mark en maria balen meis ik heb alleen even snel laatste pagina gelezen moet zo gaan werken dindag ben ik er weer een hele middag Hier loopt het allemaal een beetje raar, veel plassen veel honger af en toe misselijk en mijn (.)(.) puilen uit mijn bh. Ben ook ontzettend moe maar dat kan ook omdat ik deze week al 45 uur heb gewerkt en moet nu vandaag nog 12 uur Woensdag is mijn nod en hoop dat ik geen bezoek krijg Tot dinsdag meiden.
Nou ze kent miss de stress niet maar het klopt wel wat ze zegt... beter lang wachten met testen dan iedere keer een nega test en nog niks weten als je ongi uitblijft. Ik probeer het ook tot vrijdag vol te houden voordat ik opnieuw ga testen. Ik weet niet of dat gaat lukken maar dat lijkt me wel het beste, dan ben ik 8 dagen overtijd (als de duivels er dan nog niet zijn). Hopelijk is ie dan wel positief. Ik ga heel hard duimen voor jou dat je in je vakantie niet ongi wordt en daarna ook een positieve test mag hebben! :sunny: Liefs Manuela
M&M; wat balen zeg!! Isse nie leuheuk! Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk! Noesje; jeetje wat een uren maak jij zeg! Werk ze meid en probeer toch wat meer rust te nemen! Liefs Manuela
Ik zou wel willen maar mijn collegaatje is op vakantie en als die terug is gaat de andere en we zijn maar met zijn drietjes en het is in de horeca dus rusten gaat niet echt. Dinsdag ben ik s'middags vrij maar dan moet ik voor een bril gaan kijken, ik heb een bril nodig. Maar mijn ventje heeft al duidelijk gemaakt dat als ik ooit zwanger ben echt niet zoveel ga werken en sjouwen met kratten en als ze dat niet willen zou hij wel even langs gaan. Mijn collegaatje is nu 7 maanden zwanger en die werkt al vanaf begin 2a3 dagen in de week dus als zei het mag ..... juist mag ik dat ook ooit....toch? Ben trouwens vergeten nog iets bij mijn lijstje te zetten: Moe af en toe misselijk (.)(.) puilen uit bh veel honger vaker plassen en mijn buik is opgeblazen, mijn broeker zitten strakker aan mijn buik. dat wachten en die onzekerheid pffffffffff
Pff , nou ik snap niets van mn lichaam Gister dacht ik : Ja hoor, ze komen Had beetje roze afscheiding. (ja lekker onderwerp he) Maar nee, nu een dag verder nog geen te zien Wel al een paar dagen duizelig, moe en hoofdpijn... Ook beetje raar gevoel in mn buik maar geen ongi gevoel.. Is dit goed of slecht...? lichamen
Volgens mij voel ik toch echt de weer aankomen...... bleh... vannacht werd ik wakker met zo megaveel lage rugpijn en buikkrampen (dat laatste heb ik nog nooit gehad bij ongesteldheid), dat ik bijna omvoel en ook nog moest overgeven.... heel raarrr.... Oek oek nog super gefeliciteerd!! xxx
@nienke....bah die ellendelingen ook weer!! Succes voor de volgende ronde en verwen jezelf maar lekker!! @M&M...wel netjes 29 dagen he? Je moet je banner nog even aanpassen meiske....Dikke zoen voor jullie en de enige troost is dat je wel netjes 29 dagen hebt...hoop volgende maand raak! @Silla...oeh spannned...toch nog heel even geduld!! @manueel...jij ook niet even geduld he wijffie! Veel plezier met t andere klussen! @Noesje...Jij ook nog een paar daagjes geduld...idd zware kratten sjouwen moet je niet doen...zeker niet in je prille zwangerschap hoor...daar is vast wel een mouw aan te passen! @de overtijdzijnde meiden...ik wens jullie engelen geduld! @de andere dames die de duivels op bezoek hebben gekregen...dikke knuf en succes in de volgende ronde... @de kussertjes...have fun en geniet ervan!! Dat blijft het voornaamste!! Verder hier niet heel veel te melden eigenlijk...ik had vrijdag avond en gisteren die welbekende buikpijn met het doortrekken naar de liezen...jullie kennen het wel... Zou wel erg vroeg nog zijn voor mijn eike...Maar goed...niks is onmogelijk...ff geeft nog niks aan natuurlijk...we wachten t gewoon netjes af... De hoofdpijn hoefde ik gisteren niet te faken....we kregen hier onverwacht visite van mans tweelingbroer en de drankies vloeide rijkelijk Daarna heb ik nog tot ver in de nacht met onze smoekkie op msn zitten miepen...en tegen de tijd dat ik draaierig werd sliep alles hier al,hahahaha vanaaf is t wel raak natuurlijk....netjes om de dag en ik hoop zo dat ie dinsdag aaf thuis is...
Verdorie M&M... Had ik niet verwacht, Sterkte meis... Tanja, whoehoe!!! Spannend... Ik duim voor je, wanneer ga je testen.. Noesje, ook al.. Zie boven.. Nienke, verdorie... Balen... Volgende ronde!!!! Dat wordt em..
oekoek...natuurlijk feliciteren we jou met je roze wolk....maar HOE reageerde je menneke?? dat is ook erg belangrijk natuurlijk....manlief dus ook van harte!!!
Als m`n ongie wegblijf ga ik denk ik dinsdag testen. Heb testen besteld, krijg ze morgen als t goed is. Kan ik mooi met ochtend urine , Dinsdag op mn vriend`s verjaardag testen! Hopelijk kan ik hem een mooi cadeau geven! Hoop, hoop, hoop...
Hopelijk is dit van de innesteling, dus een goed teken hoop ik. Waneer ga je testen, of had je dit al gedaan?? Meiden die ongi zijn geworden, balen hoor, veel succes in de volgende ronde. Hier nog steeds geen duivels. Weet het ook niet meer. Ben verkouden, bah, gisteren om 10 uur al gaan slapen tot vanmorgen 10 uur. Mijn baarmoedermond is wel iets minder hard nu, maar nog geen spoor van duivels. Moons
Hij zat op de bank te wachten.. ongeveer zo: [-o< Ik had op de wc al gezien dat er een streepje verscheen, maar ik wou niet gaan gillen, want wou zijn gezicht erbij zien. Toen ik in de keuken was, kwam hij er al aangesprint... hij: "en??? niks zeker??" Helaas kon ik hem in de keuken de test niet laten zien, want het licht was van schrik stuk gesprongen en ik kon ook niks uitbrengen, dus wenkte hem panische naar de douche.. waar wel licht was... Ik zo: kijk nou!!!!!!! dat kan toch helemaal niet???? ( tjah..) Hij keek me verschrikt aan, kreeg tranen in zn ogen en drukte me toen heeeeeel stijf tegen zich aan ( mag natuurlijk niet zien dat ie emotioneel word) dus dat was wel even een mooi moment!
goedemiddag dames, hier ook geen duivels, Moons.. het gaat goed.. vanochtend lag ik echt met de test in bed, zo van... wel of niet testen...ja of nee... het is dus nee geworden. ik wacht nog af... Dames... wat zijn er toch veel ongesteld geworden... das nie goed!!! Veel succes in de volgende ronde..ik duim voor jullie allemaal... ik voel trouwens nog helemaal niks... op een rare buik na dan.. af en toe rommelt die, maakt geluidjes, maar ik voel hem bijna de hele dag. gisteren ook al...