ik zit in ronde 3... en normaal een cyclus van 30/31 dagen.. dus nu 2/3 dagen overtijd... de eerste zwangerschap, helaas na 13 weken mk, testte ik pas na 5 dagen en toen een heel licht streepje, na 8 dagen duidelijker, maar niet dat het er van af spat, zeg maar... dus ik heb nog een paar dagen geduld
Hallo allemaal, Hier een berichtje van mij, ik had gisteren dus geen tijd meer om te kijken, dus ik heb nu alles maar bijgelezen.... Allereerst even de zwangeren onder ons feleciteren: Noasummer, Mariska75, Liefzonnetje en Oek Oek Super meiden! Van harte proficiat! Het klupje van 4, die zaterdagochtend zouden testen, zijn nog allemaal niet ongie geworden als ik het goed begrijp? Tanja20, Moons, Marloes80 en Zotje....heeel erg spannen, zolang de duvels er nog niet zijn, houden we hoop!!! Verder is het voor velen erg spannend! Manuela, Noesje, female, Miza...ik hoop dat jullie snel alsnog positief testen!!! En helaas pindakaas zijn er toch ook weer een heleboel die ongie zijn geworden.....Kl*te meiden! Nienke, Maria, Mariekepieke (en alle anderen die ik vergeten ben) heel veel sterkte in oktober! Ik hoop dat oktober een super de super vruchtbare maand wordt...want OOK IK MAG DOOR NAAR OKTOBER........ Vandaag precies op tijd (weer 31 dagen) zijn ze gearriveerd...
ik dacht vanmorgen echt waar daar zijn ze dan die verdraaide maar het is nu de hele dag niks meer het was vanmorgen erg licht bruin sorry voor details en zo en net weer alleen bij afvegen ik heb ook niet echt een ongi gvoel of zo dus ik hou 34 dagen maar aan en ik zie wel Female we draaien duimen voor je succes vissie balen succes hopelijk is oktober betere maand gr maria
vissie; duimen voor oktober!!! en...Female, van mij ook al een voorzichtige felicitatie... hoop dat je deze week een duidelijke streep krijgt... hier vandaag niks gezien...gen duivels bedoel ik dan he.verdubbelt dat HCG echt pas om de 3 dagen?? Zijn hier nog baarmoedermond experts?? Mijn baarmoedermond is echt hard en dicht... en voelt anders als ik hem aanraak...normaal voelde ik niks als ik dat deed, maar nu een ander gevoel???
Female, dat ziet er veelbelovend uit!! Denk net als velen dat we je kunnen feliciteren Helaas Marloes, ik ben geen baarmoederexpert Het enige waar ik wel eens op gelet heb, is of mn spiraaltje nog aanwezig was. Maria, dus t is nog spannend voor je..... Vissie, balen Moons en anderen, ik duim!!!
marloes80 hoe langer je wacht met testen vrhoogt het hcg maar er zijn vrouwen die pas in week 6 positief testen dus dat zegt er zijn zelfs weinig vrouwen die net voor hun nod positief testen weet niet als je vruchtbaar bent word hij zachter en zodra dat voorbij is sluit het weer dus zou kunnen gr maria
tja, dan wachten we maar gewoon af... wat anders, haha ik had de digi test, maar voor de 2e keer testen wil ik de kruidvat test gebruiken, ligt al klaar... jullie vandaag nog iets leuks gedaan?? wij zijn even naar baarle nassau geweest, maar daar was het zo druk... pfff..gewoon door gereden maar voor de rest niet zo veel gedaan.. Hebben jullie nog een idee: wat eten we vandaag?? ik heb nog geen idee..
Ik heb momenteel de opruimwoede, dus ben hier in huis bezig geweest met opruimen. Is wel even makkelijk dat Iris bij haar pappa is dan heb ik even de ruimte om te doen en laten wat ik wil. Momenteel weet ik ook even niet wat we gaan eten, dus mensen kom maar op met ideetjes . Mensen die momenteel in spanning zitten om te testen wens ik sterkte en heel veel s6!!! Groetjes, Astrid
ik doe het makkelijk vandaag heb aardappeltje met groente uit een zakje zit ook vlees door heen en zo van aviko en doe er een visje bij bakken jammie jammie gr maria
Ik heb echt totaaaaaaal niks zinnigs gedaan vandaag.. Beetje voor me uit zitten staren.... naar de test zitten staren..... dit forum gelezen....... nog even voor me uit staren..... mn vriend smsen..... forum lezen....... voor me uit staren...... En dat was ongeveer mijn dagindeling...
mmm ja eten, wij hebben niets in huis. Dat wordt dus verplicht uit eten Misschien een pannenkoek in Lage Vuursche en dan lekker het bos in. Ik bewonder je opruimwoede Astrid. De keren dat ik dat heb zijn op 1 hand te tellen. Ik heb alle hoop dat ik t.z.t. last krijg van een soort nesteldrang en dan blijvend heel actief word in huis
@Sophie ....een pannenkoek in Lage Vuursche ...Hmmmmm jammie Heb ik vorige week even met een vriendinnetje gedaan , samen met onze honden was errug lekker!! Wij doen vandaag lekker makkelijk denk een pizza-tje bestellen.
Net een behoorlijk aantal pagina's doorgelezen, het meeste alweer vergeten Ik wil wel Oek Oek feliciteren met haar zwangerschap, en zo te horen zijn er toch een aantal die overtijd zijn en grote kans hebben om ook zwanger te zijn. Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen
Mirre, een pizzaatje klinkt ook goed. Er wordt hier net naar me geroepen dat we ook wel een saté ergens kunnen gaan eten. Pfoeh, moeilijk heh keuzes