NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ikke wel maar nog niet om 3.20
    jeetje wat doe jij zo vroeg op .
    niet kunnen slapen......
    liefs esther

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    sorry oeps vergeten...ben zeker nog een beetje slaap dronken.

iedereen die posi heeft getest en zwanger zijn gefeliciteerd meiden.

en die op de wachtbank zitten , hopelijk niet voor lang maar wachtse.

en die doorgaan naar oktober.....hoop dat dat een vruchtbare en positief volle maand gaat worden

fijna dag allemaal...

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    whiehieuw, Noasummer, liefzonnetje en Oek Oek!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo iedereen

Oek Oek gefeliciteerd en geniet ervan

Dan wachten wordt nu wel irritant mijn man zegt steeds volgens mij ben je zwanger waarom weet hij niet maar hij voelt dat gewoon.
    Ik weet het zelf niet heb helemaal nergens last van.
    Nou ja we zien volgende week wel.

Iedereen die ook aan het wachten is hopen op een positieve test dan is het het wachten wel waard

Iedereen die nog aan het klussen is veel plezier.

En als ik nog iemand ben vergeten sorry :oops: :oops:

Groetjes Alida

5. SandraB

SandraB Actief lid

8 sep 2006
    359
    0
    0
    whiehieuw, noasummer en Oek oek gefeliciteerd!!!

Hier arriveren de duivels vandaag vrees ik :(
    Ben er een beetje verdrietig over, maar goed, als ze komen komen ze he en daar doe je niks aan...

Voor de rest waarvoor het nodig is duim ik en voor degenen die het nodig hebben: dikke knuffel!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieverds!!!!

Mijn Persona heeft aangegeven dat ik in mijn vruchtbare periode zit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dat komt enigzinds overeen met een cyclus van 33 dgn!!!!!
    JOEHOE!!! Er is toch een ei op komst !!!
    (daar was ik de afgelopen week ff bang voor dat dat niet zou gebeuren )

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een geweldig nieuws deze zonnige dag.
    Oek Oek gefeliciteerd!!! :p :p :p [​IMG]

Silla, wat goed!! Klus ze :)

SandraB, ik heb ze even streng toegesproken, hopelijk helpt t ;)

Alida, wow spannend!

Succes allemaal!
    x Sophie

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Sophie..
    We hebben vannacht geklust dus ik hoop dat het nog lekker op tijd is....voor de zekerheid kijken of mannetje morgen ook nog zin heeft voor een extra klus hihihhihihi
    (hij ligt nu nog steeds bij te komen HAHAAHAHAHA)

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

10. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames,

Ik heb nog niet alles terug gelezen, maar ik zag wel dat er alweer een paar zwangeren in de zaal waren. Gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn!!! \:D/

Ik zit nog steeds op mijn ei te wachten, ik blijf maar op 36.6/36.5 hangen. Ik had vrijdagmorgen 36.3, maar dat was om 5.15 en normaal temp ik om 8.15, dus die telt niet mee.
    Ik zit nu op dag 21 en normaal heb ik een cyclus van 30 dagen. :scratch:
    Nog langer wachten dus...............bah, ik wil mijn ei!!!!!!!!!!!!

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Dankjulliewel allemaal voor de lieve berichtjes! :D

Ik moet er zelf nog een beetje aan wennen eerlijk gezegd... Had niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn :confused:

Ik duim nog steeds met jullie mee dat er meer zwangeren zijn deze maand! En voor de meiden waar de duivels zijn gearriveerd: Volgende maand wordt jullie maand!!!!!!! Ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Oek eek Gefeliciteerd!!!!

Ik kan jullie nog niets nieuws melden, er is nog niets veranderd..

13. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    tigger, noasummer, liefzonnetje, Oek oek, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!! Wat een onwerkelijk gevoel he zo'n positieve test in je handen? Heerlijk om te lezen. Jeetje meiden, wat gaat het hard ineens deze week met de zwangeren!

marloes80, hmmmz toch verdacht van dat tweede streepje op de digitale test... En Moons, Manuela79 ook niet ongi en nega test.. Hopelijk binnenkort wel een posi test voor jullie, want die duivels weten jullie aardig op afstand te houden haha!

Voor mij is het game over voor september, ik ga door naar het volgende NOD oktober topic. Gistermiddag helaas vet ongi geworden. Weer een cyclus van 32 dagen dus. Voor mijn mk was dat netjes 29 dagen, dus wel jammer dat het nu langer geworden is.

Maar gelukkig ook nog heel leuk nieuws: Ik ben gisteren om 12.02 uur tante geworden van Roos, 4100 gram :)) Het is echt een prachtig kindje met een volle bos gitzwart krullend haar, donkere oogjes en krullende lipjes. Het is best snel gegaan, want om 3.00 uur begonnen de eerste weeen en om 10.00 uur was ze in het ziekenhuis en had al volledige ontsluiting. Fijn he als het dan allemaal zo vlot en goed gaat. Ben zo trots op ze! En ik kom er net op achter dat mijn buuf ook zwanger is van de tweede. Vandaag getest en ik had haar gevonden op een forum hihi! Zo gaaf, had alleen graag tegelijk met haar zwanger geweest. Oh, dat kan natuurlijk nog steeds haha! Daar gaan we dan weer voor deze maand!

En we zijn gisteren de hele dag naar Dierenpark Amersfoort geweest. Heerlijk om dat met een peuter van 21 maanden te doen. Ze kende al heel veel dieren bij naam omdat we die in boekjes hebben gezien: olifant, giraffe, apie, leeuw, tijger, pingwin, neushoorn, femengo (haar benamingen hihi). We gingen ook de dieren nog naar bed brengen, speciaal arrangement vanwege opa's verjaardag. Echt een aanrader!

x Nienke

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh jeetje Miza, ben je nu al 9 dagen overtijd??

Pfff dat is ook erg, die onzekerheid. Ga je er binnenkort nog een testje tegenaan gooien??

Kimmiej; jij was ook vroeg wakker!! Of kon je niet slapen?

Wij zijn een beetje laat vandaag, zometeen weer naar het huis om het laatste stukkie te schilderen en vanavond lekker een bbq!

Hier overigens ook nog steeds geen duiveltjes...

Geniet van het mooie weer!

Liefs
    Manuela

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nienke; balen dat je weer ongi bent geworden... hopelijk volgende ronde meer geluk!
    Uiteraard van harte gefeliciteerd met je tante-schap! :D

16. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Dank je wel Manuela, ik blijf voor jullie duimen hoor en meelezen natuurlijk. Het is zo spannend voor sommigen!

Miza, 9 dagen overtijd alweer... Hopelijk om een goede reden ;)

x N.

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou het is inderdaad spannend zeg... pfff, ik hoop maar dat de duivels wegblijven en dat ik snel een positieve test in handen heb... Miza dat hoop ik natuurlijk ook heel erg voor jou want dat wachten en overtijd zijn is ook erg irri!!

Liefs
    Manuela

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik had het gister nog met mijn moeder over...dat ik denk dat ik tijdens mijn vakantie mss ongi wordt.
    Toen zei ze als je niet ongi wordt, niet gelijk testen!!! Gewoon heel lang blijven wachten...

Tja is makkelijk gezegd natuurlijk zij is 2x door de pil heen zwanger geworden !!! Waarbij de 2e x (11 jaar nadat ik geboren was) ze wel ongi was geworden maar pas laat (ik geloof bijna een maand) een positieve test in haar handen had.
    Ze ging nl. voor de zekerheid ff testen omdat ze zo vaak misselijk was na haar ongi...

Dusss zij kent de "stress" van het wachten niet zo goed hihihhihi

19. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    hier is het op naar volgende ronde
    de gene die vandaag testen hopelijk positief we draaien de duimen

de klussers succes
    go go gog og

gr maria

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Balen meis!!!
    Verdorie waarom blijven die rot duvels nou niet weg deze maand bij iedereen !!!

Deel Deze Pagina