Owh in de tussentijd al weer heeeeeeeeel wat bijgeklets...snelle dames!! Gelukkig voeloen jullie je wat beter angeleyes en manuela!
Ze is 11 weken, voor begin maart. Dus ja, dan moet het wel snel raak zijn bij ons natuurlijk... Maar het lijkt me echt superleuk, dan kun je lekker tegen elkaar kletsen en zeuren, (zodat je daar anderen niet mee hoeft lastig te vallen....) Moeilijk is dat hè, om je mond te houden tegen goede vriendinnen. Ik wil het nog wel een verrassing laten ook voor de familie, ik bedoel, wie weet hoe lang het nog duurt. Zo de badkamer blinkt weer! (wat heb ik daar toch een hekel aan! =P~ ) -x-Vissie-x-
blegh! Nee dank je Terese! Normaal komt iemand anders dat doen, maar die had vakantie... Dus dan maar weer eens zelf aan de slag. -x-Vissie-x-
Hey dames, Gaat al weer stukken beter. Nu ff de ongi uitzitten en op volle kracht vooruit. Ik heb trouwens vanmiddag een sollicitatiegesprek, een wteede gesprek al. Voor de functie van activiteitenbegeleidster op een naschoolse opvang. Ik heb een goeie baan nu hoor maar wil graag weer terug naar de kinderen. @francisca, echt balen voor je meis als je een MK hebt gehad. @poessie, ik weet niet hoe je dat het beste kunt doen. Ik ga ook ongeveer vanaf dag 10 om de dag klussen, en daarom heen gewoon wanneer we zin hebben, ook al is dat elke dag @mark en maria, lekker he die ongi dagen. nu begrijp ik wat men zegt in de wachtkamer, je bent niet vruchtbaar en niet zwanger. maar je wilt ook niet graag klussen want dat wordt zo'n troep. Ik maak deze periode nu voor het eerst echt mee. hoe iedereen daar toch elke keer doorkomt..... @vissie, ja ik heb een vriendin wel verteld dat "we bezig zijn" hihi zij is al moeder van een tweeling en af en toe kan ik bij haar checken of dingetjes die ik voel symptomen zijn haha. trouwens mijn badkamer mag ook nog gedaan worden hoor enjoy your day liefs Ang
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het een vriendin vertelt! Ik probeer me voorlopig nog even in te houden, maar hoe lang ik dat volhou, dat zien we wel!
Ik wil even garag kwijt dat ik jullie allemaal echt super lief vind! Bedankt voor jullie reacties, ik ga er gewoon weer voor!
Ik snap er niks van en ben geen rekenwonder Hier komt mijn cyclus: 12 t/m 17 nov 23 t/m 28 dec 27 t/m 31 jan 27 feb t/m 31 maart 22 t/m 27 april april 22 t/m 26 mei 30 juni t/m 4 juli 29 juli t/m 2 aug Wanneer is mijn NOD??? Alvast bedankt voor jullie hulp... Groetjes, Velobabe Hoe zit dat trouwens met de eisprong, die is toch 14 dagen voor mijn NOD?
Franciska; wat goed van je!! Samen redden we het wel Angel eyes; wat fijn dat je ook weer beter voelt! Veel succes met je gesprek, ik ga voor je duimen Zo mijn ongi is weer weg, dus we kunnen nu aan de klus (voor het eerst zonder de pil!!) Whaaaa nu is het echt!
Manuela, bij mij is het vandaag ook echt over en ook wij kunnen voor het eerst aan de klus, alleen was mijn eerste cyclus ietsjes langer, dus ik moet iets langer wachten... we lopen dus wel ongeveer gelijk.. Maar wij hebben dan meer tijd om raak te schieten, haha!
Ja we hebben bijna dezelfde banner inderdaad!! Maar dan is dit jullie tweede ronde toch? Enne, raak is raak he?! Of het nou van 1 x klussen of van 10 x keer
jeetje wat wordt hier veel afgeschreven zeg, ik kan het niet meer bijhouden. ben haast een half uur bezig om bij te lezen en dan staan er weer een aantal berichten. allereerst alle nieuwe september NOD-ers: balen zeg dat ze zijn door gekomen @Velobabe: ik ben ook niet zo'n rekenwonder maar ik zou zeggen dat je cycles ongeveer 29 dagen is, maar wat je kunt doen is de dagen tellen van de eerste dag van je ongi tot de laatste dag van die cycles bijv van 30 juni tot 28 juli is 29 dagen. zo kun je zien hoelang gemiddeld je cycles is. zoals je het nu op hebt geschreven is het nogal moeilijk rekenen. als je nu bijv 29-28-30-28-29 als uitkomst hebt dan pak je de langste cycles als uitgangspunt. hopelijk kun je hier iets mee.
@velobabe Ik heb even snel zitten tellen, volgens mij de laatste cycli: 33-29-26-35-29 gehad. En ze zeggen dat je de langste moet aanhouden. Dat is 35 dus laatste ongie is begonnen op 29 juli, hier moet je dan 35 dagen bij optellen.... dat is.....volgens mij 1 september. maar ik kan een dagje mis zijn hoor....
Manuela, nee ik vind het de eerste ronde, want we hebben het een maandje veilig gedaan.... Wat een geduld..pff! Ik dacht dan kunnen we mooi aan het idee wennen. Maar daar had ik dus geen hele maand voor nodig!!!! Ik ben dus wel al op 6 juli gestopt met de pil, maar daar alleen wordt je natuurlijk niet zwanger van, hihi! We zullen zien wie de beste schutter is... laten we hopen dat ze het beide erg goed kunnen en dat dit de eerste en laatste ronde wordt... Hou jij gewoon de cylclus aan als met de pil?? (of slikte jij nu geen pil??)
Hihi dan is het inderdaad wel de eerste ronde voor jullie. Wij gaan geen andere anticonceptie gebruiken, vriendlief heeft een hekel aan condooms (zo erg dat als er een omheen gaan het vogeltje wegvliegt zeg maar ) En ik wil gewoon meteen beginnen. Ik heb er al lang genoeg over nagedacht en nu ik de beslissing heb genomen, wil ik er ook voor gaan. Mijn mannetje wist al sinds we bij elkaar zijn dat hij kindjes met mij wil dus het lag echt aan mij. Ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus zal lopen want ik heb de afgelopen dagen nog een pilongi gehad en gisteren had ik weer moeten beginnen met een nieuwe strip maar dat doen we dus niet! Echt zo spannend!! Ik hoop inderdaad dat dit de eerste en meteen laatste rond is, want ik vind het wachten nu al erg genoeg! Liefs Manuela
Weer al iets wat we gemeen hebben, ook bij ons was het mijn beslissing. Vriendje heeft 4 jaar geleden al en gevraagd of we er niet eens aan zouden beginnen..??? O dat is het ook erg spannend als het je eerste ronde meteen na de pil is!!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je nu niet meer een hele maand wil wachten! Dan weet je inderdaad nog niet wat de cyclus gaat doen. Dat kan ik ook niet met zekerheid zeggen natuurlijk, want misschien is mijn 2e cyclus wel 50 dagen... Wie zal het zeggen?
Manuela79 heel veel klus plezier hihi het kan in de eerste ronde raak zijn maar ook ronde 2 of 3 dus het is altijd spannend wees er niet teveel mee bezig geniet er gewoon van maar dat geldt voor de meeste vrouwen als je er teveel mee bezig bent kom je meestal iedere keer voor een teleustelling en dat is niet prettig hier is het gelukkig alweer wat minder aan het worden denk nog dag of 2 en dan is het weer klussen met ze 2
Zo, er wordt heel wat afgekletst hier, ga ik nog missen strax op vakantie. Aan de andere kant is het misschien wel beter er minder mee bezig zijn. Het gevoel tijdens en vlak na je ongesteldheid is heerlijk, dan weet je in ieder geval zeker waar je aan toe bent, maar na de eisprong.... Hoe dan ook, ik belde net even voor een algemene vraag naar de schoonheidssalon, blijk ik een afspraak te hebben vandaag en ik dacht donderdag, zucht. En dan ben je na het stoppen met de pil ook nog eens 2 kilo zwaarder, zucht. En dat terwijl je ook aankomt als je begint met die troep. Hebben hier meerdere last van?? Maarrrrr, september wordt onze maand! (klaagmodus uit)
Hai lieffies.. ik heb even niet bijgelezen, want jullie gaan zo hard! Iig fijn voor degene waar de ongi voorbij is, Lekker weer aan de klus... Wij klussen gewoon nu al, als het lukt om de dag.. Maar als we geen zin hebben niet... Ik heb mijn beste dinnetje ook verteld, nog wel meer weten het... Toch fijn als je het erover kan hebben... Francisca: You go girl!!!! Velobabe, idd je langste cyclus aanhouden... en gewoon flink klussen Lees zo verder, even eten..