NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Maria, nee hè, zijn ze nou toch gekomen? Verdorie toch, balen is dat hè? Nou ik zie je wel in oktober, dat wordt onze maand!

Caro85 Alvast gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, en nu maar hopen dat de ongie uitblijft!

Manuela, Moons, Miza jullie maken het wel spannend zeg! Ik blijf jullie volgen hoor (iedereen trouwens) maar het is wel erg spannend bij jullie!

Noesje
    , balen dat hij negatief was. maar je bent nog vroeg hè? Het kan nog makkelijk!

Silvia, tjee dat is vervelend zeg. Nu weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Veel sterkte! Hopelijk test je binnenkort alsnog positief en anders moeten de** maar snel komen!

Tanja20, ohw bij jou zijn ze ook gearriveerd! Balen meid. Veel sterkte in oktober!

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey tanja wat jammer meiske!
    ingiemopje bah weer eentje die naar de tandarts moest. beterschap meiske!
    moons het wordt steeds spannender! ik hoop zo dat jij ook een plusje krijgt!
    je bent welkom, wij gaan gewoon samen w8 op ons eitje hihihi

ik heb nu nog ergere steken in mijn baarmoeder dan normaal (en die zijn nu al 15 dagen aan de gang!) dus ik denk dat het ei op weg is :D

ik verheug me zo op vnv! ik kan niet w8 tot het half 11 is.....

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Bedankt Kim, ik kan nu weer wat drinken hihihihi...

en jij... op naar een super eitje vanavond hé!!! En flink klusplezier!!

Caro: by the way, nog gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk!!

Wij zijn a.s. zaterdag een jaar getrouwd.... MIJLPAAL..... (vrijdag is NOD...).....

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou ingie dat zou een leuk kadootje zijn!
    maar ben je met een ei even vruchtbaar als de dag daarvoor?

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    :( morgen NOD en ik voel de krampjes al komen...op naar de volgende ronde dan maar...

Hoop dat er niet te veel meiden mee gaan hoor!

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    kiki geen bloed geeft moed!
    dus wie weet....

7. Niet meer actief

Een goede middag Lady's

Ik dacht, laat ik ook maar weer even van me horen.
    Ben een beetje stilletjes de laatste tijd. Maar dat komt omdat er in de privé sfeer vanalles aan de hand is waardoor ik me een beetje down voel.
    Maar daar ga ik me hier verder niet over uitwijden.

Veel belangrijker zijn de aankomende testers hier ;)
    Wordt heel erg spannend voor sommige meiden zeg
    Ik hoop echt nog op een paar positieve testen.
    Dus ook al hoor je me niet...ik lees nog steeds gespannen mee hoor.
    Ik duim voor jullie allemaal.

Liefs,
    Gerrina

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hoi allemaal,

mijn nod zou woensdag of donderdag moeten zijn, maar voel ongi pijnen vanaf vrijdag, zaterdag niks en zondag avond zijn ze er weer en nu weer niet :( ...word je hier onzeker van of niet?

Succes iedereen!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier dus ook Moons, vind het wel raar hoor... nega testen..geen ongi in de buurt.. Bij mij is de BBmond ook hard, als het puntje van je neus zeg maar... Voor de rest niks gevoeld vandaag..
    Ga zo thuis eens kijken naar mijn gesloopte test... en posi test kun je ook bewaren.. haha... en anders echt wachten tot veeeeeeeeel en lang overtijd....

10. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Volgens mij wel hoor. Want je eitje is ca. 12 (meen ik gelezen te hebben) uur ontvankelijk. Dus als je gisteren geklust heb, is het goed. En als je eitje er nu nog niet is, en jullie klussen vanavond, is het ook goed. Dan zit het helemaal goed. Zaadjes kunnen meerdere dagen overleven..... Ze hebben natuurlijk ook tijd nodig om het eitje tegemoet te zwemmen en het eitje heeft tijd nodig om de afstand eileider naar baarmoeder af te leggen.

(au au au, de verdoving laat na, en ik heb het gevoel dat een slager aan het werk is geweest in mijn kiezen.... au au au)

11. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey meiden!!kom me maar eens hier melden!ga alleen niet alle pagina's terug lezen!!mijn god wat kletsen jullie veel haha!!ga voor iedereen duimen dus bij deze!!!

liefs maloeke

12. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

5 sep 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    hallo allemaal!

Ik heb ook niet alles zitten lezen hier hoor! Ik ben 9 sept. ongi geworden was balen :( Maar goed er zit niks anders op dan doorgaan he?

Veel geluk iedereen!!

Vind het trouwens een leuke site dit, je kan lekker je verhaal kwijt :D

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey gerrina, wat vervelend meid dat je niet lekker in je vel zit! als je een luisterd oor nodig hebt zijnwij (in elk geval ik) hier voor je. praten wil soms heel erg opluchten meiske.

nou marloes jij houdt het ook goed spannend hé!

14. Niet meer actief

over 2 daagjes word ik al weer 27 en dan vier ik mijn verjaardag de 16e en de 17e is mijn nod dat betekend toch dat ik dan de 16e ongi moet worden (of eigenlijk niet natuurlijk) pff ik zou dat toch moeten weten langzamerhand maar tis ook allemaal zo verwarrend steeds

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey gemke, ik beno ok bijna jarig!
    wat gezellig nog een maagd!

16. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey Dames,

Ik ben ook 3 dagen overtijd!
    Ik voel me al een week behoorlijk belabberd! Heb behoorlijke krampen in mijn onderbuik en ook heel veel last van mijn onderrug!! Heb giganties veel dorst!!
    Verder moet ik me rustig houden anders wordt ik behoorlijk misselijk!!
    Ik wacht nog een paar daagjes met testen, want ik denk dat de krampen van het ongie worden zijn(hoop het niet) ;)

Succes en sterkte allemaal!!

Liefs Tanja ;)

17. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames

Dank je wel ninetje voor je anwoord. Ik ga ns n kijkje nemen bij de temperatuurkaartjes. Mercikes hoor

18. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Sterkte Ingiemoppie! Ik weet wat het is, ben anderhalve week geleden ook geweest... Als de verdoving nog werkt is het een irritant gevoel in je mond/lippen, maar als hij is uitgewerkt is het ook geen lekker gevoel! Ik ben toen lekker vroeg naar bed gegaan met een paracetamolletje en de volgende dag ging het al beter. Had alleen kramp in mn kaak... en de volgende dag werd ik ook nog eens ongi, leuk hoor! :(

Maar laat je maar lekker verwennen hoor!

19. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Mispoes ik heb je verhaal gelezen

ik ben even helemaal ondersteboven.Het is inderdaad niet leuk op deze manier en laten inderdaad voor jou de :evil: maar komen.

ik hoop voor je dat ze snel in aantocht zijn kan je met een schone lei beginnenl.

Liefs Indey

20. Niet meer actief

Thanx Kim. Je bent een schat.
    Maar dit is toch iets wat ik zelf op moet lossen.
    En aangezien ik een eeuwige optimist ben, geloof ik wel dat ik hier ook wel weer uit kom.

Ga jij maar es lekker aan de klus. Dat ei van je wil nu toch echt bevrucht gaan worden. Hij staat op springen! :bounce:

Deel Deze Pagina