NOD September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Juanita, 1 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja ik d8 al iets te voelen kimmiej ;)

tja het kan 3 kanten op hé
    of ik had een vroeg ei voor de 12de dag
    of ik heb een laat ei na de 19de dag
    of ik heb geen ei

doe mij die eerste maar hahahaha

2. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Nicole82: spannend voor jou zaterdag. Ik hoop dat je het wachten volhoud en dat je beloond wordt met een dikke + of 2 ||. :)

@Ingiemoppie: voor jou wordt het ook spannend. Wanneer ga jij testen?

@Marloes80: weet je zeker dat je alles kwijt bent? Misschien ben je nog wel zwanger. Weet je inmiddels al wat meer? Ik :thumup: voor je dat het allemaal oke is.

@Kimmiej: heel veel klusplezier vandaag :)

@Jaslynn: Moeilijk he dat wachten. Begrijp je helemaal. Ben benieuwd of het je lukt :D

@Kimkivits: ik hoop dat het deze keer raak is voor je :bounce: . Ik duim voor je.

@Roses: waarom denk je dat het niet raak is? Wanneer ga je op zijn vroegst testen?

@Patje: nog een paar dagen spanning en dan weet je meer. Al symptomen?

@Kiki80: balen. Veel succes volgende ronde.

@Alida127: spannend, nog paar dagen geduld

@Miza: wat een vervelende situatie die onzekerheid. Hopelijk betekent die afscheiding een zwangerschap. ;)

De rest die ik niet genoemd heb: veel succes met klussen, wachten en testen.

Hier gaat het goed. Af en toe buikpijn, maar geen bloedverlies meer gehad. Ik krijg weer hoop dat het allemaal goed zit. :D .

3. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja maar een laat ei is ook niet erg dan heb je alsnog kans.... Dus 1 optie mag niet..Dat is geen ei!! Maar goed denk dat je buik wel ff gerommeld heeft na het roepen van mij.Hhahah Ow ik word vervelend merk ik..Heb 2 weke vakantie en zit all1 thuis..dus dat is ook niet erg gezellig! vriendje heeft geen vakantie.Gelukkig heb ik hier de meiden..;) Nou we w88 t af kim...Laten we hopen op vruchtbaar maandje voor de kimmies ..

4. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    tnx mariska! Nog gefeliciteerd (had ik nog niet gedaan FOEI!)

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    oh lekker man vakantie!
    ik wil wel ruilen!
    ja idd vruchtbare maand voor die kimmies (en de rest ;) )

je hebt wel geluk dat het weer mooi is toch? hoewel de verwachtingen weer iets minder werden...

6. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Jaah tis niet slecht... Maar ja goed zit toch binne :)
    Jaah we hebbe allemaal klaas vaak die zand in de oogjes doet als iedereen moet slapen.. Dan moeten we ook Pietje Zaad hebbe ofzo die elke avond alle vrouwe die zwanger wille worden bevrucht hahah..ow wat heb ik toch weer een fantasie

7. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Geeft niet hoor. Alsnog bedankt ;)

8. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Nog iemand die voor mij wil en kan pendellen ?? Ben echt nieuwschierig... !!

9. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    :) :) :) :)
    Haha Kimmiej hoe kom je d'r bij hahaha Piet Zaad!!!
    :) :)

10. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    hahah ja Joaney als wij vanavond gaan slapen... Dan komt die hor Pietje Zaad... Want van8 moet t gebeuren ;)... Klaas Vaak is op vakantie..Dus als plaats vervanger is t Pietje Zaad :)

11. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Laat 'ie maar lekker weg blijven die Klaas vaak of niet dan!

Dit weekend gaat hubbie naar Munchen weekend weg met de kameraden... Bier saufen op 't Oktoberfest... Dus echt laatste kans van8 voor mij...

12. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Nou dat komt dan heel goed uit dat dit je Vruchtbaarste dag iS!!! Moest je niet mee naar t oktoberfest?

13. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Jaaaaa eigelijk wel, maar toendertijd toen we de kamers boekten (die zijn daar rond deze tijd niet meer te krijgen) was ik nog zwanger en dan kan je toch geen Bier drinken. Dan is er ook niks aan he!
    En dan zou ik er nou met een dikke buik rondlopen...
    Wel leuk trouwens daar! Maar goed hij sauft maar raak, ik vertrouw hem wel ;)

14. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja dat is idd niet leuk dan als je zwanger bent... ik had hier afgelopen weekend kermis... En dat is ook zo'n bier festijn.. Was dus ene kant blij dat ik 'nog'niet zwanger was.. maar andere kant natuulijk niet.maar had dr speciaal vakantie voro genomen.. want zonder drank zijn dat soort lompe bierfeeste nix.. Maar goed Liever zwanger dan bier denk ik dan maar ;)... Maar goed we gaan voor deze ronde meid!!

15. Niet meer actief

@ Marloes Potverdorie meis. Ik hoop net zoals de rest dat het een onschuldig bloedinkje is. Ik duim iig heel hard voor je.

Hehehehehe...is april 2007 te ver weg voor je? ;)
    Ongeduldige truus! :D

16. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Hahhah Ja Gerrina! Ik d8 ff wat meer pendels dan kan ik kijke of t allemaal beetje klopt. hahaha Je heb me door :sunny:

17. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Hee Kimmie volgens mij is er bij de informatiedingus bij de topics van de Lounge een topic over pendelen, daar kun je je aanmelden als je pendel... mmm beetje verward verhaal.
    Maar daar kan je kijken wie er pendelt..

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hey kimmiej.... hoe verzin je het.... piet zaad hahahahaha. die ga ik vanaaf aan mijn vertellen. goeie joh!!
    Oktoberfest is altijd hartstikke leuk. Jammer dat je er niet bij kan zijn. Maar ja, alleen maar dronken mannen is ook niet leuk hihihihi... (nou ja, soms wel hoor!! gniffel)

Mariska: ik denk dat ik pas eind volgende op zijn vroegst ga testen. Heb verd*md laat eitje gehad op dag 23. Normaal cyclus van 27 dagen. Luteale phase van 4 dagen is wel heeeeeeeel erg kort. Dus als ik morgen of overmogen nog niet ongi ben heb ik een hele goede kans dat ik er deze maand bij zit. Tof dat je geen bloedverlies meer hebt :D

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    oke Joaney ik zal zo is ff kijken.. Ja ik ben erg slecht in w88... En erg ongeduldig..WIL T NU hahahah!!!

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hihih stukje oktoberfest was voor joaney...... en stukje kermis is voor kim (dat krijg je als je even snel tussendoor op werk zit te tikken)

Deel Deze Pagina