NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Mariska, ik hoop voor je dat het gewoon een onschuldige bloeding is meid en dat je goed nieuws krijgt bij de vk

Marloes, morgen testen meid, hopelijk heb je nu echt een duidelijke streep.

Voor de overige testers, duimen, en voor de meiden die net als mij ongis zijn geworden, zie jullie in Oktober.

Liefs Moons

2. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Bedankt Moons. Ik hoop het ook.

Ik vind het erg vervelend voor je dat je naar de volgende ronde bent. Ik zag het positief in bij jou. Veel succes.

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Wat ik nou hier allemaal lees....

DAT was niet wat we hadden afgesproken dames!!!

Verdikkeme!! Zo gemeen he van het lijf...laat ie je overtijd zijn en hoop krijgen en dan...pats! Bah!

Allemaal een warme knuf en volgende ronde beter....

@noesje...hmz balen...dan moet ik opnieuw gaan zoeken naar die dame uit me droom! Ik denk dat ik de droom tever uitgespit heb...Knuffie! Deze maand beter!!

Ik heb overigens weer zon heerlijk droom gehad...

Ik kwam een meisje van heeeeeeel vroeger tegen waarmee ik in de klas heb gezeten...Ik ben haar wel vaker tegen gekomen in het echie maar kon dan nooit op haar naam komen....

Nu weet ik em weer...haar naam is Ingrid en in mijn droom was ze dus kort zwanger...ze kon me niet zeggen van wie want haar man deed schijnbaar vaag werk... :rolleyes:

Nu denk ik niet dat het om dat meisje zelf gaat...maar om de naam Ingrid...Op zoek naar een Ingrid dus van wie haar man vaag werk doet...

Ook kwam de naam Ben Steller (ken wel een Ben Stiller) in de droom naar voren...die had iets met een ziekenhuis te maken...

Lekker vaag weer..maar gezien ik tot 2 keer toe een juiste zwangerschaps droom heb gehad...houdt het me wel erg bezig...

Bij noes zat ik er helaas naast...Ik dacht haar gezicht te herkennen als het gezicht van de dame in mijn droom met dat rare groene plusje op de test...Ook draagt noes dr man een groen bandje op een van de fotos...vandaar dat ik dacht dat zij het wellicht was...Sorry voor Noes als ik valse hoop heb gegeven...Ik ben hier nieuw mee....

Wel krijg ik zeer binnenkort hulp van een paranormaal begaafde dame met de ontwikkeling..

Kussie allemaal!

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Mariska: ik hoop dat het een onschuldig iets is.
    Pearly: binnenkort nog maar eens testen. Je klinkt behoorlijk zwanger.

Ennuh Ninetje: Ik heet Ingrid.......
    Maar of mijn man vaag werk doet? Hij is monteur bij een autobedrijf.....
    hihihihihihihihi

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hahaha ingie die van mij ook maar is niet vaag toch????

ninetje wat interessant zeg. Ik ga dit jaar weer eens naar een para beurs met me collega vind het altijd interessant enlaat altijd een aura foto maken

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hihi Ingrid...

En de rest...de naam enzo en het ziekenhuis?

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Nou meiden, ik heb contact gehad met een doktersassistente. Helaas is mijn eigen dokter op vakantie, dus hebben we een plaats vervangende arts gebeld.
    De assistente leek het beter nog even een week of twee geduld te hebben. Die vlokken in de urine hoeven helemaal niets te betekenen te hebben. Het kan zijn dat ik omdat we bezig zijn zwanger te worden, en er dus veel mee bezig ben, onbewust mijn cyclus aan het uitstellen ben. Het kan ook zijn dat ik gewoon een keer een hele cyclus oversla.
    Volgende week is mijn eigen huisarts er weer, mochten de duivels er dan nog niet zijn, bel ik volgende week hem maar op.

8. Ingiemoppie

Die zeggen mij helemaal niets. Zelfs niet een variatie hierop.....
    Ik ga nog eens diep nadenken.
    Wel is mijn man vorig jaar december in het ziekenhuis geweest om zijn knoopje eruit te laten halen. Maar hubbie smst dat die Van de Ouden heet.

Mijn moeder moet over anderhalve week naar het ziekenhuis voor een MRI scan (5e aangezichtszenuw is ontstoken)...

je maakt het wel lekker spannend....... ik hou hier wel van!!!

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    owh jees....weer een *wacht het nog maar eventjes af* bij een ha...

Ik geloof niet dat je je cyclus kan uitstellen hoor als je er *teveel* mee bezig bent....Ik ben er ook best veel mee bezig en bij mij komen ze altijd keurig netjes op tijd...

Ben je nog maar net gestopt met de pil of andere hormonale voorbehoedsmiddelen?

10. Ingiemoppie

bij mij komen ze ook netjes op tijd. Ondanks dat we er mee bezig zijn. Raar hoor. Weer zo'n HA...

knuffie van hier.

11. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Hey meiden,
    ben ff twee weekjes niet geweest en krijg het nu zo 1,2,3 helaas allemaal niet bijgelezen die 200 pag.
    Maar voor iedereen bij wie die ***@@### :evil: :evil: zijn gekomen: balen en succes in de volgende ronde.
    Voor iedereen die zwanger is geworden: onwijs gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van....

ik heb toch weer even een vraagje:
    heb toch al een paar dagen geleden mn eitje gehad, behoorlijke steken gehad en was al een paar dagen later dan verwacht. Daarna was het een dag weg, maar nu al weer een dag of twee best zeurend, stekend gevoel in mn onderbuik, vandaag helemaal. Het enige verschil met mn eitje is dat ik dat altijd alleen maar aan 1 kant voel en dit zit dan weer links, dan weer rechts, dan weer in het midden. Mn eitje was donderdag/vrijdag, wat zou dit nu weer kunnen zijn???? (Ps mn temp is hoog, dus heb mn ei echt al gehad...) Zit ook ineens helemaal onder de kleine puistjes, dat heb ik normaal pas op of net na mn ongi... snap er niks meer van hoor....

Liefs,
    Daan

Daan

12. Ingiemoppie

Hey lachen.... Beide hubbies in dezelfde branche!!!

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    mri is van t hoofd he...

deze Ben had wel met hoofd/hersen te maken...er was nog meer in die droom maar daar mag ik niet over uit wijden en doe ik ook niet...is allemaal bijzaak...

de hoofd dingen in mijn droom is dus de naam ingrid...ziekenhuis....Ben steller...

Spannend idd...wie weet!

Kussie

14. Niet meer actief

Hahaha... ook grappig.

Heb al dik een maand de film "Meet the Fockers" op mijn pc staan.
    Oeh, stiekum gedownload. Foei! ;)
    Ennieweej, nooit geen zin gehad om hem te kijken maar verveelde me vanmiddag dus toch maar begonnen met kijken. Zet 'm net ff stil om mail te checken en lees hier Ninetjes bericht. Hehehe...grappig of niet maar Ben Stiller is de hoofdacteur en in de film is hij een "nurse"

Maar helaas heet ik geen Ingrid. Ken ook geen ingrid.
    En ik zit nog te wachten op mijn ei dus ik kan het niet geweest zijn.
    Maar vond het wel heel erg toevallig dit. Dus moest het ff melden ;)

Zow, nu ga ik weer ff mijn filmpje verder kijken.

Liefs,
    Gerrina

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi dames,

hier niets speciaal te melden. Morgen normaal ei-dag dus vandaag is de belangrijkste klusdag. alé als mn ei op tijd is toch he :)

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil, heb nog altijd een wat rommelige cyclus, mijn langste cyclus is 42 dagen geweest, dus daar gaat het nu weer naar toe. Zit vandaag op 38 dagen. De laatste twee cyclussen waren rond de 28 dagen, dus daar is mijn banner op ingesteld.(27 dagen) Maar we houden overal rekening mee, er word nog steeds geklust.

17. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    hallo

Vandaag weer gewerkt was morgen eigenlijk vrij maa nee hoor ze hebben me weer nodig

Mariska ik duim voor je dinsdag dat het niets bijzonders is.

Iedereen waar de :evil: :evil: op bezoek zijn gekomen veel succes bij de volgende ronde

Groetjes

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ja, ik heb mijn ei nog niet gehad volgens mijn temp, want ik blijf ronde de 36.5/36.6 hangen. Vandaag al de hele dag last van die steken naar mijn lies, dus ik denk dat mijn ei eindelijk gaat komen..... \:D/
    Ik hoop het zo!! We hebben nu al zoveel geklusd :) :)
    We zullen zien.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Avond dames,

hoe gaat het hier...??? Hier nog steeds geen veranderingen...heel misschien doe ik morgen weer een test.

dames die duivels hebben gezien: klussen voor een mooie juni baby

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    ik baal!

Deze ronde gaat mooi WEER aan mijn neus voorbij....Manlief komt ivm werk WEER niet thuis!

En als ik me niet vergis komt mijn eitje morgen..

vorige rondes was dat ook al zo....

De weken dat ik niet vruchtbaar *zit* is issie bijna elke aaf thuis...natuurlijk hebben we dan ook sex...gewoon omdat het wel erg lekker is...maar de week dat we het aangename met het *zakelijke*
    kunnen combineren issie er niet....

Ik heb er dan ook flink de pest in!

Zo! niet dat t echt oplucht...maar ik ben t ff een beetje kwijt!

Kus!

Deel Deze Pagina