Daar ben ik me bijna helemaal zeker van Marijke. Stress (maakt niet uit welke) heeft invloed op je cyclus.... Ik kon het bij mij ook merken. Toen ik vorig jaar trouwde, was ik 4 dagen vroeger ongi
@larreke de dag na je ei springt ie de lucht in dag van je ei heb je kans dat hij nog laag of zelfs lager is
Wauwie super Marloes! Gefeliciteerd joh, lekker genieten hopelijk zonder teveel kwaaltjes! Hier zijn de duivels alweer bijna tegen het einde, van t`weekend lekker klussen dus Op naar het ei... haha
Oh jackie dank je, was wel wat teleurgesteld deze morgen. Maar dan zal het morgen of overmorgen wel zo zijn. Ik spits me misschien ook wel een beetje teveel op de datum.
Ha marloes Geweldig ik had mijn geld op jou gezet en wist het gewoon Van harte gefeliciteerd en geniet er samen met je man van. Ik ben zo blij voor je Ik vind het voor mezelf nu ook spannend worden want ik had net zo'n bloeding als jij halverwege de cyclus dus zou het bij mij dan ook raak zijn ik hoop het zo.
maar je banner geeft ook maar een indicatie he meis je kunt beter je temp in de gaten houden dan je banner. maar wil niet zeggen dat je dus niet moet klussen hihi want je temp verhoogt later dan dat je banner je ei aangeeft
Ja, t is waar. eigenlijk weet ik dat wel maar als het dan zo ver is twijfel ik toch altijd... typisch ikke...! Ik 'denk' dan ook dat ik me niet te veel toeleg op data. Maar als het dan zover is... tja dan doe ik het toch.... t zullen de zenuwen zijn zeker Maar daarom is t fijn om hier te zijn, iedereen leeft met mekaar mee... en geeft mekaar zo veel goede moed!!! Echt geweldig is dat. Groetekes[/quote]
hey allemaal!!ik voeg me hier maar bij want er is geen praatgroep voor mensen die voorbij hun nod zijn haha!!!telkens negatieve testen dus zal toch nog wel ongi worden! liefs
Laten we hopen dat je duivels zich toch maar niet laten zien deze maand. Mss ben je gewoon een late tester... duimen omhoog voor je donky
dank je larreke!baal echt mega omdat ik nu niet weet waar ik aan toe ben!ik test gerust elke ochtend totdat de ongi kom of totdat er een dikke tweede streep staat! liefs een ongeduldige donky
Marloes wat SUPER meid!! Gefeliciteerd met je zwangerschap, het kon ook bijna niet anders he? Hihi! Heeft tenminste een van ons een posi test! Gaaf, lekker genieten hoor. x Nienke
Nou Marloes van HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Hier nog steeds geen zekerheid. Ben echt al behoorlijk lang overtijd vind ik zelf. Heb maandag de laatste keer een test gedaan en die was negatief. Zou het dan echt zo zijn dat ik het een keertje oversla? Of kan dat niet zomaar? Na mijn MK was ik gewoon na 31 dagen ongi. Ik kan nu toch niet zwanger zijn??? Dan had ik toch allang + moeten testen??? Heb verder ook helemaal geen symptomen.........zal me er dus maar gewoon bij neer moeten leggen. Maar nu is mijn cyclus dus ook moeilijk uit te tellen voor de volgende maand. Of dan maar weer gewoon ongeveer 30 dagen aanhouden vanaf de dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden deze maand? (dat is 1 sept, en dan zou dus de volgende keer 1 okt zijn???) Dat wil dus zeggen dat ik nu ongeveer mijn eitje weer zou hebben....(die voel ik nooit) Nou sorry voor mijn onduidelijke zeur-verhaal, maar moest het ff kwijt. Als er iemand goede raad heeft................. Groeten Silvia
hoi hoi dames, ik ben zooooooooooo blij en dan ook al die felicitaties van jullie...wow... heb de tas met alle spulletjes (van de eerste zwangerschap,helaas MK) al weer meegenomen van mijn ouders... zat vanmorgen te huilen in de auto...blij en bang...door de vorige keer.. Dames, ik strooi nu hormoontjes richting de computer, dus vangen he...
Ik duim voor iedereen die richting hun NOD gaan en overtijd zijn. Heel veel succes met wachten, wachten en nog eens wachten. De klussers veel plezier En succes aan de balers in de volgende ronde. Laat de dan maar eens wegblijven 8) . Hier gaat het op dit moment goed. Geen bloedverlies gehad vandaag en geen buikpijn. Ik ben nu wel ontzettend moe. Vandaag met man, kind en ouders naar de Apenheul geweest. Was erg gezellig. Leuk hoor al die aapjes.
Marloes gefeliciteerd!!!geniet ervan. mammairis:veel sterkter en ik ben benieuwd wat er uit de test komt. groetjes drieske
Hallo, Zo...weer even bijgelezen...maar ik had toch wel meer dan één zwangere verwacht eigenlijk..... Marloes, dat neemt niet weg dat het voor jou helemaal super is! Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed komt deze keer! Proficiat!!! Mariska, gelukkig vandaag geen bloedingen, hou vol! Ik zal voor jou ook duimen! Veel sterkte meis! Alle komende NOD-ders veel succes met wachten en testen! Alle -dames, balen, ik zie jullie wel in oktober!
Hallo, Zo...weer even bijgelezen...maar ik had toch wel meer dan één zwangere verwacht eigenlijk..... Marloes, dat neemt niet weg dat het voor jou helemaal super is! Ik ga voor je duimen dat het helemaal goed komt deze keer! Proficiat!!! Mariska, gelukkig vandaag geen bloedingen, hou vol! Ik zal voor jou ook duimen! Veel sterkte meis! Alle komende NOD-ders veel succes met wachten en testen! Alle -dames, balen, ik zie jullie wel in oktober!