Dit geld voor mij ook, nagative test... Nog geen ongi verschijnselen. Afwachten en volgende week testen....
Heh balen meiden. Maar ehhh hcg verdubbelt snel, dus wie weet wordt die - wel snel een + Ik blijf in elk geval hard duimen hier. Manuela, beterschap voor je kat (of is t toch poes ). Twinny, ik ben waarschijnlijk te laat, maar ik wens jullie een super vakantie!
@Mammairis: erg vervelend dat het is misgegaan. Heel veel sterkte. @Tigger: onwijs gefeliciteerd. ga er goed van genieten. \/ Verder iedereen veel succes met wachten, testen en klussen. Ik heb niet alles gelezen, want 40 blz is erg veel. @Moons: balen dat de test negatief was. Ik dacht echt dat je zwanger was. Misschien ben je dat ook wel en test je over een paar dagen wel positief Hier gaat alles goed. Net 3 dagen naar Ameland geweest met een vriendin. Was erg gezellig.
Balen zeg voor de negatieve testers vanmorgen Maar kop op misschien kan het nog en anders op naar de volgende ronde. Hier wachten we nog (on) geduldig verder. Geen klachten, geen kwaaltje, gewoon afwchten dus Fijne dag allemaal!
alle zwangeren ondertussen heel erg gefeiciteerd ik hoop dat ik me uiteindelijk bij jullie aan mag sluiten voor degene waarbij de duveltjes zijn aangekomen jammer zeg veel succes in de volgende ronde ik zit nog steeds te wachten moet zeggen dat ik deze keer niet echt stil heb gestaan ij zwanger raken we hebben dan ook niet bewust geklust moet zeggen dat dat veel lekkerder is hoor hihihihi maar ja nu ei dus voorbij is zit ik toch weer hier in de wachtfase
hoi meiden! ik moet morgen dus NIET ongesteld worden maar weet zo'n beetje al dat dat ook niet gaat gebeuren... heb via internet een test gevonden die je al 4 dagen voor de verwachte menstruatie kan toepassen scheelt weer 4 dagen ongeduldig zijn he. dus ja sinds dinsdag weet ik eigenlijk dat ik zwanger ben! jippie!!! zag een heel licht streepje en voelde me eigenlijk al een beetje zwanger dus was natuurlijk heel blij. gisteren weer een testje gedaan (zitten er drie in zo'n pakje dus ja haha moet ze toch opmaken he) en streepje was nu al wat donkerder vanwege toegenomen hcg natuurlijk. morgen word ik dus waarschijnlijk ook niet ongesteld en dan maar eens contact opnemen met de huisarts. vind het toch nog best snel gaan dit was eigenlijk pas de eerste keer dat we goed zijn op gaan letten tijdens de eisprong e.d dus ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal zoveel geluk hebben!!!! groetjes!
en ook voor mij geldt het nog steeds... nega test en geen duivels.... ik had de clear blue digitale test... als ik hem eruit haal (mag natuurlijk niet naar de streepjes kijken) zie ik er wel 2, een hele lichte... dus hoop dat vriendlief nu een andere meeneemt... maar dat wilde hij niet doen... watje!!!
Hallo allemaal, Er wordt helemaal niet meer op mij gereageerd . Terese had er een tijdje geleden ook last van. Toch wens ik iedereen veel succes. Noasummer: van harte gefeliciteerd. Geniet ervan. Het is allemaal zo spannend
Hoi Mariska, Volgens mij heeft iedereen hier dat wel eens Ik ken t gevoel in elk geval ook. Toen heb ik gewoon 3 x mn berichtje herhaald met de vraag of iemand misschien wilde reageren haha. Gaat het goed met je, of beter gezegd jullie? Noasummer, gefeliciteerd!!! Spannend je banner
noasummer Gefeliciteerd meid, geniet ervan Mariska, sorry meid, had je iets speciaals geschreven? Ja ik las dat je echt dacht dat ik zwanger was. Nou het kan nog. Ongi is nog niet te bekennen, baarmoedermond is nog hard, en heb ook nog geen gevoel dat ik het wordt. Als de duivels wegblijven ga ik dinsdag maar eens weer testen. Dan zit ik op dag 31, en dat is tevens de langste cyclus die ik ooit heb gehad. Moons
Hahahaha Ach ja, shit happens en poep gebeurd! Ik wordt ook regelmatig over het hoofd gezien. Komt omdat de rest het zo druk heeft met wel of niet testen, wanneer en hoe laat Bye bye lady's Ik ga viegen :shaking2:
Komt denk ik ook doordat er zoveel berichten bij komen steeds.. Sommigen lezen niet alles terug, en voordat je zelf weer een berichtje kan typen (na het doorspitten van alle verhalen) weet je niet meer precies wie wat geschreven heeft... Maar leuk is het niet idd Hier nog steeds geen spoor van de duivels.... Word hier zooooo ongeduldig van.... wel testen, niet testen, wel testen, niet testen.. Savonds denk ik : Morgenvroeg ga ik weer testen!! En dan sochtends denk ik : ach laat ook maar, is toch negatief..