Goh, het wordt toch allemaal nog steeds spannend!!! Zet hem op, posi testen!!! Wacht met smart op Mei mama's!!!!
Ik zet mijn geld in op Tigger Wat? Ow die is al zwanger! Serieus....ik zet al mijn geld in op Moons Ik voel ut aan me water
Nou meiden, ik ga toch echt door naar oktober Ik wens jullie al het beste en hoop op veel positieve testjes!! Moons, Marloes, Pearly, Candijtje etc. Ik blijf natuurlijk wel meelezen hier hoor Liefs en bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Manuela
Dankjewel lieve Marloes! Enne ik zet mijn geld in op jou hoor. Jij MOET gewoon een posi test krijgen!! X
Hmmm, volgens mij heb ik te vroeg gejuigd... net al wat bruin bloed verlies... Maar als t`doorzet heb ik toch een mooie cycles gehad.... 1x na de pil ongie een echte menstruatie na 28 dagen, dat is netjes dacht ik... Maar ik wacht nog ff af of het echt doorbreekt....
Hallo, ik ben Cath en wij zijn toe aan een tweede kindje. We zitten nu in de eerste ronde en mijn NOD is 20 september. Iedereen heel veel succes!
Hallo dames Ik ben moe ga lekker slapen en zie jullie morgen wel weer Trusten Iedereen die morgen gaan testen veel succes en hopen op allemaal positieve testen Groetjes Alida
Met de zwangere jingels gaat het goed. Ik voel me prima, af en toe een steekje in de rug of in de buik, af en toe wisselend humeur. Maar ik mag absoluut niet klagen.
Hoi meiden, Ik ben bang. Ik heb sinds vanavond wat pijn in de buik en iets bruin bloedverlies. Ik ben zo bang dat het misgaat . Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt, terwijl het goed afliep?