NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Bedankt alida. Ik hoop ook dat het niets bijzonders is.

2. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Balen zeg. Zo schiet het niet op. Wat voor werk doet hij?

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Ninetje, ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn man werkt 50% (dus 75%) in het buitenland en net als mijn eitje op springen staat, zet ik hem weer af op Schiphol.
    Zo gaat het natuurlijk niet opschieten ;)

In ieder geval zijn hier de ongikrampen goed aan het doorzetten...dan moet mijn temperatuur morgen toch echt naar beneden gaan....en deze maand was mijn maatje juist op de goede avond thuis. Ik had mijn eitje toen we precies vijf jaar samen waren...zou erg mooi zijn geweest..

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hij is vrachtwagen chauff buiten en binnenland...

kiki ook lotgenoot dus! Kl*te he...hoop hard voor jou dat die krampen gewoon met zwangerschap te maken hebben...

Mariska...hoe is het ondertussen bij jou...heb je nog een beetje kunnen slapen vanacht?
    Is het *bloeden* al gestopt?

Ik heb een kaarsje voor je aangestoken meiske...hoop dat ie mag werken!

5. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    oh meisjes, hoe kl*te zeg!!! kan je niet wat zwemmertjes opvangen in een potje en op de dag van het ei inspuiten? :)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja in de vriezer stoppen....haha... nee hoor meiden, klote is het niet kan....

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hahaha...wel verleidelijk maar toch maar niet... ;)

Het komt echt wel een keer goed! Toch?

8. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    hahaha :) en dan ontdooien :)

tuurlijk komt jouw tijd nog wel!!!! en dan ben je dit al allemaal lang vergeten!

9. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Ninetje: vandaag was de buikpijn wat minder en het bloeden ook. Alleen begint op dit moment de buikpijn weer iets meer te worden. Ik heb wel aardig goed geslapen vannacht. Hopelijk werkt jou kaarsje :D

Kan je man niet een keer thuisblijven tijdens de vruchtbare periode :)

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninetje, wat kl*te.
    Kan er niet iets geregeld worden?? Bij bijv. de KLM zijn er speciale klusreglementen heb ik eens gehoord. Ik ken een stewardess en piloot die hun verlof op elkaar af konden stemmen om te klussen.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gelukkig geen bloed meer Mariska... nu de buikpijn nog... heb je al contact gehad met de VK of HA

12. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Wist niet dat dat kon :) . Vind het wel grappig

13. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Ik heb vandaag de ha gebeld en moest mijn afspraak bij de gynaecoloog vervroegen. Ik heb nu volgende week dinsdag een afspraak ipv 12 oktober.

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Balen trouwens ook voor de meiden met die sh*t :evil: :evil:
    Opzouten alle :evil: :evil: :evil: en snel een beetje!!!

Mariska, goed dat je gelijk actie hebt ondernomen. Lees t heel vaak, waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken. Maar beter t zekere voor t onzekere om je gerust te stellen...Ik denk aan je!

Enne succes met testen, bijna zwangeren :) :)

15. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Miza.............ik zit in hetzelfde schuitje. Best Kl*te he? Die onzekerheid.

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hahaha...jullie maken dan toch wel weer vrolijk!

*klusregelementen* ook al zon heerlijk scrabble woord! ;)

Ik bel gewoon zijn baas op en geef hem mijn eitje voor de nieuwe maand op...en dan zeg ik er wel bij...luister eens meneer....zorg dat manlief thuis is die dag....en anders zorg je maar voor vervanging....niet voor de rit maar voor het klusje!

Ik zie t al voor me ook...hahahahah

Dat manlief zegt...owh trouwens....ik wil een toevoeging op mijn contract...als Ninetje vruchtbaar zit...dan wil ik thuis zijn....:)

dames...jullie zijn super mee denkend...maar er dringt zich steeds harde een stem aan mij op met de woorden die ik eerder zei...

* Als het de tijd is voor een nieuw zieltje om bij je te komen...dan gebeurt het hoe dan ook!*

Ik berust me daar maar in...

Mariska...ik ga nog een kaarsje voor je branden...dat het minder wordt is een goed teken...heb je misschien geklust onlangs?

Het kan heel goed omdat je nu zwanger bent dat je baarmoeder meer doorbloed is he? misschien een adertje geraakt?

17. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    hoi hoi :D meiden!
    Hier even een korte update! Morgen is mijn NOD, en ik voel niets, althans niet dat erop lijkt dat de :evil: :evil: eraan komen. Maar ja, dat kan zo ineens er zijn. Heb wel raar gevoel in mijn buik. Maar kan ook van t avondeten komen ;)
    Mijn temp slaat de laatste paar dagen ook op hol...bleef eerst mooi hoog na mijn eisprong, maar met een paar uitschieters omhoog en omlaag...heel vreemd....heb wel heel weinig geslapen die nachten, is dat van invloed?

Anyway.....ik wacht RUSTIG :confused: af.....(NOT!!!)

groetjes
    Nicole

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nicole... succes met wachten dan maar....

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahaha die zou mooi zijn Ninetje, de werkgever die mee werkt aan een klusrooster.
    Maar geef toe, de avonden dat ze er zijn, zijn super en klussen is dan absoluut geen probleem ;)

En nee, ik weet zeker dat de duivels eraan komen. Ik ken mijn lichaam onderhand wel zo goed, dat ik weet wat ongikrampen zijn. Ik denk dat ik deze maand gewoon wat later ben dan anders, mijn eitje was ook drie dagen later dus dan zal mijn NOD ook wel drie dagen verder liggen. Mooie redenering toch?

En nu voor jou ook al duimpjes draaien Nicole, spannend! Veel te weinig positieve testen gezien vandaag!

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat is het hier nog spannend!! te weinig positieve testen en teveel meiden overtijd!! Ik wil +!!
    Veel succes en blijf duimen!

Deel Deze Pagina