Gefeliciteerd marloes!!! toppie Meid!! Veel geluk tijdens je zwangerschap!! Hier nog steeds geen ! We wachten maar gewoon af!!! Liefs Pearly
hey kim, ja grappig he! ik heb mijn vlagen vreselijk veel lage rugpijn en ook in mijn buik (heb nu veel gelezen dat dat komt omdat je baarmoeder groeit), het doet dan zoveel pijn dat ik het beste kan liggen met een warme kruik op mijn buik... Maakt voor thuis niet zoveel, gaat op het werk alleen wat lastig worden denk ik Niemand weet het nog... Verder vollere borsten, met vlagen misselijk en vooral moe moe moe..... Als ik geen pijntjes heb, voel ik me toch 'anders' als anders, moeilijk uit te leggen.... ik geniet er nu al van!!! Ps marloes: nu onder 'ik ben zwanger he'
Hé Angel, dat heb ik al een paar dagen. En nu ook zo'n lekker kriebelhoestje erbij, was er vannacht wakker van. Hopelijk is het snel weer over! Mariska75 -> Hopelijk loopt het goed af, en fijn dat je al zo snel naar de gyn kan! Nicole 1982 -> Spannend!!! Al getest? Marloes80 -> Jaaaaaaa eindelijk goed nieuws! Van harte! Ik ga weer verder, alle anderen succes, en zet 'm op! Mijn ei is onderweg...
SUPER Marloes...VAN HARTE Heb nu zelf even een vraagje, volgens m'n banner heb ik nog geen eisprong gehad. Maar volgens mij toch wel....had namelijk zondag zeer veel taai en doorzichtige afscheiding, nu woensdag is het voornamelijk melkachtig....dit krijg je toch altijd na je eisprong....of heb ik het mis :scratch:
Oh ja, nog vergeten te schrijven.... temp wisselt de ene dag 36,6 en de volgende dag 36,7 (vanaf zaterdag, daarvoor lager)...nog geen uitschieter omhoog, ga dus nu een beetje twijfelen... any
Helaas, ben gisteravond ongesteld geworden. Ik was al 1 week misselijk. Maar ik ga vol goede moet op naar de volgende ronde. MarielleB
Ik ben nu 1 dag overtijd.. Maar hoe lang wachten jullie om te testen??? ik ben pas zo'n 2 maanden bezig.. Dus zal ook nog geen regelmatige cyclus hebben..
@Marloes: Van harte gefeliciteerd. Super meid. Geniet ervan. Iedereen die met me meeleeft hartstikke bedankt. Aan alle andere testers: veel +++++++++++++++++++++ Aan klussers: veel plezier Welkom nieuwelingen Aan balers: sterkte. Succes volgende ronde. Hier vandaag nog geen buikpijn en bloedverlies . Gisteravond nog wel. Hopelijk blijft het weg.
nou ik hebhet al door, mijn vriend lag de hele nacht te snotteren. ik klink alsof ik bij een o6 lijn werk en mijn hoofd is minstens 20 kilo zwaar maargoed overleven we ook wel weer MARLOES GEFELICITEERD!!!!! ik heb ook getest vandaag, en volgens mij negatief . ik heb met CB getest heeft CB een zichtbaar voorgedrukt lijntje? ik denk namelijk superdun iets te zien. of ik wil het zien
angel eyes!!! maak er snel een foto van! misschien kunnen wij ook het lijntje zien, ik hoop het zo voor je meid!
Volgens mij geen voorgedr. lijntje...heb weleens gelezen hier dat CB vaak minder snel zichtbaar is, misschien morgen ff een kruidvat of apoth. testje proberen....zal voor je duimen Liefs
ik denk als ik een foto maak dat je dan niets ziet. ik heb hem net uit elkaar gesloopt en het lijkt toch wel op een voorgedrukt streepje hoor. maar als ik de klachten blijf houden dan test ik van t weekend nog een keer.
heey angel eyes, Heb je de digitale CB? Ik heb dan hetzelfde negatief getest en toch 2 streepjes!! Ik denk dat het inderdaad een voorgedrukt streepje is!! Maar durf het ook niet voor de 100% te zeggen!! Succes Liefs Pearly
@angeleyes en pearly Lijntjes zijn zeker niet voorgedrukt, heb zelf ook veel navraag gedaan... mss een gevoelige test proberen (hoor vaak dat cb pas laat positief test). Maar probeer je zelf ook niet helemaal gek te maken, ivm de teleurstelling. succes!
nee precies dus voor nu is hij negatief. als ik klachten blijf houden ga ik van het weekend maar weer eens testen..... maarja de een zegt dat cb gevoelig is de ander zegt dat kruidvat gevoelig is. ik weet het nu niet meer....
als je vandaag de tests vd webwinkel gebruikt heb je ze morgen in huis. ik vind ze echt super! en waren bij mij zeker gevoeliger als cb.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! MARLOES Van harteeeeeeeeeeeeeeeeee!! Hopenlijk volgen de andere meiden ook snel!! @angeleyes...oef...spannend....we duimen meis!! @supertallie...de meeste testen zelfs voor hun NOD...gewoon een gokje wagen meiske!! Ik duim!! Nou hier minder nieuws....mijn menneke komt helemaal niet meer thuis deze week Ik heb dan ook even de tijd nodig om weer moed te vinden...ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk hier voor jullie te zijn lieverds... Kus!