Jingels, klusserdeklus bij jullie vanavond!!! Go for it. Ik zit nog steeds in de wachtkamer, dag 3 van ongi, ben er nu alweer flauw van. Mijn hubbie had net even geslapen, had hij een rare droom gehad, hij droomde dat hij van zijn werk thuis kwam en dat ik hem direct naar boven had gestuurd, op het bed had gegooid en had gezegd dat hij nu net zo lang met mij moest doorklussen totdat ik zwanger was. Ha ha, en ik maar denken dat ik er teveel mee bezig ben, hij is nog erger, heeft er al nachtmerries van, terwijl we nog niet eens weer in de klusperiode zitten. Liefs Moons
@Moons ik kom niet meer bij! Dit was..het..signaal wat ik ff nodig had, ik ga m'n mannetje vanavond met rust laten!! Een avondje 'KLUS' vrij geven!! Dat heeft hij wel verdiend (voordat hij zich een dekhengst zal gaan voelen) Zal zijn nachtmerrie voor zijn!!
Hey iedereen, Ik kom er even bij als ik mag. Ik ben bezig aan mijn eerste ronde voor mijn eerste kindje. Mijn NOD zou normaal gezien op 2 september vallen. Ik vind het spijtig dat ik nog zo lang moet wachten. Ze zeggen allemaal dat ik er niet mee bezig mag zijn maar toch... Misschien als ik er met iemand kan over praten dat het dan wat vlugger gaat en plezanter wordt. groetjes kaylie
Hey, Ik was even mis. Mijn NOD valt tussen 27-31 augustus maar ik mag rond 2 september beginnen testen. zo dit is even rechtgezet. groetjes Kaylie
Welkom Kaylie, hopelijk heb je van de eerste ronde al prijs! Ik zit momenteel nog in de wachtkamer. Dag drie van de ongie's dus nog 11 dagen tot eisprong Vorige maand hebben we niet zo veel kunnen klussen (mannetje was geopereerd) dus dat halen we deze maand dubbel en dik in. Een collega kwam me gisteren vertellen dat hij papa ging worden... denk dat ik groen zag van jaloezie :-D Heb hem uiteraard wel uitgebreid gefeliciteerd! Hopen dat ik het binnenkort ook aan hem mag vertellen!
welkom Kaylie op dit gezellige forum. Meiden, zullen we even een nod lijstje maken? Gewoon kopieeren en plakken en dan je eigen gegevens even toevoegen. Graag even op volgorde van nod, is wel handig. Moons - 28j - 3e ronde(na mk) - 3e kindje - NOD 12/09 Liefs Moons
hey, Hoe pendelen jullie? Ik kan dus echt niet bepalen wanneer ik mijn NOD zeker zal hebben. Met mijn pil had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu had ik het laatst een cyclus van 32 dagen. groetjes
Ik ben aangenomen!!! of ik nou blij ben..... Aan de ene kant wel, het is een functie waar mijn hart ligt en er is kans op groei binnen het bedrijf. maar ik ga er 800 euro per maand op achteruit. pfff en dat is niet niks......Ik ga ook van 40 uur per week naar 28 uur per week. maar als ik het op salaris bekijk hakt het er wel in, daarbij meegenomen dat ik nu een onbepaalde tijd contract heb en een hogere functie. Jullie verklaren me vast voor gek, maar er zijn wat dingen gebeurd kort geleden(prive) waardoor ik vastberaden ben de dingen te doen die ik leuk vindt. alleen moet dat wel financieel behapbaar blijven en dat wordt denk ik moeilijk. hellupppp. genoeg stof tot nadenken dus haha Kaily welkom hier bij de gezelligste club op het forum Moons, bind jij je mannetje vast ofzo als het klustijd is haha hij wordt bang van je. Ik zei gisteren tegen mijn vriend nou schat als mijn ongi voorbij is MOETEN we om de dag, hij keek me aan en zei OK, nou ik wil hem nog wel zien als het zover is hahaha. neej we proberen het zo romantisch mogelijk te houden toch. Angel Eyes- 29j - 2e ronde - 1e kindje - NOD 11/09 Moons - 28j - 3e ronde(na mk) - 3e kindje - NOD 12/09 Ennuh jullie schrijven officieel teveel, ik moet gewoon een dag vrij nemen om alles te lezen hahaha. Ik heb trouwens een topic aangemaakt waarin ik alle zwangeren oproep om hun eerste symptomen in te zetten, voor ons weer een handig topic om snel symptomen te vinden toch http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=15925
Kaily er zijn hier verschillende meiden die pendelen, ik heb het bij sonja laten doen, als je die zoekt en je stuurt haar een PBtje dan pendelt ze voor je. Ik had binnen een paar uur antwoord. toevallig is de maand en het geslacht wat zei noemde ook wat een spiritueel medium tegen mij heeft gezegd, dus ik ben heel benieuwd
Hoi meiden Even een domme vraag van mij tussendoor: Wat is pendelen? Hoe gaat dat in z'n werk? Ben namelijk nog een groentje.... groetjes Nicole
Er zijn hier een aantal meiden die het voor de forumbezoekers doen. Ik doe het prive ook alleen niet te vaak want het kost heel veel energie. Het is iets spiritueels, en je kunt het heel serieus nemen of gewoon als iets leuks zien. Als een voorspelling uitkomt is het natuurlijk hartstikke leuk, zo niet dan jammer. Met een voorwerp kunnen ze vragen stellen over de verleden het heden of de toekomst. en de pendel antwoord dan met JA of NEE of met andere vastgestelde antwoorden. Soort meerkeuze vraag en de pendel geeft dan het antwoord. snappie? een pendel: (ik heb zelf die meest rechter) Je kunt op internet er heel veel over lezen: http://www.gerardlenting.nl/pendelen/Pendelen.html#Wat http://www.natuurlijk-welzijn.org/artik ... el126.html
Hey Ik heb een klein vraagje? Zijn er hier vrouwen die ook rond hun eisprong hevige buikpijn hebben( krampen). dat duurt nu al vier dagen. vandaag al minder dan anders. Had ook een beetje bruin bloed verlies ( sorry om het zo te zeggen). volgens de berekening zou ik normaal vandaag ofwel de 19de een eisprong hebben. Zo belangrijk is het niet want we doen het al om de dag maar het is wel handig om te weten voor de eventuele volgende maanden. groetjes Kaylie Kaylie-25j-eerste ronde-eerste kindje-NOD 28-31aug
Hoi, Ik heb er 2,5e ronde van gemaakt Heb halverwege 1e cyclus spiraaltje eruit laten halen. Wat vinden jullie? Telt die ronde mee? Sophie - 33 j - 2,5e ronde - 1e kindje - NOD 04/09 Angel Eyes- 29j - 2e ronde - 1e kindje - NOD 11/09 Moons - 28j - 3e ronde(na mk) - 3e kindje - NOD 12/09
@Toontje80 Bedankt, ik snap het nu... @Vissie Lief dat je het voor me hebt uitgerekend @Tigger We klussen om de dag @Kaylie Ik kan ook begin september testen (in de tweede ronde) Waarom duurt dat wachten zo lang... Meiden, allemaal heel veel succes!!! Groetjes, Velobabe
Hey sophie, Ik weet niet wanneer mijn volgende NOD is. Ik ben nog maar twee maand gestopt met mijn pil. normaal had ik een cyclus van 28 dagen dus dan zou ik mijn eisprong vandaag hebben maar de laatste keer had ik een cyclus van 32 dagen dus dan is het de 19de. Het zal wel ergens daartussen zijn, hoop ik. groetjes
Hoi! Velobabe, op de website kun je een aantal data van je laatste cyclussen invullen en dan wordt automatisch berekend wanneer je nod is enzo! Angeleyes, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ja dat zal even wennen zijn qua salaris, maar als daar je hart ligt en het echt is wat je graag wil dan is dat belangrijker toch? Wanneer begin je? Kaylie-25j-eerste ronde-eerste kindje-NOD 28-31aug Poessie1-27j-3e ronde-1e kindje-NOD 03/09 Sophie - 33 j - 2,5e ronde - 1e kindje - NOD 04/09 Angel Eyes- 29j - 2e ronde - 1e kindje - NOD 11/09 Moons - 28j - 3e ronde(na mk) - 3e kindje - NOD 12/09 Klopt het nog?