NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Tijdens mijn ongi moet ik de eerste 2 dagen altijd ibuprofen gebruiken, anders functioneer ik slecht.
    De dagen daarna heb ik gelukkig niets nodig.

Zitten we dan in de wachtkamer.... 8)

2. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden mijn maandelijkse is weer voorbij, maar de klachten die ik hiervoor had, van trekkerige pijn in en rond mijn borsten, is er nog steeds.
    Mijn vriend zegt we wachten gewoon af tot de volgende NOD maar ik vraag me nog steeds af wat mijn lijf met me aan het doen is :( .

Groetjes, Astrid

3. Franciska

Franciska Lid

20 jul 2006
    24
    0
    0
    Hallo weer! Ik ben toch mee naar de volgende maand. Een paar dagen geleden getest en op de test stond toch echt "wel heel licht" een blauw streepje. Maar gisteravond kwamen denk ik toch echt de :evil: :evil: weer.... Baal echt enorm, maar weer opnieuw proberen dan maar!

4. Terese

Terese Fanatiek lid

5. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Haha Terese, dat kan niet missen... :D

Mammairis, ik heb dat dus ook. Ik heb alleen geen last van mijn borsten. Ook nog niet gehad, behalve dan gevoelige tepels rond mijn ei.

Jeetje Francisca, dat is balen... Weet je zeker dat het een normale ongi is?

Terese, hoelang moet ie hoog blijven dan?

6. Beebje

Beebje Lid

16 apr 2006
    37
    0
    0
    Voor alle meiden die zo beroerd zijn van het ongi zijn...STERKTE!!!

Ook zoiets vreemds, sinds ik gestopt ben met de pil doet mijn lichaam vreemd, haha. Eerste paar maanden echt een perfecte cyclus, kon de klok er ongeveer wel gelijk op zetten. Maar sinds maand of 2/3 duren de cyclussen korter, maar de ongi duurt langer :(
    Afgelopen maand ben ik op de 3e wat bloed verloren, elke dag een beetje. Wordt gezegd dat je dit al moet tellen in de cyclus...de 7e werd het al iets meer, maar het bleef donker, oud bloed. En EINDELIJK op de 11e was het rood, en veel!! En dan nu is het dinsdag en is het over...*zucht* maar ja, volgens de berekening moet ik zaterdag mijn ei hebben..maar ik vind dat zooooo kort dag!!

Snappen jullie dit?

7. Terese

Terese Fanatiek lid

Hij moet hoog blijven tot na mijn NOD... na je eisprong blijft ie hoog en eventueel stijgen. En dat heb ik dus niet, dus waarschijnlijk is mijn eisprong vandaag?

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hmz, is idd wel een erge daling... Wat zegt FF? Niks nog?

9. Terese

Terese Fanatiek lid

Die zegt dat ik van 12 t/m 16 aug vruchtbaar ben. Dus nog even doorklussen. Heb er eigenlijk weinig zin meer in, maar goed, het moet dan maar weer...

10. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    8) Hou je het wel leuk voor jezelf en je mannetje... Te veel druk erop is ook niet goed.. Knuf...

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Ach, een vluggertje is zo gedaan.. ;)

12. Franciska

Franciska Lid

20 jul 2006
    24
    0
    0
    Jeetje Francisca, dat is balen... Weet je zeker dat het een normale ongi is?

Ik denk het wel vanaf gisteravond. Het is wel heftiger dan normaal. Weet jij of het handig is om dan ovulatietesten te gebruiken de komede maand. Werkt dat goed, heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.

Voel me trouwens best :cry: misschien iets teveel van verwacht.

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Balen Francisca, zeker als je al eerst een heel licht streepje had...

Terese, ik snap nog niet veel van dat temperaturen, ik lees wel een beetje mee, ook op het topic over het tempen. Maar het kijkt inderdaad wel een grote schommeling...

Hmm, vandaag ben ik lekker vrij, en mijn duivels zijn weer helemaal verdwenen! Ik ga zo maar eens een beetje poetsen... (en tussendoor een beetje meekletsen... :) :) )

-x-Vissie-x-

14. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    zoo weer ee beetje bij gelezen
    had drukke dag morgen weer hihi
    maar zie dat het weer goed gaat hihi
    ben gelukkig van de meeste pijn af jeetje zondag was hij wel erg en gister met vlagen alleen ben nu al 2 en een halve dag flink aan het bloeden om half uur moet ik me verschonen maar volgens gyn schijnt het normaal te zijn en morgen zal het minder zijn dus wachten we dat maar af

gr maria

15. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

goodmorning lady's

Vanochtend nog voor de zekerheid een test gedaan vanwege de symptomen. uiteraard negatief. Maar nu kan ik het voor mijn gevoel wel loslaten.

Mijn buikpijn houdt wel langer aan dan normaal, normaal heb ik er maximaal anderhalve dag last van nu al 3 dagen....... Tis wel minder heftig.

liefs
    Ang

16. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Fransisca, jammer meid, waarschijnlijk toch een vroege miskraam, hoop voor jouw dat je de volgende ronde gelijk weer zwanger bent, en blijft natuurlijk. Dikke Knuffel, Moons

17. poessie1

poessie1 Actief lid

5 jul 2006
    283
    0
    0
    Groningen
    Hoi!

Manuela, vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt! Hoe gaat het nu?

Fran, mijn nod is ook 3 september!! Inderdaad, het wordt weer afwachten, maar wel fijn om er die tijd over te kletsen met elkaar!

Angeleyes, ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt!

Vissie, leuk dat je vriendin zwanger is!! Zou inderdaad leuk zijn als jullie ook samen nog kunnen "zwangeren"!! Hoe lang is ze zwanger?

Franciska, wat balen, dat de zwangerschapstest toch een licht streepje aan gaf!! Heel veel succes deze ronde!

Terese, ik heb nog niet zoveel verstand van tempen. Heb wel ooit eens gelezen dat de temp vlak voor de eisprong even kan dalen en daarna omhoog gaat. Maar weet echt niet precies hoe het zit!

Beebje, vervelend dat je cyclus nu opeens anders wordt!! Ik zou ook niet weten waar dat mee te maken kan hebben!!

Ik zit vandaag op dag 9. Ik wil nu iedere dag wel klussen, maarja je leest toch vaak dat het voor de kwaliteit van het zaad beter is om het om de dag te doen. Hoe gaan jullie daar mee om?

18. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    hoop dat mijn ongi dagen voorbij zijn
    ben het alweer zat maar ja

angel eyes fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat

terese dat temperaturen heeft bij mij weinig zin heb het 4 maanden gedaan en werd niks
    temp van mij trekt zich weinig aan van eisprong :rolleyes:
    ook vluggertjes kunnen uitlopen op een langer vluggertje hihi :)

Franciska
    hoop dat jeje snel weer wat beter voelt

gr maria

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    @iedereen; bedankt voor de beterschapswensen. Vandaag weer aan het werk en de hoofdpijn is gelukkig weg. Ik ben alleen ontzettend moe, maar ja, dat vind ik minder erg dan dat gebons in je hoofd!

@Terese; kom op meid, zonder zin gaat het leuke er inderdaad snel vanaf... dat is ook niet bevordelijk. Hopelijk is dit even een dipje en krijg je er snel weer plezier in!

@poessie1; dat van om de dag klussen heb ik ook gelezen, maar ach, als jullie er beiden zin in hebben moet je je daardoor niet tegen laten houden hoor! Klussen met zaad vna mindere kwaliteit is volgens mij nog altijd beter dan niet klussen :D

@franciska; een hele dikke knuffel voor jou! Echt balen meis, hopelijk heb je deze nieuwe ronde meer geluk...

@vissie; lekker zo'n vrije dag! Die had ik gisteren... En gefeliciteerd met je zwangere vriendin! Hopelijk kunnen jullie samen lekker gaan mutsen ;) Ik heb er ook de grootste moeite mee hoor, om mijn mond te houden, ben blij dat ik hier terecht kan!

@jingles; het is wel een gezellige wachtkamer he?! :D

@beebje; dat is wel vreemd, vooral als je cyclus eerst heel erg netjes is... misschien toch even de HA bellen?!

Dikke knuf allemaal!

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hoi all!

@angeleyes en Manuela...voelen jullie je al wat beter dames?

@teresa...idd elke maand kans! Spannend hoor...ik ook trouwens,hahaha aug sept zelfs 2 keer.
    Misschien heb je idd nu pas je eisprong meis...elk lijf zou het overduidelijk moeten voelen dat het ei gelegd is..vind je niet?
    En geen zin meer in klus sex?? Foei! Maak er dan gewoon iets heeeeeel opwindends van...of denk aan johnny depp hahaha

@ Franciska...jees wat vreselijk balen..had je te vroeg getest?

@mammairis...hier blijven de klachten..vooral in de borsten ook gewoon aan...heb nu hier en daar onder ook weer zon fel steekje dus t eitje komt er vast wel aan...

@tigger...jij mist alleen ff de maand oktober nog...er zijn er vast meer die willen pendelen,hahaha

Deel Deze Pagina