NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je Zorra ;) Ik hoop het ook

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He dames,

Er gaan er idd veel naar Oktober...........
    Angeleyes, dat ziet er goed voor je uit meis!! Ga voor je duimen.

En hier, tja, ik blijf nog steeds hangen rond dezelfde temp, dus ik weet niet wanneer mijn ei nou eens komt. Mijn banner klopt iig niet!! ;)
    Ik had vanmorgen en nu nog, als ik opsta, last van mijn linkerlies, dus ik hoop dat dat te maken heeft met mijn eisprong.
    We zullen morgen weer zien.

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Patje, je ei nu nog?? Hoe lang is je cyclus normaal dan, als je nu nog een ei krijgt wordt je cyclus wel heel erg lang.

Liefs Moons

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, Moons, wat doe je me aan... ;) Nou zit ik alleen in die onzekerheid... He meid... vol goede moed naar oktober he.. er komen weer leuke dagen aan.. en nachten

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    zoooo marloes..Nog steeds geen :evil:
    SUPER!!!! Hopen dat het deze ronde raak is voor je... [-o< [-o< [-o< [-o<

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ik denk dat het raak is.... ga er weer helemaal in geloven!!!! Maar ja, wanneer weer testen... vriend wil morgen, ik dacht aan zaterdag

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Ja ik zou echt niet kunne wachten met testen..mar ja aan de anderekant als je ff langer w8 dan heb je meer kans dat hij het aangeeft en is de teleurstelling niet zo groot als je al vroeg test en is dan nog negatief...MOeilijk..ja of morge en zaterdag .hahahah kan ook nog...Maar spannend meid!!!Nou ik ben nu bijna op me vruchtbaaste hahah dussuh ik moet nog flink aan deklus en hoop net zoals jou te zitte over paar weekies... Ik duim voor je meid!!!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    zo, alles weer bijgelezen.... en weer dames naar Oktober... jammer jammer.. maar er komen weer leuke dagen aan..lekker klussen!!!

Ik ben nu lekker vrij, en ga zo even beetje werken...

ga nu trouwens echt geloven dat ik zwanger ben, en dan mag ik gewoon al over 2 weken de eerste echo (omdat ik bij de eerste z.schap een miskraam heb gehad)... JOEPIEEEEEEEE (beetje juichen mag al wel) hihi

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb net na advies van een medeforummer mijn cyclus opnieuw berekend en dan had ik eigenlijk pas gisteren ongi moeten worden. aangezien ik zondag al getest had kan dat natuurlijk nog te vroeg zijn.

kan twee kanten opgaan. of ik ben twee dagen overtijd of ik zit al een paar dagen in mijn nieuwe cyclus.

ik merk trouwens dat ik veel afscheiding heb. dat is toch ook raar in het begin van je cycus?

10. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    morgen mijn NOD ... spannend!

maar oh jee, ik voel me echt zooo zwanger, zelfs mijn bijk is beginnen bollen sinds enkele dagen ...
    Maar de nuchtere ik zegt: Je lichaam is weer de gek aan het houden met je ... ach ja, we zullen wel zien!

11. Niet meer actief

heb je we al bloed gezien dan????

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Angel Eyes: Je banner klopt niet ;) Voordat je ongi word kan je last krijgen van nattige afscheiding (volgens mij doorzichtig en dan niet rekbaar zoals in je vruchtbare dagen) Je zou morgenochtend nog eens kunnen testen. Ben benieuwd!

13. Niet meer actief

oh die banner klopt niet vandaar snapte er al niks van

14. Angel Eyes

Afgelopen donderdagmiddag kreeg ik krampjes, toen verloor ik roze bruin slijm, niet heel veel en nog geeneens een maandverbandje . vrijdag was het roze rood, maar nog steeds slijmerig. zaterdag was het weg!

terwijl ik zondag of maandag ongi had moeten worden en dus 3 a 4 dagen te vroeg ben geworden. al weet ik niet of ik dit als ongi moet kenmerken want ben nog minder dan een 3e van de normale ongi verloren. geen helderrood bloed en vooral heel slijmerig.

gisteren had ik 1 x tijdend het plassen echt donkerbruine afscheiding (klein streepje) nu niks meer.

ben dus even confuus wat ik moet aanhouden....... door de verschillende cycluslengtes wist ik niet of ik 27 dgn of 28 dgn als cyclus moest aanhouden. vandaar even gechecked met banner.
    ik heb voor het gemak mijn banner maar ingesteld alsof ik een nieuwe cyclus ben begonnen. maar zeker ben ik er niet onder.

15. Niet meer actief

het zou best een innestelbloeding zijn geweest meis wat je hebt gehad en dan ben je waarschijnlijk gewoon hartstikke zwanger

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @AngelEyes: Mijn schoonzusje verloor ook rond haar NOD bruin en een beetje slijmerig rood, ze is toch echt zwanger :D

17. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0
    Hey meiden, daar was ik weer terug van "vive la france" ik heb het mooie weer voor jullie meegenomen, hoop dat we er allemaal een beetje van kunnen genieten.

Ik zag dat er een hoop gebeurd/gekletst was de afgelopen 5 dagen...kan het niet allemaal teruglezen...zag dat er een aantal helaas waren overgestapt naar oktober....baluh, jammer, sh..

Maareh...zijn er nog wel pos.testers te melden?? Als ik iemand over het hoofd heb gezien...alsnog gefeliciteerd.

Als het goed is komt mijn eitje in zicht...lekker klussen dus...

18. Angel Eyes

meiden een kleine glimlach verschijnt :eek:
    ik krijg wel goeie hoop als ik jullie reacties lees.

mocht ik nou niet zwanger zijn dan weet ik niet of ik ooit de symptomen zal herkennen want ik heb nu zo beetje last (gehad) van alle mogelijke symptomen ;)
    ik denk dat ik morgenochtend gewoon een testjuh ga wagen, is die negatief dan van het weekend de laatste.

19. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0
    fingers crossed

20. Angel Eyes

thnxs samcat

heerst er trouwens keelgriep ofzo.
    Ik heb de hele ochtend het gevoel alsof mijn keel gaat ontsteken, raar dik gevoel. vooral met slikken voel ik het.

Deel Deze Pagina