ik heb maar snel een paar tosti's gebakken... nog een echtelijke ruzie aan overgehouden haha, want zijn moeder deed dat altijd in een tostiapparaat. maar daar we die niet hebben, hup gewoon in de koekepan... niks mis mee en veel lekkerder... haha kon hij mooi zijn eigen tosti bakken en wat zegt hij: mmmmmmm lekker..... (schoon)moeders........grrrrrr
mmmmm lekker tosti's, altijd goed Als mijn mannetje mijn kookkunsten gaat vergelijken met zijn moeder, ben ik nergens meer
Heb niet alles door kunnen lezen hoor maar heb wel het feit meegekregen dat oek oek de volgende zwangere is. Van harte meid! Ik ga gauw ff verder lezen
Het is de 1e ronde hier, heb vorige week wel wat krampen gehad en redelijk vaak last van maagzuur maar ik hou dat maar op ontpillen.... kan het ook niet tegenvallen he Maar nog geen spoor van naderende duivels dus nog ff spannend hier
hoi meiden! ik heb nog niks gelezen dat ga ik zo doen maar zag heel snel dat oek oek zwanger is. alvast GEFELICITEERD! nou even snel een update voordat ik weer 50 pagina's ga doorspitten hihihihi ik heb nog steeds GEEN ei... ik zit nu op dag 15 dus ik vind het allemaal heel vreemd. mijn temp is wel weer gestegen naar 37 dus ik kom er nu echt geen wijs meer uit.
hey marloes! nou ik heb een digitale van clear blue (is wel errug duur) en ik gebruik deze als ik wakker ben. dus echt als ik opsta. eerst tempen en daarna ga ik snel plassen en gebruik ik meteen de ovutest. ik snap alleen niet dat ik nog geen positieve uitslag heb gekregen maar ja ik heb nog 3 teststaafjes dus we kunnen nog even vooruit... hoe is het met jou? nog geen positieve test in handen>
ik heb die test ook gebruikt, maar de staafjes waren op en toen heb ik mijn eisprong gehad... sommige merken zeggen zelfs,dat het beter is om later op de dag te testen... morgen of dinsdag test ik opnieuw, ben erg benieuwd..
ok later op de dag... hmmm tja ik moet morgen weer werken dus ik vind dat ook weer zoiets om dat dan daar te doen hahaha. maar er staat wel op de test dat je 4 uur niet mag plassen voor het testen. ik stel het klussen nu ook steeds uit omdat ik het óp de dag vd eisprong wil doen om zo maar te hopen dat het nu zeker wordt bevrucht hahahaha. maar morgen gaan we klussen hoe dan ook. maar wel spannend zeg dat je morgen weer gaat testen. zijn er veel dames zwanger geworden? ik heb geen zin om 30 pagina's terug te lezen ....
ja zijn best wat dames zwanger dit weekend... oek oek... female (licht streepje) maar duur het die cb ovu testen... pfff... en ik kreeg niet eens een smiley te zien.. ligt weer 30 euro in de vuilnisbak... gelukkig had ik een kadobon..
ja idd een smiley! ik wil er ook een.... als ik het staafje eruit haalde zag ik ook elke keer een hele lichte tweede streep. wil dat dan zeggen dat het nog lang geen ovulatietijd is? want met gewone teststaafjes moeten er 2 gelijke duidelijke strepen te zien zijn. nou bij mij zie je er maar 1 heel duidelijk en die andere nauwelijks.... als ik over 3 dagen nog geen smiley zie dan kap ik met die k*ttesten! hihihihi
Hey ladies!! Hebben we al gegeten ondertussen? Wij hebben lekker bij me pa gegeten, das traditie-getrouw elke zondag ffks een vorkie van zijn heerlijke Italiaanse kooktalent meeprikken. Lekker&makkelijk! @moons/marloes...dus beide geen ontpillers meer...Ik heb net ffkes over de rug van Gerrien mee gekeken in die glazen bol...Man! Wat is dat ding troubel...Beetje glassex zou een veel heldere uitslag geven...maar...euhm...Ik dacht toch ook echt 2 positieve testen te zien... @vissie...he bah! Die ellendelingen ook al weer bij jou gekomen...knuffels meisje....enne....welk plaatje met welke test dacht je gemist te hebben? Als t gaat om die van female....die heeft er nog geen foto op gehad want manlief had het kaartje meegeonomen uit de camera...of zo @noesje...hie staat het er ondertussen bij jou voor meiske? @manueel...en bij jou?? @Gerrien...nu je na mijn toverkussie weer kan klussen is het natuurlijk niet de bedoeling dat je gelijk al het zaad laat verschieten he...stille! Voor wie ik vergeten ben dan een dikke zoen extra! Ik ga zo met t menneke op de bank een 2de poging wagen voor nieuwe pirates of the carrabian..met hmmmmmmmm Johnny depp *kwijlpoppetje*
jaloers, jaloers ik wil ook Johnny Depp... vriendje helaas niet... ninetje ga morgen kijken of de glazen bol klopt.... of dinsdag hihi Kim...gewoon om de dag sexen...dan weet je zeker dat er spermies zijn als het eitje plopt... ik ga die testen ook nooit meer gebruiken... zonde van het geld..
@Marloes80: Je hebt ze waarschijnlijk toch niet meer nodig . Over een paar dagen heb jee een positieve zwangerschapstest
Zo even "uitbuiken" en bijleen achter de pc. Lekker makkelijk vanavond chinees gehaald. Jummie Nu ga ik echt even bijlezen bij de andere items! En dames, blijven duimen he
Hallo iedereen heb even weer bijgelezen, wat kunnen we kleppen zeg. Heb niet veel te vertellen en alles wat ik heb gelezen weet ik niet meer wat ik erop moet reageren het is ook zoveel. Heb vandaag weer de hele dag gewerkt ben de hele dag al moe niet meer normaal straks even op de bank een filmpje kijken maar weet nog niet of ik het einde wel haal Ik duim voor iedereen Marloes het word nu wel erg spannend he ben benieuwd wat het word ik hoop een positieve test Groetjes Alida
Ninetje, lekker Italiaans. Komt je vader uit Italië? Ik ben jaloers, of nee ik benijd je moet ik zeggen heh Wij hebben terrasje gepakt en zalm uit oven met friet gegeten. Ook lekker en gezellig. Die glazen bol voorspellingen gaan we voor. Meiden morgen meer +++!!! Heb mn mannetje net nog even op t hart gedrukt geen zaadjes te verspillen komende week Hoezo controledrangerige doos, maar ja hij heeft echt altijd zin Gezellige avond verder!!!