NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja jackie ik weet het ook niet meer! elke ochtend vol goede moed gaat madametje testen! maar teleurstelling... :(

al is het maar dat ik me lijf snap! maar nee.
    ik heb uitgeslapen vanochtend, ik vond dat ik dat wel had verdiend, dus pas om half 11 getempd en nu was die 36.9.

aardig hoog dus, maar dat zegt bij mij tegenwoordig ook niks meer hahahaha.

die poezen van mij zijn vandaag VERVELEND! ze zijn nog maar klein maar toch. het zijn net kleine kinderen. hele dag om aandacht vragen miauwen kopjes geven en zeuren! en verder doen ze alles wat niet mag om mijn aandacht te trekken hahahaha

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    aaaah das lief van die kleine miauwertjes. Me lief heeft er 1 gehad (met ze ex) en wil der nu niet meer 1.
    Wel zou ik dolgraag een pup willen maar dat is pas mogelijk als er een kleine is daar ik 39 uur werk.
    Ben jij vrij vandaag? lekker zeg, ik moet het in me eentje runnen hiero collega is op vak.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nop, bij mij wordt er vandaag niet getest. Ik heb echt een ongelooflijk ongi-gevoel. Dikke tiet (ja, inderdaad maar eentje, de ander doet helaas nooit mee), opgezet buikje, chago tegen m'n mannetje, kleine krampjes en chocolade vreetbui in aantocht :)

Nee, ik denk dat ik gewoon een paar daagjes later ben. Volgende maand weer nieuwe kansen!

En om zeker te weten dat ik niet in de verleiding kom om een test te kopen, ga ik zometeen in het tuincentrum plantjes kopen en zover ik weet verkopen ze daar nog geen zwangerschapstesten ;)

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha kiki, nou dat zou wat zijn als ze ze daar zouden verkopen!

ja jackie ze zijn nu bijna 10 maanden maar het zijn maine coon kittens. die zijn p[as volgroeid met 3 jaar. dus blijven heel lang klein en ondeugend hahahaha. leon wilde er nooit een, had eenhekel aan katten. toen gingen we op het huis van zijn vriend passen die er ook 2 had en toen was hij verkocht! ik ben gek op beesten, als het aan mij lag zat mijn hele huis vol hahaha

volgens FF heb ik vandaag mijn meest vruchtbare dag maar het gekke is dat ik er gewoon geen zin meer in heb! dat verplichte klussen is echt niks voor mij. naja ik ben niet verplicht maar wil zo graag een kleine hahaha

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ben btw niet vrij vandaag. moet eigenlijk naar school (studeer nog deeltijd) maar ik kan het niet opbrengen. ik zit beetje in een dipje.

6. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hm ja kim kopop meid.
    We willen het allemaal heeeeel graag en dat verplichte ach ja. Weet niet hoeveel je normaal klust maar ik moet gewoon afentoe de rem op me mannetje zetten die wel elke dag wel en het liefst 2x dus daar ligt het niet aan (of wel :) )
    Oh maar een dagje lekker thuis blijven is ook lekker

7. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Hoi meissies hier...

Wat zag ik nou... Moons naar oktober... Candijtje naar oktober... dat was toch niet de bedoeling? En ik geloof dat ik er nog meer gezien heb, en helemaal geen nieuwe positieve testen :( !

Dat gaat de verkeerde kant op, morgen moet er toch weer minstens 1 nieuwe zwangere zijn?!

Ik blijf voorlopig nog in september, zit hier al oneindig lang voor m'n gevoel. Tja, 2 NOD's in september, op de eerste en de laatste dag! En ik hoop nooooooooooooit in de NOD oktober te belanden :)
    M'n ei komt bijna dus ik ga er nu snel weer vandoor ;)

8. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha nou bij ons is het andersom, ik wil wel 2x op een dag maar leon niet hahaha

maar het idee dat je moet hou ik niet van. maar goed ik moet leren dat alles op zn tijd komt en niet alles altijd gaat zoals ik dat wil hihihi

maar dat dipje komt niet door het hele zwangerschapgedoe hoor ;)

en vandaag is het zo lekker weer! leon zal wel kwaad zijn als die thuiskomt dat ik thuis zit maar ach, heb er schijt aan. soms moet je jezelf ook eens kietelen toch?

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden ik ga jullie verlaten en naar oktober :cry: :cry:

Mijn lichaam en geest hebben me goed voor de gek gehouden ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Veel succes hier allemaal ;)

En ik wil er niet te veel terug zien in oktober ;)

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    neeeeeeeeeeee noesje!

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ja jammer genoeg wel. Het is niet veel een paar druppels maar helaas :cry:

12. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    jeetje zeg, ik durf niet eens te testen vandaag!! Iedereen gaat door naar oktober!!! :confused:

Liefs Pearly

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou pearly, er MOET toch iemand een +je testen!
    en aangezien je al 4 dagen overtijd bent.... :D

14. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    testen testen testen testen hihi :)
    wij willen een dikke vette + zien
    he balen noesje
    Er gaan er idd naarmijn idee ook teveel door nu hoor.
    Kim zullen wij deze maand dan ook maar een +je doen :) jajajajajaja ikwilhetikwilhetikwilhet
    not desperate hoor :)

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahahaha jackie je bent echt een lekker wijffie!

ik ik wil ook een plusje hebben of een tweede streepje, ik neem al genoegen met een hele lichte hahaha

er gaan er idd veel door, heb het idee dat we nu al met weinig mieden over zijn, terwijl we net op de helft van september zitten!

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja precies daarom ze verlaten ons al zo snel maar in de nod lijst staan er nog genoeg hoor.

nou ik ga ff bammetje eten tot zo

17. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hallo meiden,

ik ben een tijdje niet hier geweest. internet thuis deed raar en het ging te snel om mee te kunnen praten op t werk. er moet ook gewerkt worden ;)

maarre ik heb iets heel geks...
    ik had heel veel symptomen vanaf 8 dagen na mijn ei.

grote borsten, en zeer pijnlijk
    vlagen van misselijkheid. een keer gespuugd
    steekjes in mijn baarmoeder
    hele rug en gezicht vol met pukkeltjes (sinds een dag of 3)

toen kreeg ik afgelopen donderdag (4 dagen te vroeg) wat meer krampjes en verloor ik smiddag roze bruin, vrijdags verloor ik roze rood en zaterdags was het weg
    Ik heb het maar gezien als een ongi maar het was veel korter en veeeeel minder als normaal
    zondags getest en negatief
    ik krijg steeds het advies om van t weekend nog maar eens te gaan testen.

sinds 2 dagen sta ik nu elke keer op met lage rugpijn, heel vervelend. daarbij heb ik heel veel afscheiding nu, het is heel dun en wittig.

vaaaggg, dus tot van het weekend blijf ik nog even hier ;)

ik duim nog steedsnvoor jullie hoor. zijn er al veel positieve testen geweest?

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik ga mijn lenzen eens in doen, want ik merk dat ik er echt neffe typ!

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ...zoo ben weer even bij gelezen...
    Wat een hoop naar oktober ... :cry:
    Bah!! :pukel:
    we houden de moet er in hor meiden!!

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He Noesje wat balen nou, ik hoop dat je meer geluk hebt in de volgende ronde!

Angel Eyes: Klinkt toch wel een beetje alsof je zwanger bent hoor, misschien had je nog te weinig hcg en test je binnenkort wel positief. Ik hoop het voor je! Spannend!

Deel Deze Pagina