oh had al gereageerd in temp.kaartjes maar wees er ook voor je zelf he ninetje je moet jezelf niet voorbij lopen hoor. ook jij heb gevoel een hele dikke knufffffffffffffffffffffffffffffff
Hoi meiden, Ben nieuw op het NOD forum, maar geen idee wanneer mijn NOD is... (na mk is altijd rare cyclus) In ieder geval: Iedereen die in September zwanger is geworden: Gefeliciteerd!! Iedereen die de duivels heeft gekregen... Succes de volgende ronde..... En iedereen die nog voor NOD Zit: Ik duim! Liefs Jo.
MARLOES!! Van harte gefeliciteerd meid Echt super. Geniet ervan \/ Zoals jij je afscheiding omschrijft (van afgelopen zondag) lijkt ie mij "sticky" plakkerig dus. En dat heb je vaak na je menstruatie en ook weer na je eisprong tot aan je NOD. Wordt je afscheiding "creamy" , het melkachtige zoals jij het omschrijft, dan nader je je vruchtbare periode. Wordt je afscheiding vervolgens nat en /of eiwit achtig dan zit je in je vruchtbare periode en zit je vlak voor je eisprong dus. Plus je zegt ook dat je temp nog niet omhoog is gegaan. Ik denk dus dat je banner juist is en dat je eisprong nog gaat komen. Klus er nog maar even op los, meis. Have fun Liefs, Gerrina
Dat klussen is het probleem niet....blijft ook ondanks alles nog errug leuk, maar ben nu op zo'n punt van......volgens mij snap ik het niet helemaal... We blijven iig lekker bezig!!!! Jij ook alvast veel klusplezier go for it! Liefs
JAAAJAAJAJAJAJAJA: marloes gefeliciteerd meid, nu lekker er van genieten. alle (bijna ) testers: suc6 en op voor een heleboel +++++++++++++ alle wachters: spannend, jullie ook voor een +++++++++ alle die de duvels op visite hebben gehad: jammer op naar de volgende ronde
Hoi meiden Ik moet nog een paar dagen zondag is mijn nod. Ik ben zzzzzzzzzzzzoooooooooo benieuwd. Maar het is beter om nog even te wachten met testen denk ik. Maar de tekens zijn nog steeds aanwezig en de temp blijft hoog, dus nog effe de tandjes op elkaar en afwachten!!! groetjes hielkje
SUUUUUUUPPPPPEEEEEEERRRRRRR Marloes!!!! Een dikke proficiat!!!! Hier blijft de temp laag en had erop gehoopt dat die vandaag toch de lucht in zou gaan. Normaal gezien vandaag eisprong. Misschien dat ie dan morgen wel omhoog schiet... Laten we hopen. Groetekes
Ik ben zelf al naar NOD Oktober maar ik lees hier nog steeds en weer goed nieuws: MARLOES!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!! :cheers: Geniet ervan en ik wil nog meeeeeer II en + zien! [-o< Iedereen nog veel succes!! Liefs
Snap er even niks meer van ik zou vrijdag ongi moeten worden 30e dag en ik ben het vandaag geworden 28e dag. Terwijl mijn cyclus al meer als een jaar op 30 dagen staat. Moet wel zeggen dat het deze maand een stress maand is (ga nl. volgende week trouwen). Zou het daardoor kunnen komen?? groetjes Marijke
Hielkje ik ga voor je Duimen!!!! Vooral die laatste dagen gaan zo langzaam voorbij en nu heb je ook nog de symptomen.. Spannend hoor!
Hoi meiden Hier een berichtje van een zeer zenuwachtige dame!!! Moet vandaag ongie worden, maar er is (nog) niets te bekennen. Wil eigenlijk al gaan testen, reed net op mijn fietsje langs de drogist, dacht eventjes: zal ik .... Maar nee, ik probeer me in te houden tot het weekend (zaterdagochtend). Is mijn vriendje ook thuis en hoeven we allebei niet te werken, maar dat duurt nog zo lang maar voor t geval dat de morgen of overmorgen toch nog komen, wat ik wel verwacht, aangezien mijn cyclus misschien nog niet helemaal stabiel is. Marloes: GEFELICITEERD!! Wow! Ben heel blij voor je!! Een positief bericht!!! Geniet ervan!!! lekker warrig berichtje!!! pffffff........ Keep my fingers crossed!!! xxxx nicole
Wedding :shaking2: , zou best kunnen.... maareh...dat betekend dus s*x voor het huwelijk ...oei... Ga je daarna nog op honeymoon...de ultieme kans op een liefdesbaby...zou ik zeggen. iig alvast een hele mooie trouwdag toegewenst
ach! we wonen al 6 jaar samen. Misschien als de trouwerij voorbij is. De stress ook weg is. Lekker op vakantie gaan Hoop dat het dan raak is.