NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Bedankt Vissie

2. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    hoi allemaal!
    verveel me en ben erg zenuwachtig, heb net hier op internet testen gekocht. Wanneer krijg ik ze dan met de post??
    Ben nu erg zenuwachtig, heel irritant, ben altijd zo'n nuchter tiepje, maar nu....aaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh :confused: :confused:
    Mijn lijf is gek aan het doen, hormonen waarschijnlijk en een heleboel zenuwen.
    K ga echt proberen het uit te houden tot zaterdagochtend, dan komen die testen ook pas denk ik. Da's een stok achter de deur. ik ga dus ook geen test in de winkel kopen (doodeng trouwens). Moet dan dus echt wachten tot zaterdag...mochten de :evil: :evil: dan nog steeds niet geweest zijn.....

let maar niet te veel op mijn geklets.....mijn vriend doet ook al veel te nuchter :( .... dus hier op t forum kan ik mijn frustraties kwijt.... :D

groetjes

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ha lieffie, Nicole..... de testen zijn er met 2 à 3 dagen. Dus als het goed is heb je ze vrijdag/zaterdag binnen!!!

Gooi het maar in de groep zou ik zeggen :D
    Daar zijn we voor meid. Laat je zenuwen hier gieren. Wij hebben er allemaal een keer last van :oops:

dikke knuf

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi nicole

Ja dat heb ik ook mijn man is ook erg nuchter soms heb ik het idee of hij het niet wil maar dan hebben we het erover en dan is hij wel weer heel enthousiast.
    Ik begrijp hem soms niet helemaal op dit gebied maar ja zal er wel bij horen

Groetjes

5. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Niemand die goede raad heeft voor me dus??????

6. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi meisje

Wat is er aan de hand en mischien kan ik je helpen

Liefs Indey

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    helaas het is niet goed geweest..vandaag wakker geworden met helder rood bloed

dus we gaan voor NOD oktober nu

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Klote Marloes voor je :(
    Duimen dat het de volgende keer goed raak is.

Mirre

9. patrien

patrien Niet meer actief

tjee marloes dit is echt kl*te.
    ik leef met je mee.
    dikke knuf vanuit het brabantse land.

10. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0

NNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH !!!!!!!

Wat ontzettend kl*te :(

Sterkte
    Liefs Samcat

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi marloes, wat erg voor je... Dat kan toch niet!!!! Hoe is dat mogelijk... Misschien is nog niet alles verloren, er zijn toch wel meer dames met een bloedinkje. Ik duim voor je schat, dat het toch nog goed kan komen!!!!!

Hier nog altijd geen temp verhoging, dacht dat gisteren steken in de onderbuik gevoeld te hebben, dus dacht echt dat ei er geweest was. Morgen hopelijk beter...

Groetekes

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hee marloes dat kan toch niet je had een posi test?????
    echt k*t joh maar zou je niet ff langs de HA gaan dan??

13. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ........... shit..................
    na eindelijk een positief test.
    hoop dat het ook gewoon een bloedinkje tussen door is gweest.
    hopen dat het ook snel stopt.
    sterkte meid.

hier alles nog erg rustig. voel me ook niet echt zwanger en niks geen sympthomen
    xxx fijne dag meiden

14. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    J**us, wat k*t zeg :cry:
    Moet zo naar mn werk, maar ga heel hard aan je denken en voor je duimen. Hopelijk gaat t toch nog goed.
    Veel sterkte en liefs,
    Sophie x

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Jeetje marloes wat klote voor je!!! :cry:

Ik heb vandaag mijn NOD, denk dat ik gewoon ongesteld wordt, heb niet het gevoel dat het raak is ;)

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ Marloes, kl#te voor je zeg, maar geef de moed nog niet op. Mijn zus heft ook één keer een hele erge bloeding gehad en mjn neefje is nu alweer 5 jaar. Ik duim voor je.

17. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Marloes weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, weet alleen dat ik het echt klote voor je vind meid!

Nou ik denk dat hier vandaag (of anders morgen) de :evil: :evil: komen. Heb de hele tijd nergens last van gehad maar heb het vandaag dubbel en dwars ingehaald, dacht dat mn buik op knappen stond zo erg waren die krampen. Oooooh wat baal ik hiervan :cry:

Voor diegene die nog mogen klussen, zet 'm op!
    Voor diegene die mogen testen, heeeeeeel veel succes!
    Voor diegene die nog moeten wachten, laat je niet gek maken!

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Marloes, wat lees ik nou....nee toch meid....het zou toch niet... <hug> <hug>

Jaslynn...je weet maar nooit...

En hier zijn de duiveltjes onderweg, temperatuur is vannacht echt naar beneden gekelderd...bijna een hele graad! Houd ik mezelf gelukkig niet voor de gek, wist voor het eerst echt zeker dat ik niet zwanger was, geen last van kwaaltjes gehad etc...begin weer een beetje mezelf te worden...phieuw...

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    goede morgen

Marloes ik vind het erg klote voor je hopen dat het gewoon een kleine bloeding is en dat je toch nog wel zwanger bent.
    Ik duim voor je ze maken nu echt overuren.

Groetjes

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Marloes heel veel sterkte, ik snap dat je uit zelfbescherming nu meteen denkt dat het mis gaat, maar het hoeft niet perse. Bloedingen komen in het begin van de zw. schap wel vaker voor, laten we hopen dat het niks te betekenen heeft, ik zal iig hard voor je duimen. Mocht de bloeding snel stoppen zou je evt. aan je HA kunnen vragen of je 2x een hcg bloedtest mag, 1 bijv. op maandag en de 2e 3 dagen later, dan kunnen ze zien of het hcg gestegen is en het dus nog om een zw. schap gaat, dit zou je iig wel gerust kunnen stellen tot het moment dat je een echo krijgt.

Deel Deze Pagina