NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Nee toch Marloes.., ik blijf hopen voor je.

Ik heb het idee dat ik weer in een vruchtbare periode zit en de doktersassistente nog wel eens gelijk kon hebben, dat ik dus een cyclus heb overgeslagen.
    Ik heb sinds gisteren steken links onderin en sinds vanochtend nat en glibberige afscheiding (sorry voor de details..) Dus we zijn maar weer aan de klus geslagen.

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    He Marloes,
    Wat erg voor je.....is het erg veel rood??
    Het komt idd vaker voor dat je gewoon bloed tijdens de zwangerschap.... misschien toch even een afspraak met verloskundige/gynecoloog maken voor de zekerheid??
    Ik duim voor je dat het toch niet mis is gegaan!!!!
    sterkte

Een hele dikke knuffel van mij, Pat

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    marloes.................... balen zeg!!..........maar mss is het idd niets ernstigs.............we kunnen het op zijn minst hopen........*hug*

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    marloes--> wat klo*te meid! maar mijn vriendin is nu 12 weken en die heeft ook al 2x een grote bleoding gehad maar de kleine in haar is nog springlevend! dus ik heb nog hoop voor je meid.

roses--> vandaag je nod! wat spannend!

nicole1982--> als je vandaag de test binnewn hebt ga je dan testen? spannend!

hairdresser--> nog 3 dagen meid, wie weet waar je nog last van gaat krijgen hihihi

de rest vd wachtenden--> ik duim mee voor jullie, vooral voor degenen die overtijd zijn!

even weer een update. ik heb nog steeds GEEN ei! laatste teststaafje opgemaakt vanochtend. ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen want dit kan niet echt goed zijn toch...?
    mijn temp was net als gisteren 36.6 en die buikpijn is killing me!

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ow ja en ik zit onder de puisten niet meer nor,maal!

6. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Wat verschrikkelijk voor je, Marloes!
    Je was zo blij dat je zwanger was en nu mag het niet zo zijn! Ik hoop dat je de moed er in houdt....
    Liefs, Jo.

7. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    he,marloes wat balen zeg...
    maar het hoefdt niks te betekenen,ik heb met alle 2 mijn zwangerschappen bloed verloren tot de derde maand en ik heb nu 2 gezonde kinderen..

Er is overigens nooit een oorzaak voor gevonden..

sterkte..

groetjes drieske

8. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Lieve Marloes, ik had je al een pb'tje gestuurd, maar hier ook nog even een dikke knuffel voor je. Zo balen voor je, dit heb je allemaal al een keer meegemaakt en het geeft natuurlijk geen vertrouwen als het nu weer misgaat. Ik zou ook even een VK bellen of naar de EHBO gaan. Hopelijk kunnen ze met een bloedtest zien of het hcg daalt of stijgt, dan heb je iig wat zekerheid. Heel veel sterkte meis!!!

Kimkivits, het kan wel hoor! Ik heb ook altijd pas een positieve ovutest op dag 19/tempstijging op dag 20 (soms zelfs pas dag 22) en een cyclus van 30-31 dagen. Dus wie weet ben jij ook wel een laat ei leggertje hihi! Ik heb ook altijd buikpijn in die week en ook een pukkelexplosie ;) Dus hou vol meid, misschien morgen of overmorgen.

Miza, kan idd dat je een cyclus overslaat. En klussen kan nooit kwaad ;)

Kiki, balen dat je temp is gezakt, zeker als je al 3 dagen overtijd bent. Dan krijg je toch hoop he?? Goed van je dat je je niet voor de gek houdt, tempdalingen zijn nooit een goed teken helaas...

nicole, spannend he, hopelijk is het raak meid! En die mannen, ja die leven niet zo gespannen mee als dit forum hihi!

mispoes, balen he die onzekerheid?? Jij ook al zo lang overtijd. Hmmm goede raad... Ik heb wel vaker gehoord dat meiden pas na 2 weken overtijd positief testten. Misschien een bezoekje aan de ha voor een bloedtest? Dan weet je iig zeker dat het geen zwangerschap is. En hij kan je evt. een medicijn geven om je menstruatie op te wekken. Ook zou je kunnen temperaturen om te kijken hoe het zich ontwikkelt en of je een nieuwe eisprong kunt ontdekken. En vooral doorgaan met klussen natuurlijk. Sterkte, hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

x Nienke

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Nee Marloes, geen miskraam meid, hopelijk is het gewoon een onschuldige bloeding, wat wel vaker voorkomt bij zwangerschappen. Als het bloeden niet doorzet zou ik toch even naar de ha of vk bellen hoor, wie weet is alles nog gewoon goed.

Knuffel meid
    Liefs Moons

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou nienke ik heb maar een cyclus van 28 dagen dus het lijkt me sterk. maar misschien is het deze keer wel later. maar ik heb al aanhoudens buikpijn sinds mijn menstruatie. nou we zien wel, nog anderhalve week en dan heb ik NOD, ben benieuwd!

11. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Zo dubbel allemaal, aan de ene kant denk ik dat ze eraan zitten te komen en 10 min later denk ik er weer anders over, om gek van te worden :rolleyes: Ik mag in pricipe pas over 2 dagen testen en dat ga ik dan ook doen (als het dan nog nodig is) maar dan moet ik vooral zorgen dat ik vandaag of morgen NIET in de buurt van een drogist/apotheek kom :oops: Nou ken ik mezelf behoorlijk goed, en natuurlijk moet ik vanmiddag "toevallig" even langs super de Boer om eeuhh laten we zeggen een pak suiker te kopen of zo en laat er nou net een kruidvat ernaast zitten. Dus, ik heb echt jullie hulp nodig, vertel maar gerust waarom ik vooral niet vandaag al moet testen

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou meid heel simpel het is weggegooid geld ......... hou je in wees sterk en wacht dan iniedergeval tot je NOD

maar ja het is makkelijker praten vanaf hier natuurlijk haha succes meid

13. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Is inderdaad zonde van het geld, maar ja dan kan ik opeens 20 redenen bedenken om het goed te praten hoor O:) Bah! En ik had me nog zo voorgenomen om er dit keer wat minder mee bezig te zijn. Ik denk dat ik me maar op mn werk ga concentreren en dan zorgen dat ik rond een uur of 5 pas naar huis ga ;)

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Marloes: nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeee...... ik ga duimen dat het alleen maar een onschuldige bloeding is..... Dikke hug van hier. Wat zegt de HA? Of heb je nog niet gebeld? Wel doen hoor!!!!

Kim: je eitje komt eraan, dat voel ik aan m'n water!!!

Alle andere ongeduldigen 8) (net als ik): heeeeeeel veeeeeel geduld om de wachttijd te doorstaan.... :rolleyes: en duim duim duim voor nog een hoop positieve testjes.

Klussers: go go go go...... hier wat magic pringles..... (hoop dat het werkt)

Zo, nu weer snel wat werken, want chefke zit me vandaag achter de vodden (druk druk druk). Hij vergeet altijd, dat ik vrijdags vrij ben en dan moet er donderdags altijd van alles en nog wat gebeuren. Zou een cursus time management niet wat voor hem zijn? hihihi :confused: :rolleyes:

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Lieve Marloes, wat een kl*tenieuws lees ik hier nu!!

Ik ga heel hard hopen en duimen dat het een onschuldige bloeding is en dat alles goed gaat met je.

Heel veel liefs en een dikke knuff
    Manuela

16. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Marloes nee he

Wat lees ik nu een bloeding ik hoop voor je dat het onschuldig is maar ik wens je heel veel sterkte

Liefs Indey

;)

17. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Nienke, bedankt voor je antwoord........zal dan idd toch maar even de HA bellen...je weet maar nooit he?

18. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @ marloes: Wijfie ik [-o< voor je dat het onschuldig was!!!

@ Kim: heey meid... Dat ei van jou dat zit dr wel hor zit alleen verstopt... ;) Komt dr aan ... SUcces meid!!!

19. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    [/quote]@ Kim: heey meid... Dat ei van jou dat zit dr wel hor zit alleen verstopt... Komt dr aan ... SUcces meid!!!

20. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Kim:Hahahha ja idd..dat geeft die banner aan ja...maar of t allemaal zo is ik weet t niet hor.. mijn ei enzo weet ik ook niet..dus klus als t ff kan elke dag.zodat ik als het ei dr is het goed benut word ;) hahah.. En dat ei van jou...Dat moet je ff goed wakker schudde.!!! EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
    Pff zo dat lucht op..denk dat die t wel gehoord heb. hahahah

Deel Deze Pagina