen voor de fun

11. Niet meer actief

Joh, kan me voorstellen, wij hebben er drie rondhuppelen, nou daar moet ook echt nix mee zijn hoor, zijn echt m'n kindjes....
    Hoest nou met je katje?

Het is inderdaad spannend ja. Ik weet niet of ik kan wachten tot vrijdag. Wil maandag testen en als dan weer negatief die week erop nog een keer. Ach weet je, ik zie wel ;)

Ik hoop ook dat we allebei vet posi gaan testen!

Hoe voel jij je verder?

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hallo,

Het wordt erg spannend. Hier ook nog steeds niks te zien, nog even volhouden!

Dus morgen hebben we 4 testers???
    Naast Tanja en Moons, ook Marloes80 en Zotje!
    Hel veel succes meiden. Ik ga proberen om morgen nog even te kijken hier wat het is geworden. Maar mijn dag zit helemaal vol, dus ik beloof niks. Ik ga wel voor jullie duimen...!!!

En female? Ben je er al uit, wanneer je moet testen?

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik zei toch dat ik toverkussies had!! ;)

Manueel gelukkig is het allemaal meegevallen met jouw....poes...:rolleyes:
    Hopenlijk is ze nu snel weer de ouwe...

Voor alle zaterdag testers...ik duim duim en duim...

Hier begint de aankondiging van het eitje al weer vroeg...vandaag alweer wat buikpijn en meer afscheiding...das mijn aankondiging dat ik in de vruchtbare week zit...en dat het eitje dus binnen enkele dagen kan komen...Ik verwacht em woensdag..ben benieuwd of FF dat ook zo zal zien...

Ik heb dus een druk bezet weekend!! alhoewel...om de dag he...dan moet ik morgen maar een heftige hoofdpijn faken!! 8)

14. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    meiden ben heel benieuwd voor deze maand
    hebben het nu extra gedaan en in de vak was het minder omdat ik met de kinderen op vak was

Indey

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Nogff vlug bebben voordat ik dadelijk in het vliegtuig spring en jullie 2 weekjes alleen moet laten.

Mijn kindjes blijven thuis en ik mis ze nu al. Mijn babypoes, is nu 4 mnd en de andere 10 jaar. Wil ze niet missen hoor...........
    Blaasontsteking is gelukkig makkelijker te behandelen dan blaasgrijs...... mijn overleden kat had het aan de nieren, das ook minder hoor...........

Alle testers van vandaag wens ik natuurlijk niets anders dan veel positief......

En alle meiden die in mijn afwezigheid gaan klussen of testen: zet hem op!!!

Ik verwacht allemaal nieuwe banners als ik terugkom hoor........

GRtjs
    Twinny

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Fijne vakantie Twinny!
    geniet ervan ;)

Mirre

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Twinny fijne vakantie!!!!

Meiden waar blijvn die posi testen!!!

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

hoe gaat het hier?

Tigger van harte gefeliciteerd!! Als er nog meer zwangeren bij zijn gekomen bij deze ook van harte!!

Ik heb net weer een test gedaan. Eerst in een potje geplast en toen had ik even heel veel hoop, ik trof namelijk allemaal witte vlokken aan in de urine. Test gedaan, deze is negatief... het tweede venstertje blijft akelig wit en dus is alle hoop weer vervlogen.
    Het enigste wat mij plaagt zijn steken onder in de buik en in plaats van obsitpatie, ren ik de hele dag naar het toilet.
    Op dit moment had ik liever nog gisteren de duivels dan morgen, kortom ik wacht nog wel weer verder..

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hoi Meiden,

Nou hier nog geen duivels, maar helaas ook een negatieve test, ik snap er niets van. Had er zo'n goed gevoel over. nou nog maar even geduld hebben en kijken wat er binnen een paar dagen komt.

Liefs Moons

20. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi ben er weer en ga even 40 blz doorlezen :rolleyes:

Deel Deze Pagina